Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Sådan kommer du gennem krisen!

766 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
10 December 2008

Uanset din branche og uanset hvor enestående din kompetance, service, konkurrence- og prisdygtighed måtte være, er alt uden betydning hvis ikke du formår at skabe opmærksomhed, interesse og vigtigst : Salg!

Mange forretningsdrivende frygter salgsituationen, ofte fordi den forekommer uforudsigelig og akavet, og måske ligger langt fra ens virkelige kompetanceområde.

I virkeligheden handler salg om overførsel af begejstring. En begejstring der opstår fordi du med udgangspunkt i din faglige baggrund og indsigt i kundens situation og behov, kan præsentere den rigtige løsning. Enhver forretningsdrivendes ambition bør være at matche kundens behov, med den optimale løsning indenfor de udstukne rammer (budget, tidshorisont osv). Kun herved opnåes forudsætningerne for en langvarig relation baseret på tilfredshed.

I onde tider med modgang og modvind er det endnu vigtigere at tænke i effektiv markedsføring, synliggørelse og salg, med henblik på at få størst mulig bid af kagen - uanset om denne er skrumpet. Naturligvis passes der ekstra på pengene - også til markedsføring, men synlighed er nu engang en forudsætning for salget. Herefter handler det om at beherske salget og forstå at samtalestyring, spørgeteknik, rådgivning og gode produkter/løsninger er vejen frem.

Som erfaren salgscoach anbefaler jeg alle forretningsdrivende om at fokusere på effektiv markedsføring og salgsmetode.  Kend dit marked, kend dine produkter og se det hele fra kundens perspektiv. Optimer din markedsføring og salg, finpuds dine argumenter og lær at styre salgssituationen. Så kommer du gennem krisen - fint kørende :-)

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når MVM skriver Skriv dig op