Hvad tænker dine modtagere, når de modtager en email fra dig?
Sten har fattet den. Det gælder om, at få folk til at føle sig specielle.
Mange
virksomheder distancerer sig fra deres modtagere, ved at kommunikere
irrelevante emner i en upersonlig tone. Hensigten er ofte god, da
virksomhedernes formål er, at fremstå store og seriøse. Problemet i
denne sammenhæng er, at dine modtagere tænder på nærvær og personlige
relationer, ikke på firmaer.
De emails man åbner først, er
dem, hvor man har en personlig relation til afsenderen. Emails fra
venner og bekendte rangerer højere end flade nyhedsemails, nye tilbud,
og salgstaler fra erhvervskanalerne. Så hvorfor ikke bygge et
personligt forhold til dine læsere?
Hvis du får bygget et
community op omkring din virksomhed, bl.a. gennem dine emails, så
spreder ordet sig. Pludselig ser folk det som et privilegium, at få lov
at være med i ”hulen”.
Der er ingen grund til, at din virksomhed
ikke også skal skabe en personlig relation til dine kunder. Det får
dine emails til at blive åbnet i et mindset af interesse, i stedet for
frustration. Det er meget positivt, hvis dine modtageres mindset er
præget af positiv genkendelse.
Dine modtagere skal tænke: ”Yes, nu kommer der noget fedt igen”
Læs mere i den opfølgende blogpost her: http://onlinepr.dk/blog/sådan-connecter-du-bedre-med-dine-kunder
For mere inspiration, kontakt eller samarbejde – besøg www.mailiac.com
Ciao
Team Mailiac