Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Emil Friis Hvad Filmperlen Zappa Kan Lære Dig Om Email Marketing…

Hvad Filmperlen Zappa Kan Lære Dig Om Email Marketing…

673 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
02 December 2009

Hvad tænker dine modtagere, når de modtager en email fra dig?

Sten har fattet den. Det gælder om, at få folk til at føle sig specielle.

Mange virksomheder distancerer sig fra deres modtagere, ved at kommunikere irrelevante emner i en upersonlig tone. Hensigten er ofte god, da virksomhedernes formål er, at fremstå store og seriøse. Problemet i denne sammenhæng er, at dine modtagere tænder på nærvær og personlige relationer, ikke på firmaer. 

De emails man åbner først, er dem, hvor man har en personlig relation til afsenderen. Emails fra venner og bekendte rangerer højere end flade nyhedsemails, nye tilbud, og salgstaler fra erhvervskanalerne. Så hvorfor ikke bygge et personligt forhold til dine læsere?

Hvis du får bygget et community op omkring din virksomhed, bl.a. gennem dine emails, så spreder ordet sig. Pludselig ser folk det som et privilegium, at få lov at være med i ”hulen”.
Der er ingen grund til, at din virksomhed ikke også skal skabe en personlig relation til dine kunder. Det får dine emails til at blive åbnet i et mindset af interesse, i stedet for frustration. Det er meget positivt, hvis dine modtageres mindset er præget af positiv genkendelse.

     Dine modtagere skal tænke: ”Yes, nu kommer der noget fedt igen”

Læs mere i den opfølgende blogpost her: http://onlinepr.dk/blog/sådan-connecter-du-bedre-med-dine-kunder 
For mere inspiration, kontakt eller samarbejde – besøg www.mailiac.com

Ciao
Team Mailiac

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Emil skriver Skriv dig op