Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Hold på dine kunder

1.710 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
23 February 2011

Jeg havde en sjov oplevelse for et stykke tid siden med mit teleselskab, som er Telmore. Jeg fik en mail, hvor de fortalte, at de i en tre måneders periode havde et ekstra billigt tilbud på data til nye kunder. Men da de ikke syntes, at jeg, som fast kunde, skulle gå glip af det tilbud, så ville de helt af sig selv trække det mindre beløb fra min faktura i de tre måneder det stod på. Jeg skulle ikke foretage mig noget, men de ville blot informere mig, hvis jeg skulle undre mig over det ændrede beløb. Det er kundeservice, jeg tager hatten af for! Mange gange, så ser man jo at nye kunder får meget bedre tilbud end man gør som eksisterende kunde, og det giver egentlig ikke så meget mening. Mit incitament til at skifte udbyder, det faldt da meget efter mailen fra teleselskabet. Og det ellers på et område der er præget af stor udskiftning.

Man ser den samme tendens ved månedsblade - hvis du køber bladet i løssalg, så får du alle mulige gratis gadgets med, men hvis du er abonnent, skal du først til selv ringe eller maile for at få gaven, og hvor er så guleroden i at være abonnent? Vi kan alle som kunder godt lide at føle os som noget særligt, og hvis du sælger noget, der måske overstiger månedsblade en del i værdi, så er det værd at huske på, at det er noget billigere at forkæle eksisterende kunder end det er at vinde nye.

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Lise skriver Skriv dig op