Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
13 September 2009

Du er nu kommet hjem fra en inspirerende iværksættermesse med en ordentlig stak visitkort.
Måske har du som jeg fra start puttet de interessante i én lomme og de uinteressante i en anden?
Måske har du som jeg skrevet et notat på de vigtigste?

Din opgave er nu at kassere alle de ligegyldige visitkort.
Det var pænt af dig at tage imod dem, så du ikke medvirkede til at tage pippet fra dem, hvis visitkort du i virkeligheden ikke har brug for - men nu et tiden kommet til at smide det væk.

Resten skal du prioritere.

  1. Hvem har du lovet noget?
  2. Hvem ser du størst perspektiver i at samarbejde med?
  3. Hvem kan du tjene penge på - og sammen med?
  4. Hvem kan måske udvikle sig til kunder på længere sigt?
  5. Hvem skal du være i stand til at huske, når de ringer?

Skriv et notat for hver kontakt. Skriv præcis, hvad du ønsker at opnå fra vedkommende. Tag derefter stilling til, hvordan du kommunikerer dette ønske til ham.

Når du længst ved at besøge, ringe, maile, skrive eller vente?

Læg alle kontaktarkene i en stak og gennemfør kommunikationen for hver af dem.

Ellers har du lige spildt to dage på en hyggelig messe.

mvh Hans

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Hans skriver Skriv dig op