Hej
Jeg var til Internet World om online markedsføring her i London i sidste måned. Super inspirerende og jeg vil gerne dele lidt guldkorn fra Tom Fotheringham fra firmaet orangebus.co.uk
som holdte et seminar. Jeg talte med ham over telefonen efter seminaret omkring hvordan kundeindsigt kan bruges til at sælge mere.
For at illustrere det, vil jeg gerne give dig en test som Tom gav til os deltagere i London – og du kan oven i købet vinde en præmie hvis du gætter rigtigt.
Se nu på disse to billeder. Begge billeder blev vist i en e-mail kampagne hvor målet var at sælge en krydstogt ferie, men det ene konverterede bedre end det andet. Hvilket et er det og hvor meget bedre procentvis konverterede det? Skriv det i kommentaren nederst.
Nu hvor jeg bor i London, så sender jeg dig noget typisk engelsk. Med mindre du kommer til London, så byder jeg vinderen på en pint :)
Bedste hilsner
Jørgen Christian Andersen
Ps. Jeg bringer flere guldkorn fra Tom Fotheringham i et senere blogindlæg.