Jeg bruger bloggen til at forklare hvordan det er muligt at oprette websites på tværs af social media kanaler.
Ligesom i gamle dage hvor man både skulle have en radiospot og en tv-reklame.
Så skal man i dag være tilstede på de mange platforme.
Hvorfor ikke fortælle på én side hvor du er?
Hvorfor ikke fortælle på én side om dine USP?
Hvorfor ikke give én side "om dig" til andre som vil dele, "om dig"?
Ja, der er faktisk et overset kapitel for de fleste virksomheder. Virksomheden som har brugt tid på at blive repræsenteret på tværs af medier. Men hvor er overblikket? Du har en Facebook side, måske et par videoer... Læs mere
Vi lever i en verden som er oversvømmet med informationer. For at finde frem til hvad der er brugbart begynder søgemaskiner at sortere i indholdet efter hvordan mennesker bruger det. Der er brug for noget software som gør... Læs mere
Blomsten hos en plante er − i den bredeste definition − et uforgrenet skud med begrænset vækst, hvis blade indirekte eller direkte står i den kønnede formerings tjeneste: indirekte som beskyttelses- eller... Læs mere
Attraktion markedsføring giver virksomheden opmærksomhed og vender salgsfokus til købsfokus. Men vil det også styrke oplevelsen for din målgruppe og sikre dig flere followers? Jeg fik engang et godt råd... Læs mere
Information
Få besked når jmgranner skriver
Hvis du vil have besked når jmgranner har lavet et nyt indlæg?