Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Iman Bouzidi Jeg har interesse for neuromarketing, hvad gør jeg? - Værsgo´2 trin!

Jeg har interesse for neuromarketing, hvad gør jeg? - Værsgo´2 trin!

1.639 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
16 June 2014

1. Du henvender dig til mig
2. Du læser de 3 gode gule, bliver inspireret måske lidt forvirret
....og så henvender du dig til mig ;)

hvad er neuromarketing

Rigtig ofte modtager jeg mails og beskeder med spørgsmål som:

Hvad er Neuromarketing?
Hvor finder jeg info omkring det?
Hvad kan man bruge det til?
Kan du anbefale en bog eller nogle artikler til mit projekt?
Jeg har en konkret problemstilling kan du anbefale et redskab?

Hvordan kan vi bruge neuromarketing til at forbedre vores markedsførings tiltag?
Hvordan arbejder du med neuromarkting?
Kan vi mødes til en kop kaffe? Har du nogle services?
Hvad koster de?

Mange skønne spørgsmål som jeg MERE end gerne svare på MEN som jeg selvfølgelig af tidsmæssige årsager desværre ikke kan gå i dybden med overfor alle.

MEN MEN!

Jeg kan dog glædelig meddele at min nye hjemmeside som bevare flere af disse spørgsmål, giver indsigt i Neuromarketing samt danner overblik over mine services og mulihgeder er liiiiiiiiiiiiiiiii om hjørnet.

De 3 gode gule

Til DU som hungre efter neuromarketings indsigt....

....og simplethen ikke kan vente med at få indblik i feltet og dets brugbarhed så har jeg her udvalgt 3 (meget forskellige ) bøger som på hver deres måde kan gøre sig fortjente til titlen: De 3 gode gule.
bøger

MEN!

Inden du går i krig med at læse tunge fagbøger eller personfortællinger - SÅ SKAL DU LIGE VIDE AT

Typisk går mange i krig med at læse en heeeeeel masse spændende bøger som jeg har anbefalet dem eller også tager de fag som gør sig brug af feltet -  og det super!

MEN!
min erfaring er at de hurtigt finder ud af at området er ret komplekst og noget så bredt - og det kan derfor være svært at hitte ud af hvordan det hele hænger sammen på det praktiske plan. (En ting er teori en helt anden praktisk business)

Kan du genkende ovenstående - SÅ TØV IKKE!

Her kommer specialister som jeg nemlig ind!
Jeg kan hjælpe dig med problemfelts afklaring, adfærds målinger, analyser og marketings projekthåndtering og meget mere...

Ny hjemmeside er lige om hjørnet

SÅ GLÆD DIG! :)

N.b. Hvad er forskellen på de 3 gule:

  1. Buyology : Super god til lige at få kort indsigt i hvad neuromarketing egentlig er for noget og hvordan de garvede bruger det i en business kontekst. Dog skal det understreges at denne bog IKKE er en fag bog som sådan men mere en personfortælling om Martin Lindstrøm. Bogen er IKKE  anerkendt blandt forskere simpelthen fordi Martin Lindstrøm drager nogle alt for forhastede konklusioner som ifølge forskere er biased (fejlfyld).
  2. Neuromarketing for dummies: Genial bog! Kort, lige til, valid, ikke alt for tung at læse og proppet med skønne illustrationer. Kan klart anbefales. Jeg bruger den f.eks. som basis bog på mit neuromarketings  hold for bachelor studerende på Copenhagen Business School.
  3. Cognition, Brain & Consciouness: Fagligt tung men super spændende. Denne bog er klart for nørderne (som jeg) der ønsker indsigt i den mere neurologiske tilgang til neuromarketing. Bogen bruges på kandidat og ph.d niveau.

Venligste neuro-hilsner,
Iman Bouzidi

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Slettet skriver Skriv dig op