Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Jannich Rindom - Telemarketing, enkelt og simpelt!

2.048 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
13 November 2017


Telemarketing behøver ikke at være kompliceret. Udtaler Jannich Rindom, ekspert i Telemarketing. 

Alle gode samtaler skal baseres på oprigtighed, værdiskabelse & gensidig kommunikation!

At være aktiv lyttende er en vigtig faktor i telefonsamtalen, udtaler Jannich Rindom.

Man kan let overhører det som skaber værdi for kunden. Derfor er det vigtigt at spidse ørerne og stil de rigtige spørgsmål, for at behovsafdække kunden i telefonsamtalen. – udtaler Jannich Rindom  

 

Således bør du starte samtalen – Jannich Rindom.

-      Fokuserer på den gode dialog (Mental tilstedeværelse, du skaber den gode dialog, af positive tanker kommer positive ord.)

-      Forbered dig på samtalen (Undersøg lidt omkring virksomheden du gerne vil skabe værdi til, undersøg hvem den rette kontaktperson er, og vigtigst af alt; Begynd at være dig selv oprigtigt, og tal i billedsprog.)

-      Tænk altid i kundens interesse (Fokuserer på hvad der giver kunderne værdi, forstå dine kunders værdikæde, aktiv lyttende med fokus på behovsafdækning i forhold til kunderne)

 

Salget handler om tillid, kemi og værdiskabelsen. ”Byg” din egen samtale og ha´ fokus på overnævnte. Alt er svært i en begyndelse og det er helt okay. Husk på en bil heller ikke starter i femte gear! 

På billedet  ses Jannich Rindom - Ekspert i Telemarketing, MasterClass i Salg & Markedsføring. 

 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Jannich skriver Skriv dig op