Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Kontakt dine gamle kunder

1.692 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
30 September 2009

Hej Alle

Jeg kontakte i torsdag en masse tidligere kunder, for at skaffe referencer til min side. Samtidig kunne jeg lige smide 10 % efter kunederne og en gulerod til at tilmelde sig mit nyhedsbrev.

Så der var altså 3 gode grunde til at kontakte dem og 3 ting jeg direkte kunne måle på.

Mailen løs således:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kære Kunde

 

Det er et stykke tid siden du har handlet hos mig, og jeg håber du er tilfreds med produktet og den service der fulgte med.

 

Baggrunden for at jeg kontakter dig i dag, er et ønske om at indsamle referencer fra tidligere kunder, jeg håber derfor du vil bruge 5  minutter på at maile din mening tilbage til mig.
Din reference vil kun blive brugt på
www.sikkerhedseksperten.dk og ingen andre steder.

 

Fordi jeg nu forstyrre dig, på denne skønne fredag, vil jeg samtidig give dig 10 % rabat hvis du handler på www.sikkerhedseksperten.dk indenfor de næste 48 timer. Rabatten fåes ved at skrive ”10” i kommentarfaltet, når du gennemfører handlen. Jeg trækker derefter 10 % fra ordren.

 

På forhånd tak, og rigtig god weekend!

 

 

Med Venlig Hilsen

 

Kenneth Boysen

 

Sdr. Lourupvej 14, 6690 Gørding
Tlf.: 75 17 52 87 - Mobil: 60 19 11 44

Hjemmesiden:
www.sikkerhedseksperten.dk
Bloggen:
www.brandviden.dk
Gratis røgalarmer:
www.sikkerthjem.nu 

 

PS. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind et tyverialarm system for over 5000 kr.!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Altså en kort mail, der kort og præcis skriver hvad jeg ønsker. Mit første udkast var meget længere, men besluttede mig for at korte det meget ned.

At modtage kritik er absolut ikke min stærkeste side :), faktisk er jeg hamrende ringe til det, derfor var jeg også spændt på at se hvor mange kunder der ville brokke sig over at blive kontaktet eller klage over min virksomhed. For der er ingentvivl om at når man starter en webshop op med over 500 varer, så vil man komme til at træde nogle kunder over fødderne. Leverandører, lager, forsendelse og mange andre ting, går galt i starten og man efterlader et dårligt indtryk til nogle kunder.
Når virksomheden så er kørende og man har mere overskud, skulle man gerne kunne efterlade et pro. indtryk i stedet.

Resultatet blive følgende:

0 personer har brokket sig over mailen
17 personer har givet en positiv reference
25 har tilmeldt sig mit nyhedsbrev
2 personer har gjort brug af de 10 % og samlet handlet for 11000 kr.
4 personer har skrevet de fik en dårlig oplevelse af min virksomhed.

Af overstående tal, er jeg faktisk mest tilfreds med de 4 der brokkede sig. For de kunder der er utilfredse og intet siger under og efter handlen, er de sværreste nogensinde at kunne "redde". I alle 4 tilfælde har jeg skrevet retur at de meget gerne må returnere varerne og jeg sender nyt (selvom det er 5 måneder siden) eller giver pengene tilbage, og i 3 tilfælde har jeg sendt dem nye varer.

Men jeg må sige, at det virkelig har været en succes og noget jeg helt sikkert gør igen en anden gang. Så ja, det er noget jeg varmt kan anbefale :)

Mvh Boysen!

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Boysen skriver Skriv dig op