Hej folkens, jeg er netop blevet medlem af gruppen, fordi jeg er begyndt at sælge malerier.
Og det at sælge kunst rammer vidst de fleste herinde, så jeg synes vi skal prøve at styrke hinanden, og jeg vil starte med at fortælle hvordan jeg vil gribe det an.
For det første har jeg valgt at lægge tilpas meget fokus online, og ikke kun sælge i DK. Der findes nemlig flere gode portaler til salg af kunst til hele verden. De bedste portaler jeg har fundet er:
Derudover er der selvfølgelig de lidt bredere sider som Youtube, Myspace og Facebook, og dem kender i jo udemærket. Jeg vil fx forsøge at lave en smart præsentation af kunsten på Youtube. Youtube er endnu bedre end google, hvis man bruger det rigtigt.
Så handler det selvfølgelig også om at skabe kontakter i den virkelige verden. Jeg har kontakt til nogle udstillinger, men ellers er mit netværk ikke så stort. Hvad gør I for at få jeres kunst ud i verden?
Iværksættere forstår ikke det der er, kun det der kan blive. {|webløsninger på den fede måde|}