Hej alle,
Jeg er i den spæde ide fase og for at se om projektet vil kunne bære har jeg brug for at kende nogle priser på selve trykningen af bogen. Jeg kan se at de fleste af jer arbejder med skønlitteratur (eller ihvertfald uillustrerede bøger). Men ved i hvad det koster at få trykt en en rigt illustreret bog i lille format - kunne vel ligne 'Turen går til...'. Hvad ville stk prisen være ved et oplag på 1000??
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med denne forespørgsel!
Hej Birgitte
Hvis du er interesseret så kan jeg regne et tilbud til dig. Ring til mig i hverdagene på 47 31 26 65
Hilsen Lise
www.bjerreforlag.dk
Prisen kommer an på kvalitet, størrelse og antal sider. Fx. kan du få en A5 bog på 104 sider + omslag (softcover) i 1000 eks. for ca. 19.000 - hertil kommer opsætning af bogen med mindre du kan gøre det selv :)
Det spændende ved offset er jo at de efterfølgende 1000 (trykt samtidig) kun koster ca. 3000 - det er startomkostningerne der er høje.
Som grafiker vil jeg dog fraråde at gøre det selv, hvis du ikke ved hvad du gør - jeg har set eksempler på bøger hvor forfatteren selv satte op og hvor jeg tror at bogen kunne have solgt bedre hvis der havde været en professionel ind over :)
Har du brug for hjælp så skriv gerne på jesper@catapult.dk
EasyTruckIT - Adminstrationssystem til vognmandsbranchenCatapult - Grafik online og offline :: Perry & Gehrke - invitationer til bryllup og fest