Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Marketing & Salg (Ikke Internet)
Læs flere ekspertindlæg

Presse meddelelse hvordan skrives det når man har været i talent på dr1

Indlægget har  8  Svar |  7  der abonnerer på svar |  962  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 43.542
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 10.290
Amino Plus

presse meddelse hvordan skrives de ud , når man har været tv dr1

Jeg var i talent dr1 i går aftens kl. 20.00 med et stripshow og lap dans genudsendes i dag kl. 14.00

Hvordan udnytter man det maksimalt i markedsføring skriver presses meddelelse ud til ekstrabladet.dk med et links til egen hjemmesiden det er første gang , jeg har været i tv på den bedste sende tid , så det har en stor nyheds værdi for bladene vil jeg mene , da jeg er den eneste der har stillet op i dette erotisk dans erhverv , på dette års talent 2010 på dr1

stripper ,danser , modeller til polterabend fester diskoteker strip tease når det er bedst bestil strip på hjemmeside er der gratis strip video og billeder af stripper book striptease og bestil gratis strip tilbud idag"

Amino-karma 7.376
Fra København
Tilmeldt 9. feb 10
Indlæg ialt: 1.408
Amino Plus

Mikael christiansen:

Jeg var i talent dr1 i går aftens kl. 20.00 med et stripshow og lap dans genudsendes i dag kl. 14.00

Hvordan udnytter man det maksimalt i markedsføring skriver presses meddelelse ud til ekstrabladet.dk med et links til egen hjemmesiden det er første gang , jeg har været i tv på den bedste sende tid , så det har en stor nyheds værdi for bladene vil jeg mene , da jeg er den eneste der har stillet op i dette erotisk dans erhverv , på dette års talent 2010 på dr1

Øv øv og atter øv.

Jeg havde skrevet det ned bag øret at jeg ville stemme på dig, men jeg var ude at gå en lang tur i går så jeg gik glip af det. Øv siger jeg bare.

Håber at det gik godt for dig.

Skal du have psykopatisk god markedsføring for kun 5000 kroner i timen, så kontakt bare mig på nedstående email, eller ring til mig på 41 41 49 99 [ websiden er under konstuktion ]

Her er min e-mail skrevet bagfra. moc.liamg@4164aye 

Amino-karma 29.024
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 5.925
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet: 21-08-2010 01:08

Hej Michael

Hvis du vil lave lidt støj, så ring til EB og beskyld dommerne for at være for snerpede. Måske hopper de på en gang bictchbite.

Men helt ærligt, så tror jeg ikke, du kan bruge den optræden til det vilde rent pressemæssigt. De talte jo ordentligt til dig og lod dig gøre nummeret færdigt, og du risikerer at få mere lort i hovedet, end det hele er værd.

Jeg var ikke klar over, at det var dig, så jeg så ikke hele nummeret, men det var da mindre pinligt end de stakkesl bueskytter - eller kaninkvinden for den sags skyld.

mvh Hans

Bog om virksomhedens kommunikation på vej - klik her.

98.000 gratis halvsider til Toprobot.dk i målrettet trykt medie - Jeg skrev pressemeddelelsen.

Amino-karma 43.542
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Amino Plus

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikael christiansen:

Øv øv og atter øv.

Jeg havde skrevet det ned bag øret at jeg ville stemme på dig, men jeg var ude at gå en lang tur i går så jeg gik glip af det. Øv siger jeg bare.

Håber at det gik godt for dig.

Gik videre fra casting runden til første runde der vises i tv , gik ikke videre til semifinalen , hvor man kunne stemme , desværre

Mange af de 140 blev klikket ud hurtigt, enkelte vidste de ikke derfor ,jeg var dog heldig at vises hele mit stripshow og komme tv

Med jeg er tilfreds med det , men vis er der næsten år må jeg forbedre det og måske gå længere , med har hørt vidste at det ikke kommer næste år , ærligt synes jeg

stripper ,danser , modeller til polterabend fester diskoteker strip tease når det er bedst bestil strip på hjemmeside er der gratis strip video og billeder af stripper book striptease og bestil gratis strip tilbud idag"

Amino-karma 28.800
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 5.819
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet: 21-08-2010 01:26

Hans Stokholm Kjer:

eller kaninkvinden for den sags skyld.

Ansat som jurist hos det offentlige eller psykisk syg posedame med en kanin fetish, nogle gange overrasker stillingsbenævnelsen under navnet Surprise

Sammenlign de billigste mobilpriser og læs anmeldelse af over 250 mobiltelefoner med eller uden abonnement hos danske forhandlere...

Tank taletid på nettet | iPhone 4S med abonnement | Mobilnyheder

Amino-karma 43.542
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Amino Plus

Hans Stokholm Kjer:

Hej Michael

Hvis du vil lave lidt støj, så ring til EB og beskyld dommerne for at være for snerpede. Måske hopper de på en gang bictchbite.

Men helt ærligt, så tror jeg ikke, du kan bruge den optræden til det vilde rent pressemæssigt. De talte jo ordentligt til dig og lod dig gøre nummeret færdigt, og du risikerer at få mere lort i hovedet, end det hele er værd.

Jeg var ikke klar over, at det var dig, så jeg så ikke hele nummeret, men det var da mindre pinligt end de stakkesl bueskytter - eller kaninkvinden for den sags skyld.

mvh Hans

Jeg ved godt det er et cirkus , hvor det er mere med interview , end de går op i optrædende , man bliver pludselige sat i gang , man ved ej , hvornår interview slutter når man står oppe på scenen ,

Hele dagen ved man ej præcis hvornår man skal optrædes kun ca. så ingen har det let og man skal være der hele dagen fra kl. 11.00 til mig ca. kl. 22.00 og hvor man bliver interviewet lidt , er ude på gaden bruger alt for mange kræfter på dette , der er ikke om showet , derved ingen kan gøre sit bedste , med det er lige for alle .

Dog vis vandt til medier mere kunne hjælpe en lidt mere

Amino-karma 956
Fra København
Tilmeldt 1. apr 09
Indlæg ialt: 94

Vidste du ikke på forhånd at du var med i udsendelsen? I så fald kunne du godt ha' smidt en lille teaser til Ekstra Bladet om at "DR viser stripshow i bedste sendetid, hvor børn og unge er største målgruppe". 

Men ellers kan du jo prøve at researche lidt på reaktionerne. Det kunne giv en overskrift som "DR-seere forarget over strip i bedste sende tid". Eller hvis du efterfølgende mærke en større efterspørgsel fordi du bruger fraser som "ham fra Talent på DR1" i din markedsføring, så kan du vinkle den med  "DR reklamerede for stripshow i bedste sendetid. Stripper takker DR for reklamen eftersom han nu oplever stigende efterspørgsel". 

Det er selvfølgelig tænkte eksempler, men det var mere for at give dig lidt inspiration. Du kan selv brainstorme videre... 

Amino-karma 29.024
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 5.925
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet: 21-08-2010 22:11

Nicolai Johannesen:
Det er selvfølgelig tænkte eksempler,

Rigtig fine vinkler, Nicolai.
Et dejligt spil mellem nydelse og væmmelse over sex-relaterede emner.
Godt tænkt - det må bare ikke blive klamt.

mvh Hans

Bog om virksomhedens kommunikation på vej - klik her.

98.000 gratis halvsider til Toprobot.dk i målrettet trykt medie - Jeg skrev pressemeddelelsen.

Amino-karma 429
Tilmeldt 1. jun 09
Indlæg ialt: 117

Lisbeth Kure
Skrevet: 24-08-2010 01:57

Hej Mikael

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte EkstraBladet og tilbyde dem en fotosession af et stripshow. De vil  så gerne smide sex og tvpriser på forsiden, når der ikke er andre nyheder at skrive om. Og når folk automatisk kommer til dem, tvivler jeg på de siger nej. Ellers giv dem en historie om, at du vil tage til LA eller lign.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering og pressemeddelelser"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

PR, pressehåndtering og pressemeddelelser