Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing kan det bruges her.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig blank omkring affiliate  marketing men har et site som på tre måneder har haft:

analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "VisitsSparkline", "visits"); analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "VisitsSparkline", "visits");

analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "PageviewsSparkline", "pageviews");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "PageviewsSparkline", "pageviews");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "AvgPageSparkline", "avg_pageviews");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "AvgPageSparkline", "avg_pageviews");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "BounceRateSparkline", "bounce_rate");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "BounceRateSparkline", "bounce_rate");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "TimeOnSiteSparkline", "avg_session_time");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "TimeOnSiteSparkline", "avg_session_time");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "NewVisitsSparkline", "percent_new_visitors");
analytics.Sparkline.initializeSparklineListener( "NewVisitsSparkline", "percent_new_visitors");
  • 70,27 %
  • % nye besøg


    Det må der da være penge i?

    Hvordan kommer jeg videre?

    Vi forventer næste år dobbelt så meget trafik på 3 måneder


    Hvem kan hjælpe :-)



 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget hurtigt, og uden at være affiliate ekspert, så få smidt nogle reklamer på siden.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være spændende at se sitet :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forholdsvist mange besøgende og sidevisninger du har, så det ville jeg bestemt også gøre. Kender ikke siden, det skal jo passe ind, men du kan bestemt skabe en indtægt med de besøgstal.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der kan være rigtig mange penge i det antal besøgende, hvis du er lidt snu omkring hvordan du gør det. 

For guds skyld - Lad være med at sætte et banner på. Skriv siden og jeg kan hjælpe lidt mere. Evt. via mail.

Mvh.
Andreas.  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Petterson:

Jeg er fuldstændig blank omkring affiliate  marketing men har et site som på tre måneder har haft:

82.458 Besøg
772.917 Sidevisninger

9,37 Sider/besøg
35,07 % Afvisningsprocent

Det må der da være penge i?

Hvordan kommer jeg videre?

Vi forventer næste år dobbelt så meget trafik på 3 måneder


Hvem kan hjælpe :-)

Hej

Uden at kende dit website, så vil jeg umiddelbart mene at der er gode penge at tjene på affiliate marketing.

Det gælder om at placere nogle reklamer på dit website, som passer til dit indhold og til websitets målgruppe.

Jeg har lavet nogle forskellige blogindlæg om affiliate marketing. Se dem her:
http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/default.aspx

Specielt dette indlæg kan give dig et godt overblik:
http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/archive/2010/07/12/kan-jeg-tjene-penge-p-229-affiliate-marketing.aspx

Du er meget velkommen til at tage et kig på udvalget af partnerprogrammer/kampagner hos Partner-ads og se om der ikke skulle være noger der passer til dig:
http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php

Mvh. Ken

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du burde kunne lave penge på siden - Opret dig på nogle af de forskellige netværk og se om de ikke har nogle kampanger som passer til din målgruppe.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det danske besøgende og hvor stor en procentdel kommer fra søgemaskiner?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

82.458 Besøg - Det er jo helt vildt på kun 3 måneder.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tal!
Jeg ved desværre ikke nok om affiliate til at kunne rådgive dig. Men kan se der er mange andre der kan, så følger lige med.

Nogle spørger efter hjemmesiden. Med lidt simpel søgning på nettet vil jeg tro man er i stand til at finde det Smile
Er det helt forkert hvis der nævnes et diskotek (Hvis det er det, ser det ret fedt ud!) 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)