Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO plan for 6 søgeord per website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 sider jeg godt vil søge optimere, selve siderne kan jeg godt lave søgemaskine venlige.

Det jeg prøver at få gode råd til er en plan til at søge optimere til 6 ord / sætninger per website.

Er det for mange søgeord at optimere til?

Jeg havde tænkt mig at bruge:

Artikel databaser
Sociale medier: Facebook, myspace, Twitter, Stumble upon og andre delingssider.
Brugbar content på siderne.
Der kommer videoer på de forskellige video sites såsom youtube.com
Der kommer også videoer på siden streamet fra Youtube.com.

Er der nogen effekter ved at registrere sig i søgemaskinerne?

Er der en god guide til at bruge rss feeds til at få sine artikler vist på forskellige sider, når de bliver offenliggjort?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej! Undlad at tilmelde dig Google eller andre store søgemaskiner. Smid i stedet et linkamino eller andet sted der bliver crawlet jævnligt - så bliver du hurtigere indexeret. Se desuden mit blogindlæg: hurtig indexering på google

Artikeldatabaser er et godt redskab til at linkbuilde med. Hovedparten af de sociale medier får du ikke direkte linkjuice ud af - ment på den måde at de ikke giver linkjuice i sig selv, men måske kan få nogle til at linke til dig, og dermed give linkjuice.

Hvis du kan få lavet nogle gode film, som du derefter optimerer godt, kan du være heldig at få videoerne med i googles søgeresultater. Det står der lidt om i blogindlæget om Universal Search

Ang. RSS feeds - ja, det er en god måde at lokke besøgende (mennesker som robotter) ind på din hjemmeside når der sker noget nyt.

Håber du fik svar på dine spørgsmål

/ Emil Blücher

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

OK super, tak for hjælpen.

Så de 6 søgeord er ikke at prøve for meget, men et tilpas antal?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til at sige - det kommer helt an på konkurrenceniveauet samt hvor mange kræfter du ligger i projektet. Det er nemmere at ligge højt på "feriepasning af guldfisk, spis dig slank med bredbladet persille ect." end ord som "SEO, flybilletter, mobiltelefon, rejser, ect."

Men ellers send et pb med dine ord, så skal jeg nok give en tilbagemelding, hvis du ikke vil ud med søgeordene her Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gir op.. så send mig en pm så vil jeg gerne komme med tilbud på de ord.. så du ligger godt på dem :)

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordene er ikke hemmelige.

Site 1.
Free ebook, Free ebooks, free pdf, download ebooks, e book, e books

Site 2.
Cashflow, Cash flow, cash flows, residual income online, passive income, internet income

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Når det er så konkurrenceprægede ord på engelsk som disse, så skal du huske at lægge noget arbejde i at finde frem til en lang række af de såkaldte long-tail søgeord, hvor konkurrencen er mindre.

"Easy ways to build residual income online from a website" er et eksempel, hvor konkurrencen er mindre end på "residual income online". 

Arbejder du ikke aktivt med den slags long-tails undervejs i dit arbejde, kommer du nok til vente længe, før du ser ret mange resultater i form af flere besøgende.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil undersøge, tak for hjælpen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu et suverænt godt spørgsmålSmile

Når man sidder og bruger Adwords, den bar som forklarer konkurrence på søgeord.
Generelt er det en fyldt grøn bar, men hvad hvis der istedet står  "  -  "

Hvad betyder det? Mangel på data eller ingen konkurrence på søgeordet?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

 

Når man sidder og bruger Adwords, den bar som forklarer konkurrence på søgeord.
Generelt er det en fyldt grøn bar, men hvad hvis der istedet står  "  -  "

Hvad betyder det? Mangel på data eller ingen konkurrence på søgeordet?

 

Hvis du tænker i forhold til SEO, så skal du slet ikke bruge krudt på at se på de der grønne bjælker med "konkurrence". De er irrelevante i forhold til at vurdere, hvor hård konkurrencen er i søgeresultaterne.

Der skal du i stedet vurdere på top-10 (måske 20-30) konkurrenterne og se, hvad de har gjort, hvor godt de har optimeret og kvaliteten af de backlinks de har.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)