Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

Hvad synes i ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 745
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. feb 10
Indlæg ialt: 170

Hvad synes i om mit logo.

Har tænkt på at bruge det til hangtags.

Amino-karma 2.310
Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. dec 09
Indlæg ialt: 608

Kenneth Hedegaard
Skrevet 20-03-2010 kl. 17:45

I hvilken sammenhæng skal det bruges? :-)

Amino-karma 46
Tilmeldt 19. feb 09
Indlæg ialt: 13

Homoware
Skrevet 20-03-2010 kl. 17:46

Hej Liisa

Uden at have nogen form for ekspert baggrund så synes jeg at teksten er for tæt på baggrunden i farverne. Det er ikke tydeligt nok at se hvad der står. Særligt ikke fordi du har lagt den mørke skygge på teksten nederst samtidig med at baggrunden er grå/sort. Prøv uden skyggen det tror jeg vil hjælpe meget.

Amino-karma 745
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. feb 10

jeg har tænkt mig at bruge det som hangtags på mine tasker og nederdele.

Amino-karma 1.619
Fra Værløse
Tilmeldt 1. jun 09
Indlæg ialt: 410

Morten Kaltoft
Skrevet 20-03-2010 kl. 17:48

Hej Liisa.

Jeg synes det ser fint ud, men jeg synes det ligner, at der står LusaB, da i'erne er for tætte på hinanden.
Man kan dog heller ikke vurdere, om du er snedker eller laver tøj, ud fra logoet, hvilket også er et minus.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Amino-karma 426
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. maj 09
Indlæg ialt: 108

Maibirtt Nielsen
Fra Focus2web
Skrevet 20-03-2010 kl. 22:17

Hej Liisa

Første vil jeg rose dig for dine kreative evner, er i sær vild med dine tasker.

Som Morten siger syntes jeg også der står LusaB og der er for lidt afstand mellem i'erne.

Umiddelbaret virker baggrunde tung, jeg ville vælge en ensfarvet baggrund.

Alt i alt ville jeg vælge en sort baggrund og en font der var lidt mere åben stilfuld

Ganske enkelt et mere enkelt stilrent design, Jeg har lavet et lille eksempel her så du rent visuelt kan se hvad jeg mener.

/Maibirtt Nielsen

Kig ind – og opret en gratis profil på dialysesnak.dk - forummet for dialysepatienter og pårørende

Amino-karma 745
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. feb 10

Majbritt: Hold da op det er flot.

på mit eget forslag er det en sikkerhedssele som er brugt som baggrund.

Men jeg kan godt se at dit forslag er meget mere overskueligt og det giver meget mere ro. Hvis man kan sige det. 

Og forøvrigt mange tak for dine rosende ord omkring min kreativitet.

Amino-karma 7.581
Fra København
Tilmeldt 9. feb 10
Indlæg ialt: 1.433
Amino Plus

Maibirtt Nielsen:

Hej Liisa

Første vil jeg rose dig for dine kreative evner, er i sær vild med dine tasker.

Som Morten siger syntes jeg også der står LusaB og der er for lidt afstand mellem i'erne.

Umiddelbaret virker baggrunde tung, jeg ville vælge en ensfarvet baggrund.

Alt i alt ville jeg vælge en sort baggrund og en font der var lidt mere åben stilfuld

Ganske enkelt et mere enkelt stilrent design, Jeg har lavet et lille eksempel her så du rent visuelt kan se hvad jeg mener.

/Maibirtt Nielsen

Du manglede lige at få B´et med. Men bortset fra det så syntes også mere om dit design.

Skal du have psykopatisk god markedsføring for kun 5000 kroner i timen, så kontakt bare mig på nedstående email, eller ring til mig på 41 41 49 99 [ websiden er under konstuktion ]

Her er min e-mail skrevet bagfra. moc.liamg@4164aye 

Amino-karma 2.083
Tilmeldt 27. okt 08
Indlæg ialt: 455
Amino Plus

Jeg vil også give de andre ret, men jeg synes nu at du skal videreføre din ide med sikkerhedssele baggrunden, da det er et af grundelementerne i dine tasker. Det bør så kun være hang tag til sikkerhedssile tasken og så bruge et slips close-up til nederdelene.

Men generelt synes jeg du bør få lavet et logo, som kan gå igen på alle dine ting. Så bliver det meget nemmere at lave andre ting som hang-tags visitkort osv, når du kan gennemføre dit logo på alle ting.
Alting starter med et logo, husk det. Det er dit ansigt ud af til og det som folk skal huske og genkende. Så start med det Smile

:-) Dorthe

Amino-karma 9.538
Fra Odder
Tilmeldt 29. okt 06
Indlæg ialt: 2.004

Kan rigtig godt li det enkle forslag der er lagt ind. Et par prikker over i'erne vil gøre dem mere synlige - og så mindre luft mellem s og a. (og så lige det der b der mangler :·)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed