Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 14 ud af 14 (137 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hehe sikke en tråd jeg gad ikke læse det hele men det lød  spændende Respekt for det Big Smile

Hvis alle folk var ens så var det sgu skidt og det er da super nogen siger deres mening selvom   den er anderledes ...!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy:

Jeg har mange andre skæve vikler hvis det skal være, ingen problemer, det kommer helt af sig selv - naturen styrer for vildt.

Jeg vil lige grave lidt godter frem i mit lagerkapacitet og se om jeg kan finde på noget interessant at skrive om, det er jo også lidt sjovt for mig at se om det bare var "held" at jeg fik så meget opmærksomhed.

LOL

/allan

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

LOL

/allan

Jubiii, det er mig. Jeg er total LOL. Lord Of Logic - nederden det stinker langt væk af spam det her.

Det er ligesom ham der Postmand Per der sværter sine breve ind i lort. Øv - hvorfor er jeg så fucked up i hovedet, det et sgu så bedrøvligt, jeg er føler mig bare så meget røvrendt.

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem vil tjene EN MILLION ?

JEG har verdens bedste idee og jeg deler den meget gerne med jer alle sammen helt gratis!!!!.

Ideen er faktisk meget enkelt,øv..........Ups jeg har glemt den.

Meeen bare rolig giv mig 2 minutter så finder jeg en ny ide...:)

Hvad nytter det at have en verdens god ide, hvis man ikke besidder det som skal til for at føre den ud i livet.

Hmmmmm Confused så prøver man vist sælge sin ide... bla bla ...(en ide som man SELV synes er god!)

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt nu hvis Wonderboy faktisk har fået en god ide, men han bare formulere sig dårligt, syntes jeg ærligtalt vi skal prøve at hjælpe ham, give ham råd til hvordan han kan formulere sig bedre, i stedet for alt det negative pis. Jeg forstår godt hvis i syntes Wonderboy er useriøs, men så er min holdning bare sådan at man kan lade være med at svare på hans indlæg og i det hele taget lade ham være. Som mange andre også skriver er en god ide jo ikke nok til at skabe en succes, det kræver hårdt arbejde og en masse tid. Hvis man ikke har den kan man jo prøve at sælge ideen eller gemme den væk et stykke tid, mit råd er at Wonderboy får udarbejdet en hemmeligholdelsesaftale af en advokat (det må han jo have råd til efter ideens værdig) i hemmeligholdelsesaftalen kan han beskrive hans krav hvis ideen bliver taget, og hvis man så er interesseret i at høre ideen kan man jo skrive under på denne aftale, derved kan man internt få svar på om ideen er XXX kroner værd...

jeg regner ikke med at få særlig mange stjerner for mit synspunkt, jeg mener bare at det bedste i dette tilfælge havde været at hjælpe manden (som nogle også har prøvet) eller bare helt at lade være med at kommentere på indlæget, for ja det virker useriøst..

 

Go aften Yes og lad os så få en bajer Beer selv om mor siger jeg kun må få sodavand No

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretAlt.dk:

Hvem vil tjene EN MILLION ?

JEG har verdens bedste idee og jeg deler den meget gerne med jer alle sammen helt gratis!!!!.

Ideen er faktisk meget enkelt,øv..........Ups jeg har glemt den.

Meeen bare rolig giv mig 2 minutter så finder jeg en ny ide...:)

Hvad nytter det at have en verdens god ide, hvis man ikke besidder det som skal til for at føre den ud i livet.

Hmmmmm Confused så prøver man vist sælge sin ide... bla bla ...(en ide som man SELV synes er god!)

 

Al begyndelse er jo svært, jeg har fået en del nyttige inputs. Nogen af dem gik på at jeg nok skulle udfylde min profil for at fremstå mere seriøs, det har jeg rettet op på, syntes det lød godt. Jeg har også fået mig et taget et nyt profilbilled, der ser sådan lidt mere nutidige ud, det andet billede var fra mine unge dage, nu er jeg blevet lidt ældre og har lige lyst til at skujle min hårpagt, da jeg er ved at være skaldet i toppen, det er hermed på sin plads at sige at det er toalt nederen.

Jeg har ikke udfyldt min profil helt endnu, det kommer i små  nogen små etaper af gangen.

Nej, mine tanker er altså ikke noget jeg bare lige finder på 2.min - der ligger mange overvejelser i dem, men der skal selvfølig nogen justeringer til på en eller anden måde.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Sæt nu hvis Wonderboy faktisk har fået en god ide, men han bare formulere sig dårligt, syntes jeg ærligtalt vi skal prøve at hjælpe ham, give ham råd til hvordan han kan formulere sig bedre, i stedet for alt det negative pis. Jeg forstår godt hvis i syntes Wonderboy er useriøs, men så er min holdning bare sådan at man kan lade være med at svare på hans indlæg og i det hele taget lade ham være. Som mange andre også skriver er en god ide jo ikke nok til at skabe en succes, det kræver hårdt arbejde og en masse tid. Hvis man ikke har den kan man jo prøve at sælge ideen eller gemme den væk et stykke tid, mit råd er at Wonderboy får udarbejdet en hemmeligholdelsesaftale af en advokat (det må han jo have råd til efter ideens værdig) i hemmeligholdelsesaftalen kan han beskrive hans krav hvis ideen bliver taget, og hvis man så er interesseret i at høre ideen kan man jo skrive under på denne aftale, derved kan man internt få svar på om ideen er XXX kroner værd...

jeg regner ikke med at få særlig mange stjerner for mit synspunkt, jeg mener bare at det bedste i dette tilfælge havde været at hjælpe manden (som nogle også har prøvet) eller bare helt at lade være med at kommentere på indlæget, for ja det virker useriøst..

 

Go aften Yes og lad os så få en bajer Beer selv om mor siger jeg kun må få sodavand No

 

Jeg formulere mig ganske enkelt lidt syret/akavadrelskt- når ja, det er vel bare en form for kopibeskyttelse af nogen af mine tanker. Nå, det gør ikke så meget at man giver en abekat en blyant i hånden hvis abekatten ikke fatter hvad den skal bruges til.

Jeg vil gerne hjælpes.

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 14 ud af 14 (137 indlæg)