Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 10 ud af 14 (137 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget kan man sige om denne såkaldte "Wonderboy", men markedsføre sig selv det kan han. Han er nu kendt af nærmest ALLE på amino, hvorimod mange andre profiler der har debatteret længe sikkert ikke har gjort sig synderligt bemærket.

Det er da selvpromovering af højeste kaliber, så er det bare spørgsmålet om Wonderboy nu kan vende dette med sit intellekt til seriøs business networking eller salg af sine eventuelle produkter. Men ingen tvivl, hvis han fremover skriver noget (seriøst eller ej), så vil der være mange "lyttere" til hvad budskab han end måtte bringe... :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy:

Mikael christiansen:

Okay jeg bor på sjælland vis jeg skal bruge en hel dag til århus eller anden skal bruge en times tid eller mere frem og tilbage i transport tid , vil de sikkert gerne vide noget mere at side  , lige hurtigt og få besked om det hele synes jeg ikke er for meget at forlange , vis det går dig på , vi ikke vil bruge hele dagen på transport tid , kan du jo bare poste nogle flere oplysninger i tråden ,

Ellers god søndag denne morgen , løbe en god morgen løbe  tur  , den har givet mig god energi til hele dagen i dette friske vejr , husk vi prøver alle at hjælpe hinanden på bedste iværksættere vis god søndag solen skiner fra en næsten hel klar himmel

 

Jeg troede det var mig der var fuld og skæv. Jeg vil gerne lige remse lidt  fakta op. Jeg er fra København ( Nørrebro ) - jeg er blot på besøg hos en venide i Århus!

Hvordan vil du have at jeg skal tage dig seriøs når du ikke engang tilsynladende har fulgt med i det jeg har beskrevet?

 

hvorfor har du så lige skrevet dette i profil dog bor jeg i Nordsjælland og jeg gider ikke bruge en time på at køre til Nørrebro til en der ikke gider , udfylde sin profil , jeg må gå udefra du bor Århus når du skriver dette at du er i Århus det er temmelig svært at overskue denne her tråd med over 90 indlæg .

hvad jeg forstår på dem du har sendt mail til var det mangel fulde oplysninger , og jeg må tro på dem indtil du poster noget heri tråden  , så tror jeg på dem ! ,

Dog kunne , du havde startet ud , med flere oplysninger fra tråd start af , bare et godt råd

Ellers god iværksættere søndag nyd det dejlige vejrYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wonder

Tillykke med dit spring ud i at prøve nogen ideer af. Succesfuldt eller ej. At folk så sparker på èn der ligger ned, det undskylder jeg for på vegne af Amino.

Men nu kommer Martin Thorborg snart ind og siger at det ikke er okay, og så retter de ind , som små soldater.

Held og lykke med det hele min ven  :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
det undskylder jeg for på vegne af Amino.

Jimi, er du på nogen som helst måde i familie med en, som hedder "Thøger"? Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg synes desværre ikke tidspunktet er til spøg. Hvis du vil blande muhammed krisen ind i, må du fortælle hvorfor, for jeg forstår det ikke. Desværre

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hej John

Jeg synes desværre ikke tidspunktet er til spøg. Hvis du vil blande muhammed krisen ind i, må du fortælle hvorfor, for jeg forstår det ikke. Desværre

Hej Jimi,
Jeg beklager min utidige og upassende joke, som på alle måder var "for egen regning".

/John  Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at jeg ikke kan undskylde for alle. Men manden har jo tydeligvis et problem som stikker dybere end at han ikke sælger sin ide så godt. Er det sjovt ? Det vel lige så sjovt som at overfalde hjemløse, som vidst også er på mode. Nu vi er i gang med analogier

Jeg har det sgu skidt, seriøst, over det her.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Jimi,

Hvordan kan du "det undskylde på vegne af Amino".?

/John (på vegne af sig selv.) Skype-Smile

 EDIT: OK, det svarede du så på, mens jeg skrev mit indlæg.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg heller ikke, som jeg lige har skrevet. Og det er tydeligvist denne tråds største problem. Så det nok bedst at jeg trækker mig ud af den, og lader ydmygelserne af Wonderboy fortsætte.

Wonderboy, vær stolt af du turde komme med en idè og troede på dig selv. Og så kom tilbage igen, du skal ikke lade dig slå ud af det her.

Alt kan lade sig gøre

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Wonderboy, vær stolt af du turde komme med en idè og troede på dig selv. Og så kom tilbage igen, du skal ikke lade dig slå ud af det her.

Han er da ikke kommet med nogen idéer!

Det er netop hans akavede måde at forsøge at tjene 100.000 på der anfægtes og med rette. Og hvis Thorborg skulle blandes sig i, at man anfægter dette, så er det mig helt uforståligt.

Amino kan bruges til mange ting, blandt andet at få hård hud på hænderne eller en "breder brystkasse". Hvis ikke man formår at "sælge" sin vare, så har man mange muligheder for at få hjælp til at gøre det på den rigtige måde.

Hvis man tror nogen møder op med 100.000 i kontanter i et face-2face møde om en idé som manden kan sælge videre til andre 10 minutter efter, så er man ikke bare naiv, så er man dum.

HVIS har han en idé der holder vand, så han man også "nosser" til at gøre tingene på den rigtige måde og lade Due Dilligence tale for sig og lade betalingen falde pro ratio for det man opnår. Ellers er det bare luftkasteller.

Og Jimi Hove, det matcher dig ikke at tage offerrollen hver gang vinden blæser en lille smule. Smile

Nu kommer Moderator John nok og skælder mig ud Cool

Køb ren argan olie her

Side 10 ud af 14 (137 indlæg)