Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 11 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Nu kommer Moderator John nok og skælder mig ud Cool

øøhh. hvad?
Der tabte du da lige mig. Skype-BigSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
Der tabte du da lige mig. Skype-BigSmile

Nå da - du plejer da ellers at sige man skal holde tilbage med sarkasmen DevilStick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lager

Jeg siger jo heller ikke at hans approach er verdens bedste , eller gør jeg ? Det spørgsmål vil jeg gerne have at du besvarer

Alt jeg beder om at man enten ignorerer det , hvis man ikke er interesseret, eller i det mindste lader være med at håne manden.

Som forretningsmand vil jeg gerne se mig selv som en gentleman og sådan håber jeg også andre forretningsmænd og kvinder vil se sig selv. Det der mest værdi i, både økonomisk og personligt.

Og bare rolig Lagermand, jeg er ikke noget offer , langt fra. Jeg træder i karakter som en mand.. det noget helt andet. Ja faktisk det stik modsatte.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
John Nielsen, Nielco IT :
Der tabte du da lige mig. Skype-BigSmile

Nå da - du plejer da ellers at sige man skal holde tilbage med sarkasmen Devil 

Skype-Smile
Det er ikke en gang fordi, det er sent, men jeg opdagede faktisk ikke sarkasmen i dit indlæg.. beklager.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Jeg siger jo heller ikke at hans approach er verdens bedste , eller gør jeg ? Det spørgsmål vil jeg gerne have at du besvarer

Jeg siger bare at manden ikke sælger noget i sit indlæg, ikke engang en idé.

Jimi Hove:
Alt jeg beder om at man enten ignorerer det , hvis man ikke er interesseret, eller i det mindste lader være med at håne manden.

 Hvis man nu bare skulle lade tråde være som man ikke er interesseret i, så ville halvdelen der følger med da været hoppet med begge ben i nogle af de mange MLM scams der til tider dukker op her. Så på den måde skader det da ikke at folk der er uinteresserede, interessrer sig for forretningsmodellen og derved advarer andre.

Ligesåvel som der er flere her der forsøger at fortælle manden at hans apporach er forkert. Jeg synes det er dig der stikker manden dybest i såret ved at blive ved med at antyde han har nogle andre udfordringer.

Jimi Hove:
Som forretningsmand vil jeg gerne se mig selv som en gentleman og sådan håber jeg også andre forretningsmænd og kvinder vil se sig selv. Det der mest værdi i, både økonomisk og personligt.

Eller størst tab i.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antyder ikke at han har problemer. Jeg siger det ligeud. Og han giver mig selv ret. Og så er det uddebatteret.

Jeg har heller aldrig sagt noget om nogen med MLM, selvom jeg synes det virker skummelt. Hvis jeg ikke er interesseret, bruger jeg ikke tid på det. Så bruger jeg tid på det jeg er interesseret i stedet.

Hvis i synes at MLM er noget skummelt noget der skal advares imod, må i tage den med Martin. Jeg har ikke noget med det at gøre. Desværre

Nå, men ja Wonderboy lærer måske på den brutale måde at sælge sig selv noget bedre. Jeg ville så vælge at tale ordentligt til folk, men sådan er vi så forskellige :-)

Hav det rart

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Nå, men ja Wonderboy lærer måske på den brutale måde at sælge sig selv noget bedre. Jeg ville så vælge at tale ordentligt til folk, men sådan er vi så forskellige :-)

Hav det rart

Jeg vil ikke mene at man taler pænt når man direkte i et forum skriver at vedkommende sikkert har et lavet selvværd. Var det ikke noget lign. du skrev tidligere? Surprise

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Grove:
Jeg vil ikke mene at man taler pænt når man direkte i et forum skriver at vedkommende sikkert har et lavet selvværd. Var det ikke noget lign. du skrev tidligere? Surprise

Vi kan alle sammen komme til at skrive eller sige noget - som vi bagefter opdager vi ikke skulle have gjort - og dermed korrigerer det. Det er da noget af det flotteste en person kan gøre - indrømme at have taget fejl eller gjort noget dumt - og dermed rette op på det igen.

Det er mig en gåde hvordan i kan få tiden til at gå med at blive ved med at hakke i det.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Michael Grove:
Jeg vil ikke mene at man taler pænt når man direkte i et forum skriver at vedkommende sikkert har et lavet selvværd. Var det ikke noget lign. du skrev tidligere? Surprise

Vi kan alle sammen komme til at skrive eller sige noget - som vi bagefter opdager vi ikke skulle have gjort - og dermed korrigerer det. Det er da noget af det flotteste en person kan gøre - indrømme at have taget fejl eller gjort noget dumt - og dermed rette op på det igen.

Det er mig en gåde hvordan i kan få tiden til at gå med at blive ved med at hakke i det.

Ja for søren. Jeg laver ikke andet end at køre i det Smile

Man skal ikke være hellig når man nogle sider tilbage ikke selv var et hak bedre. Længere er den ikke.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærligt gutter og gutinder ;o)

En tråd lavet med det ene formål at skabe ravage (og/eller tage tykt pis på diverse tråde med overoptimistiske idé-sælgere) og så kommer der 11 sider med nonsens - Måske skulle I lige trække vejret engang og så holde hviledag resten af søndagenWink

C'mon tag en chill-pill og nyd livet, i stedet for at bruge al den negative ernergi på ingenting.....

PS. Når nu Wonderboy kommer og siger at det er alvorligt ment, så er det lige der I skal tænke, "Yeah right" - Bare lige så I ikke er i tvivl ;o)

@Wonderboy: Hold dog kæft du har god humor Yes 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 11 ud af 14 (137 indlæg)