Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.portrait-shop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Bakuri Software A/S Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu kæmpet længe med denne shop og nu set mig blind, håber på lidt feedback på www.portrait-shop.dk.

Mvh. Toke 

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke.

Jeg synes faktisk det er fin side som også har et seriøst look.
Jeg har ikke meget at sige til det, andet end at du måske skal lade kategorierne i midten af forsiden til babyportræt, voksenportræt osv, være links til kategorierne.

Vh

Dennis

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik også lidt fejl af de manglende potrætlinks på forsiden i den grønne bar, men det er jo hurtigt at lave om.

Herefter valgte jeg "Dyreportræt foto (farve)" og skal tage stilling til om det er 1 til 5 personer. Den forstår jeg ikke helt. Er det hvor mange eksemplare det skal laves i, eller er det antallet af dyr på billedet?

 

Jeg synes i øvrigt at der er mange informationer i højre sidebar. Der ville jeg måske undvære i hvert fald den blok der fortækker at siden er windows7 kompatibel og er testet med Mc Afee.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg tænker når jeg kommer ind, er i hvert fald ikke webshop :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

du linker til en facebook gruppe/page der ikke virker? :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Bakuri Software A/S Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Mange tak for input, dog er der allerede link til kategorier, mener du at fjerne produkter nedenunder, så det kun er hovedkategorier som bliver vist ?

mvh. Toke 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Bakuri Software A/S Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er hermed rettet til, mange tak :)

mvh. Toke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle lave en ny forside hele forsiden er et billedet også teksten er et billedet , dette kan man ikke optimere til google lav tekst i almindelige tekst dette hjælper dig i søgemaskinerne

købs processen skal hurtigt fremvises på forsiden 4 produktbilleder der står som normal webshop , tilføj kurv eller gå videre mere informationer , på forsiden du kan bl.a. skiftet jævnligt ud , med nye produkter ,derved giver det et udtryk af ,der sker noget nyt jævnligt på hjemmesiden og det er en velfungerende webshop

huske kontaktinformationer frem med den personlig kontakt er især vigtigt i denne forretning da det noget personligt og jeg som bruger går meget i få direkte kontakt til min personlige fotograf .

Lige CVR nummer og telefon nummer i bunden af hjemmesiden

evt. lav en kontaktformular på kontaktsiden det er lettere at kontakte dig

huske brug titlen alle 64 tegn til 67 tegn på alle undersider og unikke jeg mener denne her <title>Portrait-shop.dk - portrait-shop.dk f&aring;r du de bedste portr&aelig;t billeder h&aring;ndmalet</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)