Køb et Amino Sponsorlink
Vis jeg sagde til dig du kunne få vist dit visitkort/reklame 15000 gange for 600+moms over 3 måneder, i dit lokal miljø, hvad ville du så tænke?
Det er et nyt forretnings koncept vi udtænker i øjeblikket som ikke er set før, så vil naturligvis ikke sige for meget. Men vil sige så meget, reklamen vil være så man ikke kan overse den, et bredt publikum i lokal miljøet vil se den lige fra de unge mennesker til de gamle.
Vil ville alle nok sige det lyder utroligt billigt, og benytte os af tilbuddet.
Jeg ved i hvertfald at jeg selv ville.
Tømrer og snedker firmaet Koluda byg
Hej,
Det lyder spændende, men det kommer jo lidt an på hvor effektiv det vil være, altså hvor stor chancen er for at reklamen konverteres til et salg :o)
Du er velkommen til at kontakte mig på allan AT artirio DOT dk, hvis du ønsker lidt sparring omkring det :o)
Hilsen Allan
Hilsen Allan JensenFå boostet din forretning og checket dit IT idag - www.artirio.dk
Lyder rigtig godt. Vi venter på mere info.
Det kommer jo helt an på hvad du mener med "vist" .
Kan du komme med lidt mere info, så er det lettere at bedømme prisen.
Rigtig mange forsøger idag at sælge "visninger" til helt latterlige priser via deres hjemmesider/sites.
Men jeg gætter på dit er noget med visning i butikrude eller lignende ?
mvh
jesper
Spar både tid og penge : Køb billigt slik online
Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk
Det lyder lidt som Cspot, som har spredt sig kraftigt rundt i hele bybilledet i Aalborg ihvertfald.. Men nu gætter jeg selvfølgelig bare ;-)
Hvis nogle skulle være nysgerrige følger også lige link: http://www.cspot.dk/
Service, kommunikation, handel, marketing
Hej igen
Det foregår ikke over internettet men i virkeligheden...
Havde aldrig set det cspot før, det er ellers også en sjov måde at reklamerer, mit ligner det lidt men så alligevel slet ikke.
Vender tilbage herinde når projektet er i luften og reklame pladserne er klar til at blive besat.
hejsa.
Jeg er igang med at starte et nyt firma op, jeg har været igang i ca. 3 mdr. nu, og jeg tror bestemt at vi har gang i noget af det fuldstændig samme :-)
Jamen det lyder interessant så bliver det måske muligt for at få noget effektivt lokalt annoncering.
Hvordan strarter jeg - Lyder spændende, hvor er du fra?