Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt iPad community - Feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Amino'er

I anledningen af annoncereingen af Apple iPad, er vi nogle stykker der har lavet et iPad forum. 

Idéen med iPadfan, er at skabe rammerne for ligesindede apple fans, hvor debat og hjælpsomhed er i fokus.

Vi satser på at iPadfan.dk skal dække alt fra applikationer, guides, diskussioner, og nyheder.  

 

Hvad synes i om siden? hvordan får vi den kendt og besøgt?

 

Se siden her: iPadfan.dk

 

På forhånd tak.

 

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide.

Men jeg ville benytte skræddersyet software fremfor et CMS, da I får brug for funktioner, som ikke er indeholdt i det system, og på længere sigt er i måske ikke tilfredse med design mm.

I kan gøre det mere kendt ved at referere til hjemmesiden, registrere det på google mm, og ved at bruge SEO (hvilket måske er besværligt med det CMS).

 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.. Vi har benyttet et vbulletin da vi synes det er det bedste forum pt..

Men du har måske ret i at vi får et problem på længere sigt angående nyheder, artikler osv.. Men så må vi få købt en form for integration med et cms..

Vi prøver at registrere siden hos div. linkkataloger og skrive på diverse forums.. Er der andre idéer til hvordan vi kan få nogle brugere på ? .. og få starte nogle debatter.

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at kigge forbi http://www.vbseo.com/

Mht. besøgende, så var det måske en idé at starte ud med noget annoncering? Target "apple" fans på facebook eller lignende - det burde resultere i forholdsvis billige kliks

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er til dels enig med enielsen i, at forummet ikke indeholder den funktionalitet, som I måske ønsker.

Om I skal gå igang med et skræddersyet CMS kan diskuteres - jeg synes I kan komme meget langt med f.eks. WordPress.

Men prøv da at starte op med forum - så kan det jo altid være en del af et site senere.

Jeg synes, at I skulle prøve at tweake designet, så det ikke skriger standard-installation. Nap nogle elementer fra iPad og implementer dem i designet.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tony,

Tak for svar. Vil tjekke det vbseo ud - har det stor effekt i søgemaskinerne?

Rigtig god ide med facebook annoncering - det vil jeg prøve af med det samme.. Har allerede lavet en facebook gruppe til ipadfan, men er det bedst at sætte annoncen til at gå til facebook gruppen eller til siden selv?

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Idéen var at vi ville fokusere på forumet i første omgang, og få nogle aktive brugere på, også senere lave en artikel og nyhedsdel på et senere tidspunkt..

Ang. design har du fuldstændig ret.. den skriger pt af en standard installation, og man får ikke ligefrem en apple "feeling". Tror jeg vil prøve som du siger at få et bedre apple look på sitet.

Tak for dit feedback..

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare til inspiration, så tag et kig på c4d.dk. Det er et super lækkert nyhedssite de har lavet. Jeg synes deres design og opbygning fungerer rigtig godt.
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bestemt lade de betalte kliks gå direkte til din hjemmeside - du betaler jo for det :) Når du så får dem ind på siden, så gør alt hvad du kan for at holde på dem. Evt. sæt et nyhedsbrev ind, hvor du fanger så mange emails som muligt

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mtrolle:
Bare til inspiration, så tag et kig på c4d.dk. Det er et super lækkert nyhedssite de har lavet. Jeg synes deres design og opbygning fungerer rigtig godt.

Ja det er et lækkert site de har fået op.. Nu er ipadfan.dk mere et forum end et nyhedssite, men det er da helt sikkert noget jeg vil have i mente når vi skal have redesignet siden..

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)