Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haiti katastrofen og firmaer der prøver at tjene penge på den

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

De andre der giver 10% nu er udemærkede godt klar over, at der 365 dage om året er behov for hjælp, og derfor kunne det se pænere ud hvis man i forvejen var donator, men så i denne særegne situation derudover donerede 10% af omsætningen, så var det billede jeg ville have helt anerledes.

 

 

Jeg synes du har fat i noget der!

- ''bare'' fordi det hele lige er oppe i fjernsynet, aviserne ja what ever, så er det ikke fair der stadig er masser af andre steder der skal leve sådan HVER DAG!

Så til jer der har valgt og donnere til haiti, hatten af for det, men hvorfor er det KUN lige nu i gør det? - jeg er sikker på der er mange andre der også har brug for hjælp, men de skal leve med det eller hvad?

 

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc rengøringsartikler:

Så til jer der har valgt og donnere til haiti, hatten af for det, men hvorfor er det KUN lige nu i gør det? - jeg er sikker på der er mange andre der også har brug for hjælp, men de skal leve med det eller hvad?

Og vupti er vi tilbage ved trådens oplæg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kc rengøringsartikler:

Så til jer der har valgt og donnere til haiti, hatten af for det, men hvorfor er det KUN lige nu i gør det? - jeg er sikker på der er mange andre der også har brug for hjælp, men de skal leve med det eller hvad?

 

Og vupti er vi tilbage ved trådens oplæg...

Jeg følte vi havde været ude og lege i sandkassen nu her, og måtte komme videre .... ej ;-)
 

- Jeg tager hatten af for dem der vil gøre en forskel, men hvorfor kun fot haiti ?

Vi har da også eks. hjemløse her i danmark, vi har masser af andre der mangler, det ser vi bare ikke i tv hver dag, så det er åbenbart ikke så vigtig :(
 

Så hvis det virkelig bare er for og skaffe PR, og flere penge i kassen, ja så holder jeg med jer, så er det utrolig dårlig stil!

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lauritz.com har fat i den lange ende .. byd lige nu fx på Carpark North Guitar.. kun sat til auktion til støtte for Haiti .. Pengene går ubeskåret til Haiti ! .. men hvad med Lauritz.Com´s 20% Salær ????

Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

[Citat:] ''bare'' fordi det hele lige er oppe i fjernsynet, aviserne ja what ever, så er det ikke fair der stadig er masser af andre steder der skal leve sådan HVER DAG!
Så til jer der har valgt og donnere til haiti, hatten af for det, men hvorfor er det KUN lige nu i gør det? - jeg er sikker på der er mange andre der også har brug for hjælp, men de skal leve med det eller hvad?

Ja, det virker da logisk; Lad os droppe støtten til nogle nødlidende på Haiti, hvis vi ikke kan redde hele verden. -Man kan nærmest høre violinerne spille bagved...
Det er sgi en anelse for umodent her i legestuen, så jeg trækker mig ud af diskussionen herfra.

-Men hov, KC Rengøringsartikler, Lagersalg123 og Fashionseller - Glemte I ikke helt at oplyse, hvad det var I havde gjort for Haiti - Ja, altså udover at protestere imod alle andres initiativer?! Jeg er sikker på, at Haiti venter i spænding..Embarrassed

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik G. Jacobsen:

-Men hov, KC Rengøringsartikler, Lagersalg123 og Fashionseller - Glemte I ikke helt at oplyse, hvad det var I havde gjort for Haiti - Ja, altså udover at protestere imod alle andres initiativer?! Jeg er sikker på, at Haiti venter med spænding..Embarrassed

Du kan få det i en PB, hvis du vil vide det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

.

Gentle Expert:

Lauritz.com har fat i den lange ende .. byd lige nu fx på Carpark North Guitar.. kun sat til auktion til støtte for Haiti .. Pengene går ubeskåret til Haiti ! .. men hvad med Lauritz.Com´s 20% Salær ????

Lauritz.com, har givet auktions pladserne gratis, så de får ikke deres 20 % på de omtalte auktioner :-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus :

"Så hvis det virkelig bare er for og skaffe PR, og flere penge i kassen, ja så holder jeg med jer, så er det utrolig dårlig stil!"

det håber jeg da de fleste er enige i , men det der opponeres imod er den fordømmende stil mod andre tiltag, uden baggrundsviden.

 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da smidt et par sms'er afsted, PLUS jeg donnere 150 kr. hver måned, til et ''sponser barn''.

Jeg har på intet tidspunkt, sagt det ikke er flot det i gør, selvfølgelig er det da super, men alt med måde ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik G. Jacobsen:
-Men hov, KC Rengøringsartikler, Lagersalg123 og Fashionseller - Glemte I ikke helt at oplyse, hvad det var I havde gjort for Haiti - Ja, altså udover at protestere imod alle andres initiativer?! Jeg er sikker på, at Haiti venter med spænding..Embarrassed

Jeg har da købt Amino medlemsskab og sparet miljøet for en masse griseri med balloner hehe, jeg skulle have købt for 12.000+ for at donere det samme, så jeg valgte der hvor Haiti og jeg fik mest for pengene, og som samtidig belastede miljøet mindst.

Jeg har igennem mit liv støttet med seriøst mange penge (dengang jeg havde mange hehe) så jeg har ikke dårlig samvittghed når jeg ikke åbner for indsamlinger. Derudover finansierer jeg 2 forældreløse børns hverdag og skolegang i Palæstina. Sammen med min ekskone donerede jeg 40,000 til jordskælvet i Pakistan og mange flere eksempler kan nævnes. Så jeg gør ikke mere for Haiti i denne omgang, udover de 1.000 kr.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)