Køb et Amino Sponsorlink
jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette.
jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word er en ukendt jungle
Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager.
Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning
Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer
Find mig på twitter @emilblucher
Organisk søgemaskineoptimering - kunsten i at få en hjemmeside synlig.
Snup mit gratis nyhedsbrev om SEO og kig forbi min SEO blog.
Emil Blücher: Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager. Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer
Jeg har fundet et logo jeg gerne vil bruge, har fået lavet hjemme side. men mangler hjælp til at stille det hele rigtig op
laila4220: jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette. jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word er en ukendt jungle
Hej
Prøv at lægge opgaven over på Freelancer, så kan du se, hvad der byder sig. Hvem ved, det kan være du finder den helt rigtige løsning og pris.
Med venlig hilsen
Hej Laila,
Min svigerdreng er også kok og vi taler da om lignende - jeg ville forslå dig at finde Avery pro 5. en gratis version hvormed der kan udføres de fineste visitkort.
Du finder programmet her:
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp
Din fakturaformular ville jeg lade udvikle i word og selv printe dem ud de bliver ganske pæne.
Jeg arbejder selv pådenne måde i mit job som administrator for en virksomhed og til min egen virksomhed Forever Living Product anvedes samme teknik - som kok kender du nok dette product Forever Living Product.
Du er velkommen til at kontakte mig for mere hjælp!
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company||se: Om mig i min Amino-profil|
jeg kan godt hjælpe dig .. skriv til mig på ckoopers@gmail.com
Der er selvfølgelig Vistaprint til dine visitkort det er næsten gratis og der kan du vælge mellem forskellige layouts.
Mht fakturaer så skal du bare hente dit logo ind som billed i word-fil eller excel-ark. Måske kan din bogholder hjælpe dig med det.
Men som Emil også skriver, så skal du tænke på det samlede indtryk det giver. Hvis du har fået lavet en prof hjemmeside, så er det virkelig syndt at spare på resten. Og omvendt hvis det er en lidt for "simpel" side, så kunne det være lidt lækre papirvarer ville trække op i kvaliteten.
Men tænk som din kunde: Hvordan er maden på din restaurant, hvis det image man ser i dine tryksager, ikke er proffesionelt?
Læg opgaven ud på Amino Freelancer og skriv et max beløb i teksten, som du kan ofre på det. Der er helt sikkert nogen som vil hjælpe dig .
:-) Dorthe
www.dorthekornerupdesign.dk
Hey Laila
Mit firma G2W kan jeg hjælpe dig med den visitkort problem da vi til dagligt laver menukort, brochure, flyers, visitkort, facadeskilte, bilreklamer, byggepladsreklamer, udstillingsskilte, selvklæbende folielogos, gadeskilte, tekstiltryk, storformat print til rimelige priser og som er til at overskue
skriv evt. for yderligere spørgsmål
mvh Usman Malik