Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

hjælp til fakture, visitkort og ordrebekræftelse, søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 11
Tilmeldt 17. jan 10
Indlæg ialt: 2

Skrevet 17-01-2010 kl. 13:04

jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette.

jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word  er en ukendt jungle

Debatten er sidst flyttet af Martin Thorborg
Amino-karma 4.872
Fra Solrød
Tilmeldt 8. aug 08
Indlæg ialt: 1.014
Amino Plus
Emil Blücher
Fra Blücher Media
Skrevet 17-01-2010 kl. 13:13

Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager.

Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning

Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer

Find mig på twitter @emilblucher

Organisk søgemaskineoptimering - kunsten i at få en hjemmeside synlig.Idea

Snup mit gratis nyhedsbrev om SEO og kig forbi min SEO blog

Amino-karma 11
Tilmeldt 17. jan 10
Indlæg ialt: 2

laila4220
Skrevet 17-01-2010 kl. 13:24

Emil Blücher:

Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager.

Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning