Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

hjælp til fakture, visitkort og ordrebekræftelse, søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 11
Tilmeldt 17. jan 10
Indlæg ialt: 2

Skrevet 17-01-2010 kl. 13:04

jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette.

jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word  er en ukendt jungle

Debatten er sidst flyttet af Martin Thorborg
Amino-karma 4.872
Fra Solrød
Tilmeldt 8. aug 08
Indlæg ialt: 1.014
Amino Plus
Emil Blücher
Fra Blücher Media
Skrevet 17-01-2010 kl. 13:13

Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager.

Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning

Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer

Find mig på twitter @emilblucher

Organisk søgemaskineoptimering - kunsten i at få en hjemmeside synlig.Idea

Snup mit gratis nyhedsbrev om SEO og kig forbi min SEO blog

Amino-karma 11
Tilmeldt 17. jan 10
Indlæg ialt: 2

laila4220
Skrevet 17-01-2010 kl. 13:24

Emil Blücher:

Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager.

Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning

Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer

Jeg har fundet et logo jeg gerne vil bruge, har fået lavet hjemme side. men mangler hjælp til at stille det hele rigtig op

Amino-karma 95.968
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 11.986

Skrevet 17-01-2010 kl. 13:26

laila4220:

jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette.

jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word  er en ukendt jungle

Hej

Prøv at lægge opgaven over på Freelancer, så kan du se, hvad der byder sig. Hvem ved, det kan være du finder den helt rigtige løsning og pris.

Med venlig hilsen

Amino-karma 5.344
Fra Sorø
Tilmeldt 21. jun 06
Indlæg ialt: 1.467

john sommer
Fra joma company
Skrevet 17-01-2010 kl. 13:28

Hej Laila,

Min svigerdreng er også kok og vi taler da om lignende - jeg ville forslå dig at finde Avery pro 5. en gratis version hvormed der kan udføres de fineste visitkort.

Du finder programmet her:

http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp

Din fakturaformular ville jeg lade udvikle i word og selv printe dem ud de bliver ganske pæne. 

Jeg arbejder selv pådenne måde i mit job som administrator for en virksomhed og til min egen virksomhed Forever Living Product anvedes samme teknik - som kok kender du nok dette product Forever Living Product.

Du er velkommen til at kontakte mig for mere hjælp!Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Amino-karma 54
Tilmeldt 11. jan 10
Indlæg ialt: 9

Growkorn
Skrevet 17-01-2010 kl. 14:00

jeg kan godt hjælpe dig .. skriv til mig på ckoopers@gmail.com

Amino-karma 2.083
Tilmeldt 27. okt 08
Indlæg ialt: 455
Amino Plus

Der er selvfølgelig Vistaprint til dine visitkort det er næsten gratis og der kan du vælge mellem forskellige layouts.

Mht fakturaer så skal du bare hente dit logo ind som billed i word-fil eller excel-ark. Måske kan din bogholder hjælpe dig med det.

Men som Emil også skriver, så skal du tænke på det samlede indtryk det giver. Hvis du har fået lavet en prof hjemmeside, så er det virkelig syndt at spare på resten. Og omvendt hvis det er en lidt for "simpel" side, så kunne det være lidt lækre papirvarer ville trække op i kvaliteten.

Men tænk som din kunde: Hvordan er maden på din restaurant, hvis det image man ser i dine tryksager, ikke er proffesionelt?

Læg opgaven ud på Amino Freelancer og skriv et max beløb i teksten, som du kan ofre på det. Der er helt sikkert nogen som vil hjælpe dig Smile.

:-) Dorthe

Amino-karma 24
Tilmeldt 24. nov 10
Indlæg ialt: 9

G2W
Skrevet 24-11-2010 kl. 18:38

Hey Laila

Mit firma G2W kan jeg hjælpe dig med den visitkort problem da vi til dagligt laver menukort, brochure, flyers, visitkort, facadeskilte, bilreklamer, byggepladsreklamer, udstillingsskilte, selvklæbende folielogos, gadeskilte, tekstiltryk, storformat print til rimelige priser og som er til at overskue

skriv evt. for yderligere spørgsmål

mvh Usman Malik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: