Køb et Amino Sponsorlink
jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette.
jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word er en ukendt jungle
Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager.
Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning
Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer
Find mig på twitter @emilblucher
Organisk søgemaskineoptimering - kunsten i at få en hjemmeside synlig.
Snup mit gratis nyhedsbrev om SEO og kig forbi min SEO blog.
Emil Blücher: Tryksager - visitkort med mere: Tænk meget over det indtryk du efterlader hos modtageren. For relativt få penge kan du få en amino til at lave nogle flotte tryksager. Når du er restautør kunne måske få trykt nogle visitkort - med tryk på begge sider med rabat på en bestemt menu ved fremvisning Kom evt. med nogle fler e oplysninger om din virksomhed - så kan de være at andre kommer med et par gode idéer til hvordan du får mest ud af dine tryksageer
Jeg har fundet et logo jeg gerne vil bruge, har fået lavet hjemme side. men mangler hjælp til at stille det hele rigtig op
laila4220: jeg er lige bleve restautør, og vil nu gerne selv lave nogle tryksager som jeg kan bruge. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget billigt hjælp, (læs helst gratis til dette. jeg er uddannet kok så det med at finde rundt i office og word er en ukendt jungle
Hej
Prøv at lægge opgaven over på Freelancer, så kan du se, hvad der byder sig. Hvem ved, det kan være du finder den helt rigtige løsning og pris.
Med venlig hilsen
Hej Laila,