Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere besøgende?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej medaminoer, Glædelig jul! :-)

Sad og granskede min analytics konto forleden.. Der har væet udemærket salg her i december, og der skulle gerne komme væsentligt bedre salg til janura og februar når nytårs fortsættet om at tabe sig bliver en realitet.. Jf. min analytics konto har jeg kun ca. 25 unikke besøgende om dagen. Hvilket jeg mener er utroligt lidt. Jf. min prestashops kontrol panel ryger der ca. én ordre igennem pr. 1000 sidevisninger...

Jeg har tilmeldt mig i nogle linkkataloger, og 58% af min trafik kommer fra Søgemaskiner, 7-8% fra henvisnings websteder, og resten er direkte.

Hvor henter I jeres besøgende fra? Jeg vil meget gerne have væsentligt flere besøgende, helt de købelystne af slagsen ;-), men jeg synes det er op af bakke at komme over de 30 i analytics om dagen... Nogle gode fif?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor højt ranker du i en organisk Google søgning på dine 5 mest relevante søgeord?

Og ikke for at smide en kæp i hjulet, men i og med at ca 35% er direkte trafik, så tæller du formentlig dine egne besøg med i statistikken? Dette kan du filtrere i din Analytics opsætning.

God jul allesammen Gift

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Du må gerne ringe til mig og jeg skal give dig en masse ideer til hvad du kan gøre :) uden det koster dig noget :) 98101088 eller 20657909

 

Thomas

Broderi til tiden

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekst er vigtigt element i søgeord optimering lig en kort intro tekst på siden , med 2 - 3 af dine søgeord .

Huske i kan skrive om motion , sundhed , hvordan man taber sig sundt , lav evt. en . blog om sundhed og skriv om hver enkelte produkt og links til produkter , derved lave inter link opbygning på siden , vidste det er muligt , med kun et klik på en knap i jeres CMS system skal i da installere en blog den giver også lidt link back og folk kan abonner på jeres rss eller feed og i kan tilmelde den rss og feed portaler.

Husk masser af overskrifter med de søgeord i vil ligge højt på google skriv . H1 i overskrift og h3 eller 4 i tekste dette er størrelse 12 i Word ,

Huske 65 tegn i titlen denne her mener jeg <title>BIGBuy.dk</title> der er nok ikke mange der klikker på så kort tilte ud på google

Tilmeld jeres side masse vis links , jeg kan se der er kun få af katalogs linkene stederne i er tilmeldt

Find links på  google skriv på søgemaskine tilmeld , tilmelding , bagved , link , url side , hjemmeside mv.

Find jeres konkurrenters links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.bigbuy.dk/&y=Explore+URL&fr=sfp

en god liste med masser af links på er denne her

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Der er rigtigt meget i kan gøre for forbedre jeres placering i google læs evt. disse seo bøger

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

læs gerne denne blog der står super meget om søge optimering www.larsbachmann.dk/

 Husk links hjælper på din placering på google

Held og lykke med hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet søgevenlige URL's, og skriv en masse gode sidetitler.

Jeg bruger også presta, og har lavet det, se evt. denne side med 100 Wilson søbolde.

Derudover tror jeg det ville give rigtig godt, hvis du fik nogle flere fans. Du skriver blot 'Vinderchancer på:', men hvis du lavede en konkret konkurrence, eller fx. Træk lod om 100 kr. hver uge, skulle det nok hjælpe :)

Til sidst kan jeg ikke finde udaf om du bruger Facebook ads og Adwords? Ellers skal der nok være mange at hente den vej. Lav Facebook ads meget målrettede til folk som er fan af træning, bodybuilding, og hvad du ellers kan finde på, det er du meget bedre til.

Adwords er lidt af en jungle, men når det først kører er det genialt. Husk at få den sat sammen med Analystics, så kan du se hvad hver ordre koster dig.

Held og lykke med det. Smile

Casper.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Som tidligere nævnt, så er Adwords den hurtigste vej til flere besøgende og du kan se resultaterne med det samme Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe dig. 

Har stor erfaring med søgeoptimering af Prestashop

Arbejder til daglig med SEO. 

Smid en mail til kontakt(a)nap-nap.dk

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steven.

Det første jeg lægger mærke til når jeg kommer ind på din shop er: Du har kun "BIGBuy.dk" i title? Der ville jeg meget kraftigt anbefale at få nogle søgeord med dig, fx. fitness, sport, motion, motionsudstyr, kosttilskud osvosv. Dette er rigtig vigtig.

Jeg kan se på dine andre sider at der har du 1 søgeord med i title. Gerne få nogle flere med. Meget gerne.

Hvis jeg var dig ville jeg nok lægge BIGBuy.dk til sidste i title, da google tager de første ord, mest "vigtige". Fx:

title: Motion, Fitness, Kosttilskud og Massageudstyr - BIGBuy.dk

Dette kunne være fint til f. eks. forsiden :-)

Det andet når jeg klikker rundt er, at du ikke rigtig har nogle gratisprodukter. Her mener jeg ikke at du skal give produkter væk, men du kunne f. eks. lave en lille ebog omkring, øhm, træningsøvelser. Så kunne folk downloade den, i en byttehandel med at du får deres emails, også sender du mindst ugentligt nyhedsbrev til dem omkring dine produkter og andet.

Har du læst Martins E-Pusher? Det vil jeg anbefale! :-)

Dbh Kenneth

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar..

Der er kommet gang i Januar salget og besøgstallet har fordoblet sig.

Mht. søgevenlige urls: Giver dette ret meget? Tænker at sider som f.eks. wupti.com ikke går så meget op i dette.

Min Title skulle gerne hedde f.eks. "BIGBuy.dk - Styrketræning" når man er under kategorien Styrketræning.

Adwords: Jeg synes ikke at dette giver specielt meget salg. Jeg prøvede Adwords med Billed annoncer i stedet, dette gav en smule mere, men synes stadig ikke at det gav overskud. Det handler nok om omsætningen, men umiddelbart ønsker jeg flest organiske søgninger.

Jeg vil bestemt se nærmere på linkbuilding! :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)