Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man 1000 kroner om dagen?

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Kan jeg få dig til at uddybe, hvad du mener med "Hvis du rammer en god kampagne..."? Jeg er selv ved at starte et engelsksproget website, hvor jeg vil benytte mig af Amazons og itunes Affiliate Programs, men beløbene man tjener på hver solgte cd er jo forholdsvist beskedent. Der skal mange besøgende til, før det begynder at ligne noget, der er bare nogenlunde fornuftigt.

Men hvad mener du med "Hvis du rammer en god kampagne..."? Her er jeg ikke med!?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjente det, der svarer til 1.000 i 100 dage (godt 100.000) ved at lægge mine kreditforeningslån om Smile

Det er godt nok de nemmeste penge jeg nogen sinde har tjent - og så er de oven i købet skattefri Yes

Mvh,

Christian

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino,

En "shipping drop aftale" lyder virkelig interessant. Ved du, hvordan man finder frem til dem, der tilbyder den slags aftaler - i mit tilfælde internationale leverandører af musik (cd'er & vinyl)?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Jeg tjente det, der svarer til 1.000 i 100 dage (godt 100.000) ved at lægge mine kreditforeningslån om Smile



Ja, dér har jeg godt nok også hentet nogle klejner ind imellem.

mvh Hans

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver morgen når jeg vågner, beslutter jeg mig for ikke at købe en masse ragelse.

Ej, vi skal da vist lige tilbage til emnet. Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

Som nybegynder kræver det ingen penge at starte

Hvis du vil tjene 1.000 kr. om dagen, så kræver det nu en del penge at starte!

Lad os sige at du kan generere dobbelt så meget på affiliatekampagner, som du bruger på Adwords. Det kan sagtens gøres bedre, men som nybegynder kan det også gøres dårligere.

Hvis du kan fordoble hver dag, så bruger du 1.000 kr. på Adwords og tjener 2.000 kr. hos affiliatenetværket. Hos affiliatenetværket modtager du typisk betaling løbende måned + 45 dage, mens du afregner med Adwords et par gange om ugen. Derfor er du nødt til at have en startkapital på minimum 75.000 kr. til dine Adwordskampagner, hvis du vil tjene 1.000 kr. om dagen, da der går 75 dage før du modtager betaling fra affiliatenetværket.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

Jeg vil sige affiliate marketing er vejen frem Big Smile

  • Som nybegynder kræver det ingen penge at starte (ud over 10 kr. pr. mnd. til et webhotel

Regnes tid som penge? Hvem skal sætte siden op?

@Fashion-Seller Om tid regnes som penge er jo op til den enkelte at vurdere, men hvis man sidder og kigger fjernsyn i stedet for.....så vil jeg mene nej.

I dag kan en side sættes op meget let uden de store tekniske kundskaber (f.eks. en wordpress blog eller joomla). Et af de sites jeg arbejder på i øjeblikket handler netop om dette emne.

switch:

  • Der er intet at tabe andet end den tid du har brugt - uanset hvad kan du altid bruge det nye du har lært på en eller anden måde

+ alle de penge du bruger på opsætning og reklame

@Fashion-Seller Man kan sagtens starte ud med kun at få sin trafik fra søgemaskinerne og andre gratis steder. Det du tjener i starten bruger du så udelukkende på at købe mere trafik eller hvor penge nu er bedst brugt.

switch:

  • Når det først er oppe at køre skal der en begrænset arbejdes indsats til for at holde det samme indtjenings niveau

Tvivler på at alle vores kære affiliate guys herinde er enig... De bruger i hvertald meget tid på deres side mm...

@Fashion-Seller Jeg er selv affiliate...og selvfølgelig bruger man masser tid i starten og får ikke krone selv, men sådan er det med næsten alting man selv starter op. Har du opbygget dine sites "rigtigt" er arbejdet med at veligeholde som sagt langt mindre end når det hele skal startes op.

switch:

 

  • Når du først har lavet en side / kampangne der skaber profit handler det bare om at kopiere koceptet igen og ingen for at øge profitten (indtil der ikke længere er et marked for de givne produkter)

Øhh har du arbejdet med affiliate?

@Fashion-Seller Ja, jeg har levet af affiliate marketing, så dertil kan jeg vist kun svare ja! Og dette handler ikke kun om affilate marketing, men marketing generelt. Internettet gør det bare så meget lettere og billigere at kopiere et koncept.

switch:

Der er nærmest ingen grænse for meget du kan tjene - alle der bruger internettet er dine potentielle kunder

Fordi de er potentielle kunder, så er der godt nok lang vej før de bliver en reel kunde...

Måske dine punkter var lige lovlig optimistisk opsatte...

@Fashion-Seller Jeg skrev ikke noget om hvor lang vej der er for at en besøgende bliver til en kunde. Men der imod at man ikke er begrænset af markedets størrelse.

Det handler om at se potentialet, have det rette fokus, sætte sig de rigtige mål og ikke mindst om at være optimist og positiv.

Det handler også om at finde ud af hvad det engeligt er man vil opnå med det man gør, men det er en helt anden snak.  Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

@Fashion-Seller Man kan sagtens starte ud med kun at få sin trafik fra søgemaskinerne og andre gratis steder. Det du tjener i starten bruger du så udelukkende på at købe mere trafik eller hvor penge nu er bedst brugt.

Ergo er der meget langt til at tjene 1000 kr om dagen... Dvs det er langsigtet, og så er den form for forretning ik meget nemmere end webshops eller serviceydelser!

switch:

@Fashion-Seller Jeg skrev ikke noget om hvor lang vej der er for at en besøgende bliver til en kunde. Men der imod at man ikke er begrænset af markedets størrelse.

Det handler om at se potentialet, have det rette fokus, sætte sig de rigtige mål og ikke mindst om at være optimist og positiv.

Yes men at se et potentiale, og om der så reelt er et potentiale er to forskellige ting... Ellers bare se på alle de kuld sejlede projekter der er hele tiden!

Uden at skulle lyde negativ, så må man gerne være en smule realistisk, og gribe tingene an på en lidt fornuftig måde... Fokus og forståelse er 2 mindst ligeså vigtige egenskaber, som at se det store potentiale...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Kan jeg få dig til at uddybe, hvad du mener med "Hvis du rammer en god kampagne..."? Jeg er selv ved at starte et engelsksproget website, hvor jeg vil benytte mig af Amazons og itunes Affiliate Programs, men beløbene man tjener på hver solgte cd er jo forholdsvist beskedent. Der skal mange besøgende til, før det begynder at ligne noget, der er bare nogenlunde fornuftigt.

Men hvad mener du med "Hvis du rammer en god kampagne..."? Her er jeg ikke med!?

Mvh

Thomas

Hej Thomas.

Det jeg mente, det er at det skal være en kampagne som brugeren interesserer sig for. Hvis din side handler om musik, så tror jeg det er den bedste måde du gør det på. Måske det ikke er så meget, men til gengæld får du også solgt mere hvis det er relevant. Du kunne dog overveje Adsense, der får du pr. Klik.

Det jeg mente med mine tidligere indlæg, er de annoncer man tager fra annoncenetværket og smider direkte på Google. Så betaler man google en klikpris og får leadprisen fra Euroads. Men det er ikke noget man 'lige' gør, og som Nicolaj også skriver kræver det en god kapital hvis du skal op og tjene 1.000 om dagen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Aah, med kampagne tænker du på sponsorerede links. Så er jeg med, Casper.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)