Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb og seo - kan de det?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har fået lavet en hjemmeside hos Danaweb og den syntes jeg er pæn og funktionel - men kritik modtages gerne  - www.tand-klinikken.dk

Jeg har også tilkøbt SEO - for jeg er slet ikke inde i det tekniske bag hjemmesider og jeg skal også bruge min tid foran patienterne og ikke foran computeren.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvor meget jeg lige får for mine penge, kan ikke gennemskue det.

Er der nogen af Jer der har erfaring med Danaweb og deres SEO?

Tak

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Din hjemmeside har nogle problemer med, at rigtigt meget af teksten på din side også er brugt fuldstændig identisk på andre hjemmesider. Det betyder, at du får nogle seriøse problemer med at blive vist af Google på rigtigt mange søgninger.

Skal din hjemmeside noget seriøst i søgemaskinerne, skal du ind og skrive størstedelen af dine tekster om, så de bliver unikke.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du helt præcist købt. Man kan jo ikke bare købe for 2.000 kr. blandet SEO. Danaweb har da forhåbentligt fortalt dig hvad du får for dine penge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank: Hej frank - har set at du er seo-haj, så fedt du lige kiggede forbi.... Jeg har selv skrevet al tekst til min hjemmeside. Der er 16 a-4 sider med tekst om behandlinger og viden om tænder. Men jeg solgte den til en af mine venners mini web firma, så den er på 2 andre hjemmesider også, men ellers skulle den være rimelig unik. Men jeg kan da godtgå ind og lave ændringer i den. Ellers nogen tekst fif?

 

Nicolaj De er jo meget smarte... de skriver en lang liste med ting de gennemgår og ændrer - hvis der er behov for det?????? Men det kan jeg jo ikke tjekke.

Det var mere for at hører om nogle havde gode erfaringer med dem, for jeg syntes de er lidt tunge at danse med... De svarer uden om når jeg spørger hvad de har været inde og ændre.

Jeg ligger stadig så langt nede på google, så  man skal kende min url for at finde min hjemmeside. Hvis man skriver tandlæge København ligger vi på side 25! Jeg har bestilt ad-words bare for at få os lidt synlige, men tror ikke det rigtig rykker.

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Worsøe:
Men jeg solgte den til en af mine venners mini web firma, så den er på 2 andre hjemmesider også, men ellers skulle den være rimelig unik. Men jeg kan da godtgå ind og lave ændringer i den. Ellers nogen tekst fif?

Når noget er unikt findes det KUN en gang, så jeg foreslår dig du skriver nogle nye tekster Wink

 

Morten Worsøe:
Det var mere for at hører om nogle havde gode erfaringer med dem, for jeg syntes de er lidt tunge at danse med... De svarer uden om når jeg spørger hvad de har været inde og ændre.

Jeg har aldrig hørt godt om dem, kun at folk ikke forstår hvad de betaler for Smile

/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så det er din tekst originalt. Det er selvfølgelig fint, men du skal også overbevise Google om det. På en af de tests, jeg lige lavede, endte en af de andre sider over din. Dvs. der opfatter Google den tekst som originalteksten og Vanløsetandlægerne (eller hvem det nu var) vil blive fundet ved søgninger på nogle af de specifikke udtryk på siden frem for dig.

Så et første tekstfif må være at sætte dig ned og søge på en stribe unikke stumper tekst fra hver side. (Sat i citationstegn hos Google, så den kun søger på det specifikke udtryk). Og på de søgninger, hvor en af de to andre sider kommer frem - og din side er gemt i "tryk her for at vise flere resultater", der må du bide i det sure æble og skrive din tekst på siden om, så den bliver unik.

Men når du har folk til at arbejde med SEO, skal du måske lige vente lidt. Skaffer de dig en masse links, kan det gode ske, at du alligevel ender øverst på alle de her udtryk (og så er det de andre hjemmesider, der ender med problemet).

Et andet vigtigt tip er, at du har brug for nogle flere links til din side. Med mindre Danaweb arbejder på det, så skal du i gang. Nogle flere links til din side - og nogle med ankerteksten "Tandlæge København" og lignende udtryk vil være gode for din side.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Okay, så det er din tekst originalt.

Frank mener du det ?

Morten Worsøe:
Men jeg solgte den til en af mine venners mini web firma, så den er på 2 andre hjemmesider også, men ellers skulle den være rimelig unik. Men jeg kan da godtgå ind og lave ændringer i den. Ellers nogen tekst fif?


/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Hvis vi lige klipper min tekst lidt anderledes, ender vi med: "Okay, så det er din tekst originalt. Det er selvfølgelig fint, men du skal også overbevise Google om det.".

Betydningen: "Det er fint, at du selv har skrevet teksten og ikke bare har fået noget standardtekst fra bureauet, men det er Google ligeglad med".

Det var i hvert fald sådan, jeg mente det.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Ok jamen måske det er lidt sent for mig men, hvis trådstarter har solg den tekst til et webfirma og den allerede ligger på 2 sider, ville du så ikke forslå at skrive en ny?

Ville han ikke få problemer med DC ?

/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Google helt generelt anderkender hans side som den originale kilde til teksterne, er det de andre to sider, der har de største problemer. Men min test viste mindst et eksempel, hvor en af de andre sider lå højere, så en vis mængde omskrivning vil formentlig være nødvendigt.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)