Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb og seo - kan de det?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René, 

Af ren nysgerrighed.. 

Hvilke ord blev du lovet en topplacering på? :)

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fluer

Puha, jeg kan ikke lige huske helt nøjagtigt hvilke ord. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, bare iorden :). 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Worsøe:

Prøv at søg her på Amino på Danaweb, og du vil finde OVERRASKENDE mange negative indlæg...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har det helt fint med Danaweb, for vi har fået mange kunder gennem tiden der kommer fra dem Wink

Det sker gerne, når de begynder at stille den slags spørgsmål, som du stiller.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og andre meget klogere folk kommenterede sidste år på en lang stribe fejl i DanaWebs system og da jeg for et par måneder siden havde en kunde der ville have mig til at undersøge nogle af de ting, var flere af fejlene der stadig.
I over et år har de altså intet gjort ved det og du er som kunde åbenbart bare nødt til at leve med det.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker bare utroligt. Det er et kæmpe firma, men de må jo leve af nytegning - eller folk der ikke brokker sig.

Og dog, det er jo mest af alt en abonnements ordning, så de er jo afhængige af at folk bliver et par år for at få deres invistering hjem.

 

Nå, ærgeligt ærgeligt.

EN HUSKER TIL OS ALLE - INTEGRITET - ÆRLIGHED - OVER HOLDE AFTALER

Morten

 

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 13:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det ellers en super god hjemmeside du har Cool

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Att: Nicolai Lønne

Hej Nicolai

Jeg vil meget gerne høre mere om både de fejl, som du opdagede sidste år, og de fejl, som du har konstateret fortsat findes i danawebshop systemet. Du er meget velkommen til at sende mig noget på skrift til dav@danaweb.dk - så skal jeg nok afslutningsvis poste et indlæg i denne tråd igen med en konklusion på vores korrespondance.

Jeg håber meget du vil være indstillet på at hjælpe os med ovenstående, så vi kan få rettet de fejl, der evt. måtte være i danawebshop systemet.

På forhånd mange tak

Mvh

David Krogstrup
DanaWeb A/S

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indlæg fra DanaWeb A/S

Hej Amino'er,

David Krogstrup, der har kommenteret ovenfor, har ansvaret for udviklingen af webshop-systemet ved DanaWeb, og tager som skrevet gerne imod input fra nær og fjern.

Spørgsmål til Morten Worsøe (tand-klinikken.dk): Er der slet ikke skabt gode placeringer af vores SEO Teknikere? Ville i så fald være fair at beskrive såvel succeser som mangler.

Som jeg har skrevet andre gange på amino.dk, så skal jeg gerne undersøge specifikke sager, hvor vi eventuelt ikke skulle have været dygtige eller opmærksomme nok. Send blot en mail til mig på ks@danaweb.dk. Vi bliver aldrig fejlfri her i koncernen, men jeg kan garantere, at vi bliver dygtigere dag for dag - også til SEO.

Nedladende og ukonkrete kommentarer fra kolleger i branchen gider jeg ikke spilde tid på. Så er det langt mere spændende at koncentere sig om de flere end 10.000 erhvervskunder, der har valgt DanaWeb som CMS-partner. De bliver naturligvis kun ved os, hvis de oplever en tilfredsstillende service, så det har vi stort fokus på. Og et eller andet skal vores 100 ansatte jo lave ;-)

Finanskrise eller ej, så myldrer det på imponerende vis fortsat ind i vores forretning med nye kunder hver eneste dag. Rigtig mange af dem på anbefaling, så vi er nok ikke så slemme, som visse debattører giver udtryk for. Min inhabilitet til trods.

Med venlig hilsen

Kenneth Stampe
DanaWeb

 

Kenneth Stampe
Side 3 ud af 4 (35 indlæg)