Køb et Amino Sponsorlink
Vi er i gang med at videreudvikle en række af vores PR-ydelser, og i den forbindelse kunne det være interessant at få et overblik over, hvor ofte aminoerne udsender pressemeddelelser.
PR-arbejde er naturligvis meget andet end blot udsendelse af pressemeddelelser, men det er altså alene antallet af udsendte pressemeddelelser, vi ønsker at blotlægge med denne lille afstemning.
I er meget velkomne til at uddybe jeres svar i tråden, og når vi den 1. november afslutter afstemningen, udvælger vi det uddybende svar, der på den ene eller anden måde har bidraget mest til konceptualiseringen af vores PR-ydelser.
Det kan være et svar med forslag til PR-produkter, interessante spørgsmål eller gode og dårlige erfaringer med PR. Vi ved endnu ikke, hvad vi vil udvælge efter - så skyd endelig løs i øst og vest og husk at 'stemme';-)
Det svar vi udvælger, vil blive offentliggjort her i tråden d. 5. november kl. 12.00 - og den pågældende amino vil som præmie og tak for hjælpen få skrevet og målrettet en færdigproduceret pressemeddelelse af Kommunikationspartiet.
På forhånd tak for hjælpen.
I er meget velkomne til at uddybe jeres svar i tråden, og når vi den 1. november afslutter afstemningen, udvælger vi det uddybende svar, der på den ene eller anden måde har bidraget mest til konceptualiseringen af vores PR-ydelser. Det kan være et svar med forslag til PR-produkter, interessante spørgsmål eller gode og dårlige erfaringer med PR. Vi ved endnu ikke, hvad vi vil udvælge efter - så skyd endelig løs i øst og vest og husk at 'stemme';-)
Hvor ofte udsender din virksomhed pressemeddelelser?
Ordfører, René Gade MikkelsenTekstforfatter nr. 1. I Hjælp til PR? I Udsend pressemeddelelser fra kr. 300,- Bliv gratis medlem af netværket United Creatives
40.000 aminoer (eller noget i den retning) og kun otte svar på 24 timer ... kom nu lige lidt ud af PR-busken ;-)
Merci.
Så er der svaret - det kunne da være rigtig dejligt at prøve :)
(har aldrig udsendt en pressemeddelelse)
MvH
Simon Tørring
Freelance skribent
Hej René
jeg har lige set din tråd, og svaret: aldrig udsendt en pressemeddelelse.
Og hvorfor så ikke? Tja... jeg kan uden tvivl komme med en masse "gode" undskyldninger såsom: Vi har ikke haft tid, det virker ikke for vores produkter, det har vi ikke råd til, vi kan ikke finde ud af det etc etc etc.
Ved lidt nærmere overvejelser så tror jeg snarere at det grunder i at udbyttet er rimelig diffust. Køber jeg en banner annonce, så bliver den vist overfor målgruppen. Hyrer jeg en sælger, så forventer jeg han laver nogle salg. Uddeler jeg brochurer, så er jeg ét skridt nærmere et salg. Deltager jeg på en messe, så får jeg feedback fra kunderne.
Men hvad får jeg med en pressemeddelse? ja - jeg får MÅSKE noget mediedækning. Men hvike mediedækning, og hvad vil det give mig? Et stærkere brand, en masse opmærksomhed, fokus på mig som person? Det er også skide vigtigt, men ikke så håndgribeligt som fx det salgsmøde jeg fik telemarketingfirma-A til at booke for mig.
Giver det mening?
Og så er der da noget du har taget helt fejl af. Du / I sælger ikke pressemedeleser. Du/ i sælger indirekte reklame. Du/i sælger branding. Du/I sælger en anden måde at markedsføre sig overfor målgruppen etc
Hilsen Morten
Ladcykler fra 7.500,- Vi sælger også engros! Elektrisk Ladcykel kr. 9.999,- Gratis tilbehør
Tak for din stemme, Simon.
Og ligeledes dine meget relevante tanker, Morten. Det er lige sådan nogle, vi har brug for.
Jeg forstår dog ikke helt, hvad du mener, jeg har taget fejl af..?:
WideEyes.dk & AAimport.dk: Giver det mening? Og så er der da noget du har taget helt fejl af. Du / I sælger ikke pressemedeleser. Du/ i sælger indirekte reklame. Du/i sælger branding. Du/I sælger en anden måde at markedsføre sig overfor målgruppen etc