Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man klare sig med blot en 9. Klasses eksamen?

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg og nogle kollegaer sad på jobbet I dag og diskutterede om det egentlig er muligt at klare sig på blot en 9. klasses eksamen?

Jeg mener at det kan man godt, altså hvis man har iværksætter genet (:
Du slutter 9. klasse, arbejder, laver lidt fritids iværksætteri. osv, også rejser man måske et år eller to, også kommer man tilbage til Danmark, eller bosætter sig i udlandet.
- Så har man nok nogle penge på hånden, også starter man virksomhed? - Er jeg fuldstændig ude i tågen? - Eller hvad tror I?
- Nu behøver man ikke gøre det jeg har beskrevet, men noget i den retning.

Min kollega mener dog at man burde tage en gymnasiel uddannelse, og derefter en lang række år på Universitet, eller begynde uddannelsen med det samme - Ellers bliver man ALDRIG til noget.

- Jeg tror man skal have en hvis styrke for at kunne klare sig i livet og blive succesfuld alligevel, hvis man ikke skal tage en uddannelse.

- Også tror jeg efaring er langt mere end det man lære i en skole!

 

- HVAD MENER I? :)

 

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ALLE UANSET UDDANNELSE KAN BLIVE IVÆRKSÆTTER

det kræver ikke uddannelse men en super god ide og tør kæmpe for den og brænde for den !!

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget kort :) Dine venner har ondt i R.... over at du tør noget som de ikke tør.
En af de mennesker jeg kender med mest mønt på kontoen er smidt ud af skolen i 7 Klasse.

Og som du kan se kan jeg ikke stave :) og jeg klager sku ikke :)

 

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jo mere uddannelse jo større chance for succes, det viser masse undersøgelser også.

det betyder selvfølgelig ikke at der ikke er undtagelser. uddannelsen er jo heller ikke kun for at begå sig erhvervsmæssigt, men ligeså vigtigt er den sociale del.

mvh

jesper

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stoppede efter 9. kl. og har sådan set aldrig rigtig haft nogle problemer, hverken med at finde jobs eller andet. Mine karakterer fra folkeskolen og dem jeg så fik fra handelsskolen 2 år tilbage, viser at jeg sjovt nok har lært noget uden at være i skolen, med otte 12 taller.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en træt, dovn, kedelig teenager...

Jeg kan bare mærke at studere er bare ikke det som jeg er efter, - Jeg er bestemt ikke dovn!
- Jeg vil gerne ud og have en bid af livet, og prøve noget andet.
Og jeg brænder for at iværksætteri.

- Jeg var I Florida i vinters, og der snakkede jeg med en mand som gik ud af 9. klasse som 16 årige og ville ikke skole mere.
- 3 år efter flyttede han til USA og arbejde sin røv ud af bukserne for at tjene penge derovre, og det gjorde han ved at gøre rent.
Han fortalte så at efter 2 år med alt den rengøring, startede han selv et rengørings firma. Og nu tjener han kassen og klare sig godt! - Og han droppede ud i 9. Klasse..

- Jeg har tænkt på hans historie lige siden :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sagtens, men viden har aldrig skadet ens muligheder... Og man får en masse ekstra ballast ved f.eks at have taget HHX eller Gym...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Reed:

Jeg er ikke en træt, dovn, kedelig teenager...

Jeg kan bare mærke at studere er bare ikke det som jeg er efter, - Jeg er bestemt ikke dovn!
- Jeg vil gerne ud og have en bid af livet, og prøve noget andet.
Og jeg brænder for at iværksætteri.

- Jeg var I Florida i vinters, og der snakkede jeg med en mand som gik ud af 9. klasse som 16 årige og ville ikke skole mere.
- 3 år efter flyttede han til USA og arbejde sin røv ud af bukserne for at tjene penge derovre, og det gjorde han ved at gøre rent.
Han fortalte så at efter 2 år med alt den rengøring, startede han selv et rengørings firma. Og nu tjener han kassen og klare sig godt! - Og han droppede ud i 9. Klasse..

- Jeg har tænkt på hans historie lige siden :)

Men gå nu ik i andres fodspor, for så kommer du aldrig foran...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan klare dig med en 9. klasses eksamen.

Men.... det bliver ikke let.

Jeg har selv kun en 9. kl eksamen, 1987 det har ikke været let, jeg har ofte manglet noget basic viden.

Så tag en uddannelse, er mit råd.

Dog vil jeg give dig ret, uddannelse er ikke det afgørende om man får succes.

Det mest afgørende er et godt drive.

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men gå nu ik i andres fodspor, for så kommer du aldrig foran...

hmm - true that!

Men stadig, så er historien der - dvs det er muligt. - Det er det jeg ville frem til :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)