Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmelavet SEO succes, hvis jeg skal sige det selv ;)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke!

Jeg har også været heldig med et par projekter, men det virker lidt mere tilfældigt end jeg troede. Fx har jeg lige skrevet et blogindlæg om Bolius, linket til det på Facebook, Amino og Kandu (som vist ellers laver nonfollow på link). Og da jeg bare lige vil tjekke google for sjov her 21 minutter senere, ligger mit indlæg som nummer fire på googles forside - lige efter Bolius egne resultater.

 

Andre af mine mere positive projekter ligger jeg øverst i google med, mens noget er helt forfejlet.

Men det føles dejligt når det funger ja!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Prøver lige at svare på dine spørgsmål

Adwords kan du ikke booste så du ligger højt i google.dk organiske resultat , der må godt håndarbejde til som du er i gang med .

Du kan godt købe adwords på søgeordet vinglas og få flere ind på din side , med det forbedre ikke resultat i den organiske søgning hvor google vurdere din side

Der findes massevis tricks så du komme højt på google.dk , jeg har ikke gennemgået din side fra hele vejen igennem

jeg mener det ikke gør noget at du tilmelde dig en masse links kataloger dog vil 10 f.eks. Links fra sider som bl.a. medier f.eks. Politiken eller en side sælger der samme produkter som din hjemmeside , give langt end 1000 kataloger. , med det er svært at få links fra sådanne sider og link kataloger giver dog lidt

Dog findes google egen katalog

http://www.dmoz.org/World/Dansk/

Det giver ekstrem godt du kommer ud i mange kataloger oveni da massevis hjemmesider også bruger dmoz i deres kataloger.

Endnu engang tillykke med det flotte resultat

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Dog findes google egen katalog

http://www.dmoz.org/World/Dansk/

Dmoz er et open source katalog, og har absolut ingen tilknytning til google...

Men det er korrekt at det er et fint sted at tilmelde dit site, (hvis du kan blive godkendt, det er drevet af frivillige, og kan være lidt svært at komme i...)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno Damgaard Lassen

Nå med så er denne side ikke google http://www.google.dk/dirhp?hl=da&tab=wd  der er kun de sider der er i dmoz., vis du har ret i dmoz ikke har noget at gøre med google

For at komme til google index , der bruger dmoz , klik øverste  oppe i menuen på google.dk  hvor der står mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Og hvordan gør man så lige det? - som sagt er ikke ekspert :)

Bendtsen

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Hej Janno Damgaard Lassen

Nå med så er denne side ikke google http://www.google.dk/dirhp?hl=da&tab=wd  der er kun de sider der er i dmoz., vis du har ret i dmoz ikke har noget at gøre med google

For at komme til google index , der bruger dmoz , klik øverste  oppe i menuen på google.dk  hvor der står mere

Som du selv har skrevet er der mange der bygger kataloger baseret på dmoz-data... Og det gør google også, men det bliver det jo ikke deres katalog af...

Du behøver ikke føle dig ramt og blive børnefornærmet. Du gav et godt råd, og jeg rettede bare en lille misforståelse... Det var jo ikke en nedgørelse af dig...

Den side du linker til her er google, den side du linkede til før var dmoz... det er ikke det samme uanset hvor sur du bliver...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno Damgaard Lassen

blev ikke formærmet med google bruger kun dmoz katalog i dette index  , og der er ingen andre kataloger i google under menuen ,så de favorisere  ekstrem meget  dette katalog, så lige vel hvordan vi vender og drejer det , er der et vis samarbejde med google og dmoz.

Disse links jeg gav er en og samme da de indeholder samme links og du kan ikke ligger i google index uden at ligge i dmoz , så der et vis samarbejde .

gå til google brug øverst i menuen mere klik på index

http://www.google.dk/dirhp?hl=da&tab=wd

Dmoz er nederste på denne side indexet som google bruger til deres egen katalog , dette er dmoz  linket nederste er http://www.dmoz.org/World/Dansk/about.html

Man ser kan se der et vist samarbejde i den mere eller mindre grad ,ellers havde de brugt et andet katalog , eller de havde slet  ikke et index kun med dmoz sider  i google

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen, tillykke med placeringen.

Lige et par ideer til hvordan du kommer længere op.

1# Din forside har ikke metatags.
2# Gem dine billeder med navne på evt. søgeord (eks. vinsglas.jpg) istedet for ButikLogo.jpg eller 5.jpg
3# Brug kategori og produkt navn i URL
4# Du kan med fordel også skrive din start på produktbeskrivelse med overskift <h1> </h1> det giver også ekstra.
5# Dine produktbeskrivelse kunne godt gøres længere og du kan med fordel lave link i din produktbeskrivelsen.

eks. http://www.firstglass.dk/product.asp?product=11

Her kan du lave et link, "se alle vores cognac glas" og så linke til alle cognac glas.

Det var blot nogle forbedringer du kan lave så du forhåbentlig kommer endnu højere op.

 

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
blev ikke formærmet

Det er jeg glad for... så tør jeg godt fortsætte dialogen. Wink

Mikael christiansen:
Dmoz er nederste på denne side indexet som google bruger til deres egen katalog , dette er dmoz  linket nederste er http://www.dmoz.org/World/Dansk/about.html

Og hvis du nederst på den side klikker på:
"Websteder som bruger ODP data - Kategori der lister alle websteder, som bruger ODP data"
Her vil du kunne læse at det er odp data google benytter...

De links du gav er ikke det samme, det er de samme data, men det er 2 forskellige domæner, og dmoz er bestemt ikke google...
Dmoz er open source, og alle kan benytte deres data, domænet ejes at Netscape Communications Corporation som er den samme organisation der står bag open source browseren firefox, og Netscape er altså ikke Google...
Du blander tingene sammen...

Du leverer et link til dmoz, og skriver at det er googles indeks... det er ikke rigtigt, det er dmoz indeks...
Du kunne have skrevet at google benyttede de samme data i deres indeks, så ville det være korrekt.

Men fordi google benytter de data, bliver det jo ikke google´s data... det er fortsat dmoz's data... google trækker dem fra dmoz databaser...
Jeg tror egentlig at du mener lidt det samme, du beskrev det bare ikke korrekt...

Håber det her giver mere mening, det har ikke den store betydning, hvad det hedder, fakta er at hvis du kan komme i dmoz, får du indtil flere gode solide links ud af det...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)