Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Martin Thorborg's foredrag på Aminotastic

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel,

Tak for kikket. Det var en rigtig god oplevelse at få lidt "duft" af det tilsyneladende  rigtig gode arrangement!Yes

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for linket :) - Rigtig godt fordrag

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Hej Søren.

Jeg er da helt ærgelig over ikke at have smagt din kaffe. Men hvis den er så god, er det da dén jeg skal servere for mine kunder i butikken :-)

Jeg har en stor Saeco maskine stående, hvor kunderne frit kan tage kaffe. Hvem er din målgruppe?

Mange hilsner Miriam 



Hej Miriam

Vi har ikke rigtig nogen målgruppe, udover dem som kan lide god frisk ristet kaffe med et socialt og miljømæssigt engagement :-)
Jeg er sikker på at alle marketingsfolkne ryster på hovedet.

Det er dejligt at høre at du serverer god kaffe i din forretning - det giver et godt indtryk.

På den anden side af sommerferien skulle vi gerne være i luften og være klar til at brede budskabet men det er et kæmpe arbejde lige nu og derfor er det dejligt at få tilbagemeldinger på at den gode kaffe faktisk også er god.

Jeg kommer jævnligt til Odense og skal sørge for at du får lidt at smage på - er det Espresso og/eller Latte du serverer - hvis der går for lang tid så sender jeg det til dig.

Du kan fange mig på skov [snabel-a] kaffeogco.dk

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno

Mon ikke vi mødes ved et Amino arrangement hvor vi har slæbt vores frisk ristede kaffe og en stor espresso maskine med - specielt hvis Aminotastic kommer forbi Århus (blink blink) - inden længe er vi dog også at finde i København vi skal jo brede budskabet :-) 

Ellers skal jeg nok sende dig en smagsprøve - kan jo se at du har tilmeldt dig på vores webside.

De bedste kaffe hilsner
Søren 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
kan jo se at du har tilmeldt dig på vores webside

Ja, og jeg venter spændt... Big Smile

Skynd jer til København... Århus er ikke lige et sted jeg frekventerer så ofte...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

sød musik med projektbørs. det er sku da den bedste opfindelse der længe er gjordt næsten på højde med hjulet, den dybe tallerken og den oppustelige gæsteseng, jeg venter spændt.Yes

fedt foredrag. jeg har kun været på amino 3 dage, så jeg glæder mig til næste aminotastik.

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, kan du så komme i sving med at godkende dit foredrag... Jeg så kun halvdelen, og tørster efter resten... jeg var i godt humør hele vejen til Jylland. 

Og søren, glæder mig til at følge Kaffe & Co noget mere, og glæder mig til i åbner herovre i cph :)

 

-Karsten

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten og Janno

Vi skal helt klart til KBH (og resten af landet for at brede budskabet om den gode kaffe)

Kæresten har valgt at bosætte sig på vesterbro og hun siger at hun ikke flytter - så er den sag jo afklaret. Jeg må pendle mellem Århus og København. 

I sidste uge var jeg ved at blive smidt af toget - man må åbenbart ikke tilslutte sin egen elkeddel  og brygge stempelkaffe i kupén - fik dog overtalt salgsdamen til at få noget varmt vand hos hende i stedet. 

Det var meget sjovt at set folks udtryk og jo der duftede herligt af kaffe :-) Men ham kontrollør havde ikke humor - han drikker nok kun te :-D

Desuden så er ca. 60% på Kaffe og Co facebook fra kbh.

Men vi tager gerne kampen op i jylland selv om der skal kæmpes men vi mener at med kvalitet, karma og masser af arbejde så vinder vi :-D 

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

og så ikke mere Kaffe & Co i denne tråd. Stick out tongue

- alt respekt til Mikkel!Yes Han fortjener det for dit store arbejde!!!

Bedste kaffe hilsner
Hej fra Søren

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
 

I sidste uge var jeg ved at blive smidt af toget - man må åbenbart ikke tilslutte sin egen elkeddel  og brygge stempelkaffe i kupén - fik dog overtalt salgsdamen til at få noget varmt vand hos hende i stedet. 

Det var meget sjovt at set folks udtryk og jo der duftede herligt af kaffe :-) Men ham kontrollør havde ikke humor - ha

Big Smile Ellers have han bare fået noget surt og bittert hårdt brændt kaffe om morgenen.

Hvor mon forskellen er mellem en mobil, bærbar pc og en el kedel. Tror jeg tager min brødrister eller toaster med næste gang jeg skal med toget, vi må jo finde ud af hvad der er ok og hvad der ikke er.

Jeg kommer også forbi når jeg kommer i omegnen af Århus og smager din kaffe.

Held og lykke

Thomas Bonde

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)