Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - og hvad så?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg stirret mig blind på de kanaler op google, og analytics må jeg have lavet en fejl med - Jeg er ved at være træt at googles utroligt dårlige vejledninger. Når jeg søger på google og kommer til nogle nørdede forum, så kan de forklare tingene med færre ord og præcist.

Jeg er dog gået helt død i at lave et sitemap for at få bedre placering i søgemaskiner. Rigtig mange af de link der kommer, når man søger på netauktioner er langt mindre relevante end mit.

 

Jeg er egentlig lidt irriteret over blogspot og ville hellere have det på et af mine egne domæner. men sådan er det hele tiden - det vokser og tager tid og overhånd :-)

Dog bruger jeg bloggen til at øve mig, for de rigtig vigtige projekter, skal helst ikke være prøveklude.

 

Jeg har meldt siden til en del af de sider der streamer bloggens feed, men ak - min side kommer ikke med. Måske fordi velkomstsiden ødelægger? (jeg fremdaterer den hver gang jeg har lagt et nyt indlæg).

Men spændende er det og dagens indtjening når nok en halv dollar Stick out tongue

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal det forstås sådan at du ikke kan hitte ud af hvordan du benytter kanalerne i adsense?

Fornuftigt bare at indse at du roder rundt i kravlegården. Det vigtigste er ikke umiddelbar effekt, men at du lærer noget.
Hvis du starter en ny blog op, bare fordi du har lært 2-3 nye ting - så vil du ende med at have startet RIGTIG mange blogs op.

Vent til du kan fornemme, at du har kompetencen til at lave den nye blog 90% gennemført. Ellers bliver du kun mester i kunsten: "Spredt fægtning"


 

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det skulle egentlig forstås sådan, men her til morgen ser jeg, at den bare køre derudaf - uden jeg behøver forstå Huh?

 

Jeg slettede også analyticsinstillingerne igår og startede forfra. Det hjalp vist.

 

Om ikke ret længe skal jeg "markedsføre" et projekt til en defineret kundekreds, så jeg må jo blive ved til jeg kan.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person


 

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skal jeg ellers love for der skete noget. Min blog ligger på første og anden side af google ved mange søgeord Big Smile

 

Der er også ret livlig trafik, men ikke mange der klikke på rekvalmerne.

Tror måske det er de forkerte reklamer og har prøvet med en vare fra amazon i stedet. Hvis der er nogen gode ideer, så ville jeg jo synes det var sjov at afprøve.

 

Jeg er gået lidt i gang med de mere seriøse projekter og det giver jo blod på tanden, når det lykkes lidt...

 

 

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Succes er vist total nu. Er på forsiden af Google med de fleste søgeord, og lige blevet interwiewet til TV avisen i aften.

 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er da for sejt!

Tillykke!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sgr mindre indtjening:

Succes er vist total nu. Er på forsiden af Google med de fleste søgeord, og lige blevet interwiewet til TV avisen i aften.

 

Succeshistorie!... Men er der sket noget på indtjeningen?
Da du har flyttet flere parametre samtidig er det jo svært lære fra. (fået Adsense råd, og hoppet op i Google)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lol.. nej jeg har stort set opgivet adsence.

Hver gang jeg er inde på mine blogs fjerner jeg flere og flere...

Jeg sagde ja til at gå på TV fordi jeg mangler kunder. De skriver jo min profession, så forhåbentlig giver det lidt 7 sekunders kendiseffekt...

Og som I ser er jeg Arkitekt. Ville prøve en anden profil af, for at se om det var nemmere at få gode råd, hvis jeg var underdanig i mit profilnavn (og det var det).

Men det kan da være jeg skal få startet lidt auktioner...

Borset fra det, så tror jeg på god karma og indholdet på bloggen står jeg 100% inde for, selvom det kun tilføre læseren noget godt.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ane Jeg ved ikke helt hvilken bruger jeg skal skrive til 'Sgr mindre indtjening' eller 'Arkitekt' for det er vel dine begge to?

Jeg mente nok jeg kunne huske navnet da jeg lige fangede TV Avisen.

Super godt gået !! - det skal da nok give effekt om ikke andet så fik vi sat et levende ansigt på dine debat indlæg :-)

Glæder mig til at høre om det førte noget spændende med sig.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)