Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce eller magento eller ?

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hjensen:

okay det lyder til at det er ligetil at komme igang med magento, og at det virker professionelt og uden fejl.

Kan man benytte shoppen umiddelbart når man downloader den, altså hvordan ser den ud ??

Ja, den er klar til brug. Du kan se et eksempel på standard templaten i vores magento demo-shop  -Der er også flere andre gratis templates fra magentocommerce, et eksempel kunne være modern-theme

hjensen:
Eller kræver det store ændringer designmæssigt for at gøre den pæn, som det jo gør i oscommerce der ikke er specielt pæn i udgangspunktet ??

Nu er det jo en smagssag, men hvis du retter lidt i magento´s .css-fil kan du ret let komme et stykke af vejen.

Håber det giver svar på dit spørgsmål.

 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

okay ser ud til at den er pænere i udgangspunktet end oscommerce, så tror jeg vil downloade den og kigge lidt på den.

Zoom funktionen ved varerne har jeg heller ikke fundet ved oscommerce..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja. Men mange ender stadig med at betale ekstra programmøre for at hacke og cracke deres vidunderlige buggy OS Commerce installationer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er egentlig blevet interesseret i at teste magento og vil hører om der er nogen derude her der kan give et godt tilbud på en magento opsætning + webhotel + standard template fra monstertemplate.

Skal bruge flere sprog og enkelte tilretninger.

Smid en PM

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du har ikke aktiveret PM-funktionen, så jeg kan ikke sende dig en PM.

Men du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have et tilbud på en Magento-installation Smile

Find mine kontaktoplysninger på http://pwm.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Hejsa

Er egentlig blevet interesseret i at teste magento og vil hører om der er nogen derude her der kan give et godt tilbud på en magento opsætning + webhotel + standard template fra monstertemplate.

Skal bruge flere sprog og enkelte tilretninger.

Smid en PM

Opsætning af Magento er inkluderet på vores magentohotel, hvis du har templaten sætter vi den gerne op i din magento for dig.

Giv lyd hvis det har interesse.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Hejsa

Er egentlig blevet interesseret i at teste magento og vil hører om der er nogen derude her der kan give et godt tilbud på en magento opsætning + webhotel + standard template fra monstertemplate.

Skal bruge flere sprog og enkelte tilretninger.

Smid en PM

Hej Kenneth

Det er vist OsCommerce din nuværende side er bygget på? Jeg ved at der er lavet et "migration" modul, der automatisk "konverterer" din OsCommerce butik til Magento. Jeg aner dog ikke hvor godt det er, jeg har kun læst om det. Men hvis du vil være sikker på hvorvidt du vil bruge Magento, så er der en Magento Userguide du kan læse.

I øvrigt så er vores nye site www.aaimport.dk en Magento Shop lavet af powerhosting. Dem kan jeg kun give mine varmeste anbefalinger.

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, fornemt!

Også er PM også aktiveret :), tager lige fat i powerhosting

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

er den version man kan downloade af magento, på dansk ??

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

powerhosting:

Hej Mogens. Du kan smide mig en mail på support@powerhosting.dk, så sætter jeg gerne en magento op til dig så du kan få syn for sagen. :-)

Eller gå ind på http://www.magentocommerce.com/demo og prøv både shop og administrationssystem.

Jeg planlægger en shop i Magento så snart jeg har noget at sælge i den (læs: snakker stadig med producenter :)).

Personligt er jeg ret imponeret over mulighederne i Magento og ville til en hver tid vælge dette over de andre spillere på markedet (har kun kigget på open source shops).

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)