Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Problemet er bare at deres chauffører stjal halvdelen af pakkerne - så er det sagt.

Jeg ville nok mene, at du ikke skriver helt korrekt, for så må der da være rivende noget galt.

mvh

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
Er den virkelig? Så er det vel op til GLS at ansætte nogle ordentlige unge, som de kan stole på. Det der er ingen undskyldning for pakker der forsvinder. Jeg har oplevet flere pakker forsvinde med GLS end med PD

Jeg ved ikke hvor mange pakker der forsvinder med GLS, men mener det er meget få.

At ansætte den rigtige kan til tider være svært, men mon ikke de fleste ansatte er gode pålidenlige chauffører der passer deres arbejde godt uden at rapse pakkerne.

Husk på, at der er en meget skrap intern kontrol på antallet af pakkerne og at hvis der mangler kvitteringer fra modtagere, tages sagen straks op med vognmanden der kører ruten.

Endvidere benytter vognmanden også en stregkodelæser på hver pakke.

mvh

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra - OVER HALVDELEN af mine pakker blev stjålet hos GLS undervejs - og jeg fik aldrig nogen erstatning da GLS' administration var for tunge at danse med - jeg havde simpelthen ikke tid til at kæmpe for at få mine penge igen.

Havde jeg en kunde der fortalte at halvdelen af hans pakker aldrig dukkede op hos modtagere, ville jeg nok også slå bremsen i for erstatninger og undersøge, hvorfor og hvordan så mange af dine pakker kunne forsvinde.

Men pointen kunne være, at du måske kun sendte 4 pakker afsted og kun 2 dukkede op hos modtagere.

Det ville lyde drabelig, når du postulere halvdelen forsvinder.

Er det 100 pakker og kun 50 forsvinder, ville jeg nok tvivle kraftigt på, hvorfor !!

Hvor mange pakker skriver vi om hos dig?

Men som altid, en forsvunden pakke er en for meget !

mvh

 

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Mere som en orientering for brugere og indehavere af netshops

mvh   Yes

Lanther: Hvad er præcis din indgangsvinkel til dette? Det virker som om, at du er mere end bare en glad kunde?

Hvad er din aktie i GLS, siden du forsvarer din holdning med næb og kløer?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg har ingen aktier i firmaet og kender firmaet ganske godt fra mange tilfredse kunder der bruger GLS hver dag.

Jeg kan ikke genkende dine udmeldinger, med mindre du kun vil nedgøre alternative postvirksomheder  via amino.

Prøv nu på at svare på det vi spørger om!

Måske bliver jeg lidt klogere!

mvh

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lanther,

Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Big Smile

Jeg nedgør hverken dig eller GLS. Jeg spørger til kilden.

Hvad skal jeg svare på? Du spørger ikke om noget, men roser bare et firma. Det er også fint nok, men så må det vel også være naturligt, at spørge dig hvilken kasket du har på..!

Mvh

Jørgen

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er det superfedt at der kommer alternativer til postdanmark, problemer er imidlertid at Pakkeshopsne er for nyt til den danske befolkning, dem der tilbyder både postdanmark og gls, oplever at folk glædeligt betaler ekstra for at få leveret med postdanmark, til trods for 10-20 kr i prisforskel. Derudover vil der være større returnering af pakker, for folk der ikke aner hvad og hvor det nu lige var de skulle hente pakken. Dertil er der den usikkerhed man ligger ind i sin checkout med det her "nye" alternativ. Her risikerer man også at miste et par kunder, selvfølgelig er der også et direkte tab i blot at lade folk vælge mellem flere muligheder.

Det mest spændende foruden den service vi burde forvente af fratfirmaerne er selvfølgelig prisen, prøv at se prisen hos Deutsche Post

Brev -> 1 kg = 2,20 Euro

Pakke -> 2 kg = 3,95 Euro

Man kunne godt blive lidt misundelig

 

Jimmy

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Christiansen:

Hvad skal jeg svare på? Du spørger ikke om noget, men roser bare et firma. Det er også fint nok, men så må det vel også være naturligt, at spørge dig hvilken kasket du har på..!

Hvis du kigger efter, kan du læse dig frem til GLS kontra Post Danmark via googles.

tast "pakker forsvinder" og tjek efter hvem der er mest omtalt!

Du påstår, at halvdelen af dine pakker forsvinder og jeg spørger dig så!

Hvor mange pakker er det vi skriver om?

mvh

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Det mest spændende foruden den service vi burde forvente af fratfirmaerne er selvfølgelig prisen, prøv at se prisen hos Deutsche Post

Man undres også, for Deutsche Post er medejer af Post Danmark.

mvh

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jørgen Christiansen:

Hvad skal jeg svare på? Du spørger ikke om noget, men roser bare et firma. Det er også fint nok, men så må det vel også være naturligt, at spørge dig hvilken kasket du har på..!

 

Hvis du kigger efter, kan du læse dig frem til GLS kontra Post Danmark via googles.

tast "pakker forsvinder" og tjek efter hvem der er mest omtalt!

Du påstår, at halvdelen af dine pakker forsvinder og jeg spørger dig så!

Hvor mange pakker er det vi skriver om?

mvh 

 

Jeg tror du tager fejl af Jørgen Olsen og mig Big Smile

Få lige styr på det, inden du angriber den forkerte.. Hmm

Mit input her er, at du virker inhabil, da du har en interessekonflikt. Jeg kan se i din profil, at du har et vognmandsfirma. Det bekræfter mig bare i, at du har 'aktier' i GLS, men det er bare mit gæt..

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)