Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Jørgen Christiansen

indrømmet, jeg er vognmand og har ingen aktier i GLS.

Ja, jeg har en del kendskab til PostDanmark - GLS - DPD - DHL - UBD og mange flere.

Mit kendskab giver bare et mere realistisk indput end påstanden at halvdelen af mine pakker forsvinder i GLS som Jørgen Olsen skriver.

mvh

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok Lanther. Smile

Hvem kører du for/hvad hedder dit firma? Hvad er dit forhold til PD?

Kan du ikke også fortælle mig, hvad din motivation til at lave dette indlæg er?

Ja, undskyld, men man skal jo ikke tro på alt hvad man hører, jeg har altid gået meget ind for kildekritik, og det er begrænset hvor meget du skriver om hvad din eget ståsted er i dette marked.

Mvh Jørgen

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gls er sgu ikke bare super... gls er plat og svindel på højt niveu jeg har mange hundretusinde kr tilgode og vores advokat arbjede på sagen

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare lige for en ordens skyld... vi bruger også GLS..

Vi er godt tilfredse , vi har aldrig været ude for mangler, af den ene eller anden type.

Indtil videre holder de hvad de lover.

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen C

Nu er det ikke mig personligt der skal diskuteres, men alternative pakkefirmaer som helhed.

Når nogen påstår at halvdelen af hans forsendelser forsvinder, åbner øjnene i baghovedet!!

Han skriver han har svært ved at få erstatning og hvorfor mon ??

Indlægget fortæller iøvrit en god historie om, at hvis kritikken skal være saglig overfor en stor alternativ aktør som GLS, betyder det rigtig meget, at en stor afsender som BonA¨'Parte med over 250.000 forsendelser årligt netop vælger GLS og mon ikke de har tjekket op på kvaliteten i forhold til PD og andre?

mvh

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjerringbro transport:

Gls er sgu ikke bare super... gls er plat og svindel på højt niveu jeg har mange hundretusinde kr tilgode og vores advokat arbjede på sagen

Det er jo ikke det samme som at du har ret og/eller får nogen penge via en advokat,

Vi kender jo ikke din historie

mvh

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Hej Jørgen C

Nu er det ikke mig personligt der skal diskuteres, men alternative pakkefirmaer som helhed.

Når nogen påstår at halvdelen af hans forsendelser forsvinder, åbner øjnene i baghovedet!!

Han skriver han har svært ved at få erstatning og hvorfor mon ??

Indlægget fortæller iøvrit en god historie om, at hvis kritikken skal være saglig overfor en stor alternativ aktør som GLS, betyder det rigtig meget, at en stor afsender som BonA¨'Parte med over 250.000 forsendelser årligt netop vælger GLS og mon ikke de har tjekket op på kvaliteten i forhold til PD og andre?

mvh

 

 

Come on, Lanther. Hvis du skal fremstå troværdig i din ros af GLS, må du give os lidt mere end det. Du taler udenom. Jeg kan kun tro, at du har en interesse konflikt her. Som jeg forventede.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Vi kender jo ikke din historie

Ej heller din :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Ok, Jørgen Christiansen

indrømmet, jeg er vognmand og har ingen aktier i GLS.

Ja, jeg har en del kendskab til PostDanmark - GLS - DPD - DHL - UBD og mange flere.

Mit kendskab giver bare et mere realistisk indput end påstanden at halvdelen af mine pakker forsvinder i GLS som Jørgen Olsen skriver.

mvh

Jeg er også vognmand - så jeg tror ikke du har mere kendskab til branchen som sådan end jeg.

Jeg vil da også gerne lægge kortene på bordet og sige at en af mine gode samarbejdspartnere er en hård konkurrent til GLS.

Men længe før jeg fik kendskab til denne samabejdspartner havde jeg bøvl med GLS - det kan mine kunder bevidne - jeg gider bare ikke bruge tid på at grave mere i det - kan jeg dokumentere mit tab er sagen alligevel forældet nu.

At forsøge og grave i min troværdighed fra din side af nu vil også være nyttesløst når nu der står så mange mennesker "bag mig" der kan underbygge min teori om at GLS er noget hø.

Er det fair at sammenligne postdk med GLS? Nej - fordi postdanmark leverer næsten alle pakker her i landet. GLS leverer så forfærdelig lidt sammenlignet med postdk at en direkte sammenligning ikke har nogen værdi.

VH Jørgen Olsen

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jørgen Christiansen:

Hvad skal jeg svare på? Du spørger ikke om noget, men roser bare et firma. Det er også fint nok, men så må det vel også være naturligt, at spørge dig hvilken kasket du har på..!

Hvis du kigger efter, kan du læse dig frem til GLS kontra Post Danmark via googles.

tast "pakker forsvinder" og tjek efter hvem der er mest omtalt!

Du påstår, at halvdelen af dine pakker forsvinder og jeg spørger dig så!

Hvor mange pakker er det vi skriver om?

mvh

Hvor mange kunder har post danmark så kontra GLS? Det skal også tages i betragtning.

Forstå mig ret, jeg er meget glad for konkurrence til Post Danmark, har dog flere dårlige oplevelser med GLS end med Post Danmark, på trods af at jeg har handlet mere med Post Danmark.

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)