Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjek det her ud!!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hey alle aminoer!!!

jeg er nu 70% færdig med vores hjemmeside og mangler lige nogle billeder, link på nogle knapper, samt div småting! suma sumarum siden er ved at tage form og det er jeg mægtig glad for, jeg har vovet mig ud i noget flash og har nu alverdens vanskeligheder med SEO og andet som små ændringer og lign.. 

anyway håber i gider at tage et kig på den, svine den til, rose den, bande ad den, og sidst men ikke mindst påpege stærke sider!! hehe i bestemmer nu selv fremgangsmåde, hvis blot jeg kan få en ide om hvad i både som almendelige internet surfere og eksperter syntes om vores side.

kommenter gerne:

design/brugervenlighed: eks. flot, grim, nem, svær osv..

indhold (virksomhedskoncept): eks god ide, dårlig ide, svagt koncept, juster priser osv.

SEO (hvad det nu indebærer): eks søgeord i indexfilen stinker, titel navn fint osv..

hjemmeside: www.rudefix.dk Big Smile

håber ikke jeg har brugt for stødende ord, og i tilfælde af nogen skulle være stødt så sig til, så ændre jeg lidt på det grimme ordvalg hihi :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryder mig ikke om det flash, alt for voldsom effekt efter min smag.

Generelt en enkel og overskuelig side, jeg havde dog nok valgt en større fonttype,  eller gerne med større kontrast i forhold til baggrunden, lidt mørkere måske.

Under om os virker bestil tid ikke.
Under din tryghed kan jeg redigere direkte i jeres tekst , og læs mere virker ikke.

Under bestil online ville et hyperlink til jeres mail måske være en ide, så man slipper for at copy/paste linket til en outlook.

I pop up bokse skal der lige indsættes en tom linie helt i bunden, så det sidste tekst ikke kun vises halvt.

Rulles over flere flashpunkter lige efter hinanden, aktiveres flashpunktet til forsiden af sige selv.. ( skal dog nogle gange fremprovokeres )

Nu skrev du selv den kun 70% færdig , så regner med det kommer nogle mere akutelle foto ind i stedet for en PC og blyanter...;)

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Min første tanke er at det ligner en template der er blevet strippet ned, men den er tilgengæld let overskuelig og heldigvis uden for meget animations / lyd lir.

Sitet mangler lidt nogle interessante billeder - ja det nævner du jo sådan set også selv.

Da jeg klikkede på "Bestil online" regnede jeg godt nok med en form for kalender funktion, men det er en mindre ting.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

i er så fantastiske, super input, meget af det var jeg selv klar over men eks det med mailen det har jeg sku ikke lagt mærke til ihihihi det er ikke så tit jeg sender mails til mig selv... meningen er dog at jeg skal prøve at fortage en bestilliing hos mig selv fra start til slut.. det var nok dukket op, men tjekket input i kommer med, TIL JER ANDRE KOM GERNE MED MERE!!! takker endnu engangBig Smile

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

 

Jeg er ganske enig med de andre. Det flash generer mere end det gavner.

Når man bruger flash på normale sider (altså ikke kunstnersider f.eks.), så synes jeg ALTID man skal spørge sig selv "hvad får de besøgende ud af det flash her?"

I tilfældet med din side er svaret ganske simpelt: "Ingenting". Det er der bare for at se smart ud, og det kan du sagtens undvære. Din side er formentlig cirka 5 gange længere tid om at indlæse end det behøver at være, og effekterne er ikke specielt kønne.

 

Men nu skal det jo ikke være negativt det hele:

Din side er ganske overskuelig, den har et enkelt budskab, som jeg synes den formidler på en OK måde.

Farverne er fine og logoet er udmærket (dog er den nederste den en anelse utydelig).

 

Dog bliver det overskygget af min irritation over at hele siden er opbygget i flash. Jeg ville droppe det og lave en "normal" side med HTML og CSS.

Held og lykke med siden Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

I forhold til SEO er dit site helt usynligt for søgemaskinerne. Regn med at du ikke vil få gratis besøgende via søgemaskinerne og læg en strategi for hvor du istedet vil få besøgende fra.

Eller som jeg ville have gjort det: Skriv sitet om til html. For hvert 86 ud af 100 søgninger vælger brugerne at klikke i de organiske søgeresultater. Spørgsmålet er om dit site kan klare sig uden så stor en mængde trafik.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kan jeg lave et html site som henviser itl min flash når der klikkes ind på domænet?? altså nuværende flash omskrevet til html?? så jeg bruger begge dele??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

"I tilfældet med din side er svaret ganske simpelt: "Ingenting". Det er der bare for at se smart ud, og det kan du sagtens undvære." jeg tror det er betrygende for besøgende at siden ser dyr ud men ikke overdådig det tror jeg viser en form for professionelisme hvilket jeg tror skaber tryghed hos den besøgende, og ikke bare en eller anden paint website med dårlig grafik og pixeleret knapper olign. (mit logo er endnu ikke færdigt hihi)

Din side er formentlig cirka 5 gange længere tid om at indlæse end det behøver at være, og effekterne er ikke specielt kønne."  jeg har dog den fordel at siden er aktiv mens den indlæser og det tror jeg gør at den besøgende (ikke dig prof, vant til at se hjemmesider, tænker i sekunder osv) bliver spændt, på at se hvad de nu har ventet så "længe" på uden at nå at kede sig.

hvad angår effekterne så er de måske lidt hyper, men mange som jeg har talt med syntes at det er vovet, men fedt, og andre syntes det er over min liga (prof) hehe jeg må nok lige have nogle flere kritiker på banen hvad ang. effekterne hvis jeg skal nedlægge en dødsdom over dem, jeg nænner det ikke pga du ik ka dem!!

hihi men hvor jeg elsker din ligeudhed hvis der er noget, der hedder det hehe, og jeg har endnu ikke oprettet en tråd som har beriget mig så meget, på så få kommentarer! i er nogle fantastiske aminoer, hvis jeg havde en pose karma så havde de regnet over jer nu ;-)  fem klør fem svin og high five you rock hehe

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker for tom! Det er ligesom, at virksomheden vil være større end de egentlig er. Tænk på i skolen, hvor man gentog sig selv i opgaver, for at få det til hele at fylde. Hvor måske ku 50 % af ens opgave, rent faktisk var noget brugbart. Jeg har har den samme fornemmelse her. Der er for mange tomme "rum" på hjemmesiden.

Mere konkret, så kan jeg ikke lide, at der er to menuer! Slet ikke, når den anden ikke fungere som en undermenu. Hvorfor have to? Det skaber blot mere forvirring. Jeg ville i stedet bruge højre-menuen til at indsættte billeder, som viser jeres service.

Hvorfor er der egentlig en musik-lign. ting i øverste højrehjørne?

Idéen med logoet er god, men kvaliteten (ren teknisk) så halter det. Brug hellere end anden font.

Noget helt andet, så synes jeg ikke, man skal sende et website til vurdering, før det er 100 % færdigt. Det gøre det både nemmere at vurdere, samt at du får en kritik af det egentlig produkt. For al kritik indentil videre er lidt forbeholdent.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1) okay jeg hader personligt at komme ind i en butik som er fyldt med lort når jeg bare skal have en usb nøgle.. jeg hader underlige reklamer som slet ikke vedrører mig, og hader også at have 5000 usb nøgler at vælge imellem, nu er hader et stærkt ord så tag det som en måde at sige det kan jeg slet ikke lide hehe.

vi har 2 produkter, udskiftning af ruder, reparation af ruder.. det er begrænset hvad jeg kan fylde på og så længe at folk vælger os for at få ordnet noget med deres rude jamen så tror jeg at siden falder i deres top gode smag.. (jeg er ikke sikker men jeg prøver blot at forklare de tanker jeg har lagt bag siden ;-) )

2) den øverste menu er info den højre menu er mere den praktiske udførsel og bestilling. må give dig ret man kunne måske godt bytte lidt om så der var en ren info en en bestillingsdel/kontakt kalender et eller andet... det må jeg tænke lidt over :-)

3) "musik-ling" i højre hjørne er hvis man ønsker at fjerne lyden, den er åndsvag og jeg skal nok sørge for at få den fjernet

4) hele logoet skal igennem illustraiter og laves rigtigt og pænt, med lidt små justeringer...

5) såføli ska et site sættes t vurdering undervejs! for jeg er en spasser der ikke kan gå uden krykker, i giver mig styrken til at bevæge mig videre mod noget stærkere og forhåbentligt et perfekt slut resultat som kun kan få tolvér hehe mange tak for dit svar.. og bær over med min underlige formuleringer eller mangel på mere hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)