Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjek det her ud!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så vil jeg gerne dødsdømme din flash også - jeg er svimmel efter at have kigget på din hjemmeside - og er klikket væk for ikke at få kvalme.

Drop det med menuknapperne så de bare står helt enkelt og drop at teksten skal flyve ind fra siden. Så har du en rigtig nydelig hjemmeside!

Men ja, skriv noget om glas og ruder - flere sider man kan klikke sig ind på og finde ud af noget om glas og dit firma :)

God vind og glædelig jul!

Mette

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Faran Mahmood:

Noget helt andet, så synes jeg ikke, man skal sende et website til vurdering, før det er 100 % færdigt. Det gøre det både nemmere at vurdere, samt at du får en kritik af det egentlig produkt. For al kritik indentil videre er lidt forbeholdent.

Hvis han først skulle sende sitet til vurdering ved 100%, havde han brugt penge på at få udviklet de sidste 30% i flash og vi ville stadigvæk fortælle ham at flash er et lortevalg til hans side.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

chrholck:
Hvis han først skulle sende sitet til vurdering ved 100%, havde han brugt penge på at få udviklet de sidste 30% i flash og vi ville stadigvæk fortælle ham at flash er et lortevalg til hans side.

Så skulle han havde lavet research inden han overhovedet begyndte, hvor han kunne undersøge om flash er en god ide.

Hvis han har betalt for det, så er webbureauet han har benyttet, da virkelig dårligt. Jeg har selv et webbureau og vi rådgiver vores kunder grundigt inden, vi bare som det mindste påbegynder noget arbejde.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få læst korrektur på siden. Der er en del tegnsætningsfejl, hvilket forstyrrer det ellers fine koncept. Ellers virker siden meget professionel og troværdig efter min mening.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder mig også på modstandersiden for flash :-)
Som nævnt er det ubrugeligt i forbindelse med søgemaskinerne.

Til gengæld er det rigtigt lækkert hvis det er totalt gennemført, og hvis man har et mega brand som er ligegyldigt om det skal findes i en søgemaskine.

Coca-cola, de store bilfabrikker osv. kan snildt bruge nogen millioner på den slags og lave det perfekte. De behøver ikke google for at blive fundet.
De bruger bare en milliard på markedsføring.

Tilgengæld synes jeg at flash er lækkert hvis det bliver brugt diskret på en lille del af siden.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Menuen i toppen minder mig om sådan en "enarmede tyveknægte", og så er det lidt forvirrende med dem der hopper rundt når man prøver at trykke på dem.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

fede svar...

ok sitet er til vurdering og sådan er det. (punktum hehe) sowy :-)

jeg har før jeg gik igang med at lave siden vidst at det var en top dårlig ide mht. SEO men da vi henvender os til erhvers kunder, og ikke er afhængige af privat kunder spredt ud over alle geografiske områder, så gør synligheden (usynlighed) ikke super  meget PT!!

jeg er ret åben og interesseret i at høre om hvordan man gø et flash site synligt for google, og vil tage godt imod alle råd som kan hjælpe mig i den retning.

jeg har selv valgt at lave et flash site og jeg har selv lavet den udfra en template.. jeg har kun modtaget god rådgivning som jeg af mine egne gode grunde har prioriteret ikke at holde mig til da jeg har templaten i html, og kan derfor i mellem tiden smuksere og trimme htmlén mens jeg er igang med at tjene penge må sige at det for mig giver mere motivation.

jeg er en spade til tegnsætning,,,, hehe og da jeg selv har lavet teksten ja så dukker der sådanne fejl op. jeg skal nok skynde mig at neddrossle flash funktionerne, fjerne musik-lingen, ændre fonten, rette/indsætte teksten/tegn, lave en lave en klar skelning mellem de øverste knapper,i forhold til de højre, jeg får skiftet billederne ud og sat nogle fede rude/glas/reparation billeder ind, samt just logo og sidst men ikke mindst give jer en opdate når jeg dødsdømmer hele flashsitet og erstatter det med html siden, nr vi nu engang går i krig med privaten. super tak for jeres overordentlig hjæpsomme, berigende indput og gode råd, husk nu på at hvis sitet bliver succesfuldt så skylder jeg sodavand hehe super tak indtil videre, og ser frem til at høre mere kritik eller gode råd og vejliedning til at synliggøre mit indhold overfor googlobotsne hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)