Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg et 12XX nr, hvor kunder kan sende en sms og få en sms tilbage?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Vi skal lave en kampagne, hvor potentielle kunder kan sende en sms til er 12xx nummer og så modtager de så automatisk en sms tilbage med oplysninger fra os. Hvis vi solgte is så vil vi gerne have at kunder der ser vores reklame kan sende en sms til fx 1220 med ordet is og så modtager de så en sms der giver dem ret til en gratis is i vores isbutik.

Vi vil helst have det inhouse, men vil da gerne samarbejde med nogen om det, hvis det bedst kan betale sig. Vi skal bruge det til effektmåling af vores annoncering.

Hvor skal jeg henvende mig for at få sådan et nummer?

 

 

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Søg på "mms kampagne" på Google.

Husk at det koster en del med sådan en kampagne.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

arh, hvor er det fedt du svarer så hurtigt ;) Tak for det - will do - andre er stadig velkomne til at komme med tips og tricks og forslag til stabile professionelle samarbejdspartnere som også kan levere til en rimelig pris.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Kaffedrikker".

Vi hos www.smssolutions.dk tilbyder den sms-service som du/I efterspørger.

Du/I skal være mere end velkommen til at kigge nærmere på vores hjemmeside, for at se nærmere på hvad vi tilbyder af services. 
I samme forbindelse vil vi meget gerne være dig/jer behjælpelige med at komme igang med Jeres sms-service projekt.

Har du spørgsmål eller behov for hjælp, er du/I mere end velkommen til at tage kontakt til os.
Se nærmere information under kontakt på vores hjemmeside.

Med håb om at høre nærmere fra dig/jer.

 

Mvh. 

Jesper Hansen, Salg- og Marketing
www.smssolutions.dk
e-mail: jh @ smssolutions.dk  (Uden mellemrum)                                                                                                                                                  

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med firmaet Unwire.dk - de kan levere stort set ALT inden for SMS, MMS, WAP mv.

er de bare en simpelt svar-funktion du vil have kan jeg anbefale Respons Fabrikken (responsfabrikken.dk)

 

Med venlig hilsen

Nichlas Larsen

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaffedrikker

Jeg beklager, at jeg ikke har læst dit indlæg før nu!

Jeg vil anbefale dig, at du samarbejder med nogen, som har adgang til en 4 cifret shortcode. Vi kan sagtens levere en løsning, hvor I kan måle hvor mange, som læser jeres annoncer. Det vil foregå på den måde, at læserne skal skrive <keyword> <evt. subkeyword> til <1919>. Keywordet er det ord, som står først i beskeden.

Du kan kontakte mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon +45 40 720 700.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Søren Larsen
inmobile aps

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaffedrikker (fantastisk navn egentlig :-P)

Jeg har et forslag, omend det ikke er 100% det du efterspørger. En af mine gode venner Wel Rachid har haft gang i sin udviklingsvirksomhed her det sidste år og jeg ved, at han i den sammenhæng har lavet noget SMS afstemningsstads hvor en kunde kan skrive til et relativt normalt nummer 4560xxxx, som så på en eller anden måde bliver kørt ind i en Facebook applikation.. På den her måde har han så kunnet opbygge et resultat ligesom det du søger, men uden at betale noget synderligt for det (tror faktisk ikke han betaler noget?.. ikke sikker dog).

Under alle omstændigheder, så kan du da forsøge at kontakte ham - det kan jo være han kan hjælpe dig med en fiks løsning der sparer din virksomhed nogle penge. Dog, som jeg sagde før, det er ikke et 12xx nummer, men et normalt nummer hvor han vidst bare har fået de sidste 4 cifre til at stave VOTE hvis man skriver dem på en mobil... noget i den dur.. Anywho, du kan kontakte ham på wel@rachid.dk

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar, jeg vil huske på jer, når/hvis vi vælger at bruge det i, men dete bliver tidligst fra februar.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Telecom Scandinavia har præcis det du/I efterspørger!

Spørg evt. efter Projektleder Jacob Saugman - han er meget venlig og imødekommende.

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Tak for dine venlige ord  om mit nick og dit tip om din ven l Rachid. Jeg vil kontakte ham,  når jeg er helt sikker på at jeg ikke spilder hans tid og skal til at realisere vores lille nye reklamestunt.

Bedste hilsner

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)