Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Server location

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det meningen at dit indlæg skal fremstå tomt? (Jeg tvivler) Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Er det meningen at dit indlæg skal fremstå tomt?

nææææ master planen var at der skulle komme en video frem hvor jeg siger mig spørgsmål....har du flash installeret på din computer?

...det er nødvendigt for at kunne se den video...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, det er min browser der har valgt ikke at vise mig det, da det kunne ligne en reklame :-)

Og nej, jeg har desværre ikke lige et endegyldigt svar på dit spørgsmål, men tvivler på at det har den store indflydelse på vurderingen af et site, i forhold til hvilket sprog content er skrevet på osv.

Det sted jeg ser at placering af servere kan have en betydning er ved content-tunge sites, der kan det være praktisk at have serverne placeret i samme område som brugerne, af hensyn til svartider og båndbredde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nok bedre at stille spørgsmålet helt almindeligt, hvis du søger svar

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne afvise, at det kan have indflydelse. Jeg kan derimod konstatere, at det i så fald er en meget lille indflydelse.

FX har jeg flyttet et site fra Danmark, til USA, til Tyskland og tilbage til Danmark, uden at jeg har kunnet spore nogen ændring.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et site, der omhandler lån og boliglån, som er placeret på en server i USA.

Området boliglån og lån er set med SEO-øjne et "red ocean", hvor der er stor konkurrence om placeringerne i søgemaskinerne og i al beskedenhed har mit site nogle særdeles gode placeringer. Så mit indtryk er også, at det drejer sig om content og ikke så meget om formelle ting så som server placering.

Google selv siger, at de før i tiden har forsøgt at vurdere et sites relevans ift. til søgerens geografiske placering på baggrund af server location og TLD's (f.eks. .dk eller .us). Men det er vanskeligt fordi mange sites er flersprogede og fordi det er svært at afgøre relevansen på et neutralt TLD såsom .net eller .com.

Du kan høre Googles egen udlægning af sagen her: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/04/where-in-world-is-your-site.html

______________

Søren Holm

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Profit:

FX har jeg flyttet et site fra Danmark, til USA, til Tyskland og tilbage til Danmark, uden at jeg har kunnet spore nogen ændring.

Jeg er af den overbevisning, at det HAR indflydelse. I forbindelse med at jeg står over for at gå på det amerikanske marked kunne jeg godt tænke mig at høre mere.

Er det en dansksproget eller engelsksproget hjemmeside du har haft ude at køre en tur rundt iverden og hvor mange organiske besøgende har den gennemsnitligt?

Mvh,

Christian 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansksproget. Sites til amerikanere vil jeg som udgangspunkt placere i US pga. svartider til amerikanrene, ikke af hensyn til søgemaskiner. Det er min anbefaling til Christian.

Det er testet på flere sites, men stats udleveres ikke.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker og bukker Smile

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)