Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

flyers m.m. som reklame?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 33
Tilmeldt 20. aug 08
Indlæg ialt: 7

Skrevet 20-08-2008 kl. 20:13

Hej. Jeg ville høre om I ved om det er lovligt at bruge flyer som reklame? f.eks. dele dem ud på skolen, eller lægge dem i kantinen?

Og samtidig vil jeg lige høre, klistermærker som reklame på offentlige stedet er ulovligt ikke?

Tak:)

Amino-karma 172
Tilmeldt 20. jul 08
Indlæg ialt: 48

Simonmorchs
Skrevet 20-08-2008 kl. 21:07

Kunne jeg også godt tænke mig og vide :).

Må man også betale en avis knægt for at dele nogen brochure ud?.

Mvh Simon

Amino-karma 16.106
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. nov 07
Indlæg ialt: 2.839
Amino Plus Amino Ekspert

Hej Jacob,

Det er klart lovligt at dele flyers ud som reklamer. Men du skal som udgangspunkt have tilladelse til at dele dem ud på privat område (som f.eks. en skole, et indkøbscenter eller lign.). Hvis du ikke har tilladelse, vil du i praksis risikere at blive mødt af sure miner og få smidt alle efterladte flyers i skraldespanden.

Skal du dele dem ud på offentligt område som gader, torve m.m., skal du vist som som udgangspunkt have tilladelse fra kommunen og evt. politiet. (Start med at kontakte kommunen og spørg ind til reglerne).

Og jo, det er ulovligt at klistre reklameklistermærker op på lygtepæle, vægge m.m.

Jeg arbejder som selvstændig indenfor Adwords og søgemaskineoptimering.

Bliv klogere på Adwords, SEO og online markedsføring. Læs med på densynligemand.dk

Amino-karma 152
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. mar 07
Indlæg ialt: 40

Kevin Rebsdorf
Skrevet 04-09-2008 kl. 21:04

Vi har ofte delt flyers ud i Aalborg midtby uden problemer. Dog tror jeg ofte det afhænger af hvorvidt du sviner hele byen til i dem. Vi har dog været så heldige at vi kunne gå op og ned af gågaden bagefter og kun finde få på gaden.

På skoler mv. har vi ligeledes været heldige. Vi har haft succes med at gå ind og spørge på skolekontoret, hvor de generelt plejer at være flinke til at give tilladelse såfremt budskabet er noget de kan stå inde for.

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Amino-karma 3.415
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. maj 08
Indlæg ialt: 908

Reklameshoppen.dk
Skrevet 08-09-2008 kl. 16:21

Deler du ud på private steder såsom kantiner og lignende, skal du have lov af ejeren, er det på offentlige steder, skal du spørge om lov, kan ikke lige huske om det er politiet eller kommunen, der styrer det, men Politiet tjekker jævnligt folk der deler ud på strøget og lignende steder.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Amino-karma 3.775
Fra Næstved
Tilmeldt 11. feb 08
Indlæg ialt: 1.104
Amino Plus
AP
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet 28-06-2012 kl. 23:04

Hey..

Ved godt dette er en meget GAMMEL tråd!.. Men hvordan er reglerne for at dele dem ud på "boligblok & p-parkring pladser?"

Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed