Hjælp til kampange - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hjælp til kampange

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 81
Tilmeldt 15. dec 16
Indlæg ialt: 15

Skrevet 17-05-2017 kl. 22:59

Hej.

Jeg vil gerne booste min side op til fars dag andre steder en facebook men er i tvivl om hvor og opsætningen af det. Skal man vælge google adwords eller google shopping?

Nogen der har gode råd til facebook eller Instagram lytter jeg også gerne.

Jeg er meget grøn og håber derfor for hjælp.

Mvh
Morten

Amino-karma 785
Fra Årslev
Tilmeldt 26. maj 14
Indlæg ialt: 182
Amino Plus
Anita Faros
Fra Faros Marketing
Skrevet 18-05-2017 kl. 08:34

Hej Morten 

Hvor du skal markedsføre dit produkt afhænger blandt andet af hvilket produkt der er tale om og hvilken målgruppe det henvender sig til. 

Vi sikkert enige om, at det med stor sandsynlighed er mødre, der vil købe produktet, men for at få den effektive annoncering, er den fordel at kende målgruppen lidt mere. Hvilke interesser har de, livsstil, værdier, alder, geografi og arbejde er blot nogle af de faktorer der spiller ind :) 

I forhold til rådgivning omkring Facebook, så er der jo rigtig mange ting at fortælle og derfor kunne det være rart at vide lidt mere om hvad du ved i forvejen og hvilke målsætninger du har. Det vigtigste på Facebook er dog content - God content, hvor du interagere med dine (potentielle) kunder giver dig mulighed for, at skabe en relation og efterfølgende salg. 

Et opslag eller annoncer hitter bedre, hvis du rammer ind i noget aktuelt, som din målgruppe finder udfordrende, spændende, sjovt osv. Grib dagen - De har lovet SOMMERVEJR! Kan du vække nogle følelser hos din målgruppe på den bekostning? 

Noget andet du også kan arbejde med, er tidspunkterne for dine opslag. Lad os antage, at din målgruppe er børnefamilier. De har måske ikke lige tid til, at tjekke Facebook fra kl. 16-20 (Og hvis de gør er det måske ikke helhjertet og åbenhed, men mere for at snage i naboens liv Wink) Så her kan du med fordel overveje, at offentliggøre dine opslag efter kl. 20 eller i frokostpausen på jobbet :) 

Jeg ved ikke om dette var nogle brugbare og nye in-put for dig, men du er selvfølgelig velkommen til, at spørge løs her, hvis det giver anledning til spørgsmål. :)  

Med ønske om en god dag! 

/Anita 

www.farosmarketing.dk

Amino-karma 8.094
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. mar 14
Indlæg ialt: 2.091
Amino Plus

Hej Morten 

Det afhænger MEGET af dit produkt, din målgruppe samt dit faktiske budget samt tilhørende ambitioner. Tit er det gunstigt at lader medierne arbejder sammen - skab en rød tråd i din markedsføring, således at du rammer din målgruppe flere steder - og derved påvirker deres købsbeslutning tilstrækkeligt. 

Jeg er klar på sparring samt evt. at hjælpe dig videre. Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en videre dialog herom :-) 

Ha´en rigtig god dag. 

Se video: Sådan 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Besøg vores andre hjemmesider :
lll