Hvilken font er bedst til logo? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Hvilken font er bedst til logo?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 360
Tilmeldt 11. aug 13
Indlæg ialt: 94

Fra Documendo
Skrevet 20-03-2017 kl. 20:15

Hej alle

Min partner og jeg er temmelig uenige om hvilken font vi skal bruge til vores logo til documendo.dk. Det nuværende på vores site er i "Bubblegum Sans", men den ene part er mere tilhænger af et mere stilrent look i fonten "Franklin Gothic Demi".

Fonten skal gerne afspejle at vores løsning kan sætte strøm til alle typer af dokumenter, så den skal være seriøs, men den skal også samtidig gerne være trendy.

Lidt kant i fonten kontra stilrent - Hvad siger i?

Mvh.

Anders

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Amino-karma 6.959
Fra Kolding
Tilmeldt 8. mar 07
Indlæg ialt: 1.566
Amino Plus
Jakodan.dk
Fra Jakodan A/S
Skrevet 20-03-2017 kl. 20:26

Absolut mere stilren, når det omhandler noget så seriøst som dokumenter :)

Det kan være det bare er mig, der er langsom, men jeg fangede slet ikke først hvad i mener med at sætte strøm til dokumentet.. Jeg troede, det var noget med at scanne dokumenter ind - ikke at lave selve dokumentet! Måske det er bedre at skrive mere åbenlyst hvad i gør på forsiden - "Vi hjælper dig med at oprette vigtige dokumenter" og med nogle eksempler "kontrakter, testamenter" osv.

Amino-karma 360
Tilmeldt 11. aug 13
Indlæg ialt: 94

Anders Risager
Fra Documendo
Skrevet 21-03-2017 kl. 20:05

Tak for dit svar, min partner er glad nu, for det var ham der var til det stilrene :)

Jeg tror absolut ikke du er langsom, selve budskabet er forsøgt ændret adskillige gange. Helt præcist, så kan vi til en kunde oprette et komplet site med mulighed for salg og i dette opsætte fx. et testamente som en bruger selv kan udfylde og downloade. Dvs. en komplet selvbetjeningsløsning, men jeg synes den er svær at koge ned. 

Et godt bud du kom med. Ville du kunne forstå denne: 

Mød jeres kunder med egen selvbetjeningsløsning, og sælg fx kontrakter, testamenter osv. online

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Amino-karma 230
Tilmeldt 2. jun 13
Indlæg ialt: 59

Maria Hansen
Skrevet 25-03-2017 kl. 14:33

Hej Anders,

Jeg stemmer helt sikkert også i og siger gå efter det stilrene. Det skal udstråle seriøsitet overfor jeres kunder. Det tænker jeg personligt at man gør nemmest og bedst ved at vælge enkle, stilrene rammer :-)

Venlig hilsen, Maria

Amino-karma 484
Tilmeldt 28. jul 15
Indlæg ialt: 145

Mathias
Fra OnlineItSupport
Skrevet 25-03-2017 kl. 16:55

Hej Anders

Jeg kan lave et bud på et logo til jer fra 250 kr.

også lave jeg nyt indtil det rammer jeres smag

Det er stilrene logo til den laveste markets pris

/Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Besøg vores andre hjemmesider :
lll