Lokal PR i Aarhus - hvor? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

Lokal PR i Aarhus - hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 61
Tilmeldt 26. maj 11
Indlæg ialt: 14

Skrevet 20-03-2017 kl. 10:14

Hej Amino.

Vi overtager en lille tandlægevirksomhed 1. maj i Aarhus C (Harald Jensens Plads), og ønsker at få flere patienter for at kunne fuldtidsbeskæftige min kone.

Vi ønsker derfor at lave PR og markedsføring lokalt, da tandlægepatienter næsten udelukkende er fra lokalområdet.

Hvilke muligheder er der i Aarhus?

Umiddelbart har jeg selv tænkt på nedenstående:

Aviser: Aarhus Stifttidende, LokalAvisen Aarhus og JP Aarhus.

Radio; go!FM

Alle input modtages og vil blive værdsat højt.

Amino-karma 71
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. jan 17
Indlæg ialt: 13

Simon Jakobsen
Fra TPMarketing
Skrevet 20-03-2017 kl. 10:53

Jeg vil helt klart også anbefale at kigge på Google AdWords, hvis klinikken har en hjemmeside. Herudover vil jeg også oprette en Google My Business til klinikken, hvis den ikke har en i forvejen. Så du på den måde kan indfange potentielle kunder, der leder efter en tandlæge i Aarhus. 

Amino-karma 71
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. jan 17
Indlæg ialt: 13

Simon Jakobsen
Fra TPMarketing
Skrevet 20-03-2017 kl. 10:53

Jeg vil helt klart også anbefale at kigge på Google AdWords, hvis klinikken har en hjemmeside. Herudover vil jeg også oprette en Google My Business til klinikken, hvis den ikke har en i forvejen. Så du på den måde kan indfange potentielle kunder, der leder efter en tandlæge i Aarhus. 

Amino-karma 21
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. jan 16
Indlæg ialt: 6

Lindizwe Shange
Skrevet i dag kl. 13:30

Hej Friedemann,

Hvordan går det med jeres projekt?

Jeg står nettop og skal lancere et nyt medie i Aarhus.

1:1 kommunikation har aldrig været billigere & nemmere

For 1: uges visning på 10 skærme i 10 taxier koster kun 3000 kroner. Du modtager du et login, så du frit kan smide dine annoncer direkte efter din målgruppe i vores taxier. 

Kan forstå i nu er i gang med at se på jeres muligheder for lokal reklame til jeres tandlæge klinik. Viste du at kommunen også bruger en taxa når borgerne skal frem og tilbage fra deres behandlinger igennem Flextrafik?  Hvor jeg indtil fornyelig selv har været chauffør.  

Det drejer sig om at fange din målgruppes opmærksomhed på det rigtige sted og på det rigtige tidspunkt, hvor din kunde har tiden til lytte til dine budskaber og træffe en beslutning. 

Jeg hedder Lindizwe Shange - kald mig bare Lindi - og jeg er stifter af Brand Care Media. Brand Care Media præsenterer nemlig online medieplatformen iTaxi Media som er fremtidens taxa. Her er rullende reklamer i taxaer helt unikt. En tur med taxa tager gennemsnitligt 14 minutter. 14 minutter, som kunden hovedsageligt bruger til at sidde og stirre på taxameteret. Men fra d. 1. Juni 2017 skal de lysende tal ikke længere optage taxa-kundernes opmærksomhed.

Du kan få din annonce vist på skærmen når taxien ender på en specifik adresse efter eget ønske. Dvs. At hver gang en af dine 10 taxier henter en kunde ved en af dine konkurrenter i Aarhus viser den din pop-up reklame til kunden.

iTaxi Media viser ikke bare annoncer, men giver dine kunderne mulighed for at handle dit produkt alt imens de sidder i taxaen. Det giver jer i sidste ende meget mere reklame for pengene, dvs. en højere ROMI.

(En Vilstrup undersøgelse med 750 passagerer har vist, at 80 pct. af taxapassagerne i tidsrummet kl. 6-18 er erhvervsfolk.)

Fordele

•      1:1 kommunikation

•      Jeres produkt møder forbrugerne i øjenhøjde

•      I har forbrugeren i et kundecentreret og lukket miljø i gennemsnitligt 14 minutter

•      Interaktion med forbrugeren 

•      Forbrugeren giver sin accept til at kommunikere med annoncøren.

Du kan læse denne artikel på hjemmesiden: Skærme I taxier er lige så effektive som dagblads annoncer www.itaximedia.dk 

Hvis de har din interesse kan vi aftale et besøg, hvor jeg kan vise dig skærmen i praksis.

Ha' en super dag.
Med venlig hilsen/Kind Regards
Lindizwe Shange
T: 71671003
M: Lindi@brandcaremedia.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll