Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside!!!! Hvem er dygtig og seriøs

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have ny optimeret hjemmeside. Jeg ønsker en simpel, tillidsfuld og fangende side. En hovedside med 4 eller 5 undersider. 

nuværende hjemmeside er www.indbo-experten.dk og den skal optimeres BIG time. Den skal have helt nyt look og være anno 2017. 

Jeg er ikke rigtig vild med de firmaer som skal have 20,000 for en simpel side. Jeg har selv lavet den første, men ja den skal altså tunes hvis jeg skal hive kunder hjem.

Håber meget i vil give mig jeres bedste bud på hvem en god operatør ville være.  Om det er firma, eller privat person er ligemeget. Bare hjemmesiden virker

ENESTE UDFORDRING.... DET HASTER

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

prøv at skrive til Kim Jacobsen, ham har jeg brugt og har god erfaring med ham.

Cyberdata.dk

Kim Jacobsen <kim@cyberdata.dk>

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 18:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Kontakt mig via www.spirian.dk.
Jeg vil kunne lave en flot og billig hjemmeside.

Lad mig vide dine krav og hvornår du vil gå live med siden?

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. Jeg kører nogen tilbud i øjeblikket. Du kan se mere her: http://cmscreator.net/

Hvis du er interesseret i et samarbejde så ville jeg kunne give et tilbud på mellem 2000,- 3000,-

hjemmesiderne er i top og mobil venlige. Der medfølger et brugervenligt Admin panel, så du efterfølgende selv kan rette din information, eftersom din virksomhed vokser eller ændre sig.

Jeg tilbyder og så løbende support. giv mig et kald hvis det har interesse.

Mvh. Morten Nørregaard

Email: Cms@cmscreator.net

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lars,

God idé, en moderne hjemmeside er vigtig i anno 2017.

Hvad med at downloade min gratis ebog omkring man laver en hjemmeside i wordpress, vedligeholder samt opdatere den www.eWordpress.dk ? - såfremt du ikke har lysten eller tiden, kan jeg smide et design udkast din vej - ASAP.

http://sebastianhoerberg.dk/indhent-tilbud/ så finder du hurtigt ud af mit prisniveau :)

Ser frem til at høre fra dig!

Ring gerne: 71 99 44 87

VH/BR,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi elsker hasteopgaver! Vi skal naturligvis ikke have 20.000 for det, men for at give dig en helt konkret pris, vil jeg meget gerne arrangere et hurtigt telefonmøde med dig. Du må meget gerne ringe til os på +45 71 96 96 75 eller skrive til os på hi@verker.net.

God aften!

// Verker

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 21:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg vil kunne hjælpe dig med en ny moderne hjemmeside.
Jeg har kigget på din nuværende hjemmeside, og jeg vil kunne give dig et tilbud mellem 1500 og 2000 kr.
For at kunne give dig et nøjagtig pris, har jeg lige brug for at vi taler sammen :)
Kontakt mig via www.spirian.dk. hvor du kan læse mere om hvad jeg kan tilbyde.

God aften herfra :)

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lars:

Jeg skal have ny optimeret hjemmeside. Jeg ønsker en simpel, tillidsfuld og fangende side. En hovedside med 4 eller 5 undersider. 

nuværende hjemmeside er www.indbo-experten.dk og den skal optimeres BIG time. Den skal have helt nyt look og være anno 2017. 

Jeg er ikke rigtig vild med de firmaer som skal have 20,000 for en simpel side. Jeg har selv lavet den første, men ja den skal altså tunes hvis jeg skal hive kunder hjem.

Håber meget i vil give mig jeres bedste bud på hvem en god operatør ville være.  Om det er firma, eller privat person er ligemeget. Bare hjemmesiden virker

ENESTE UDFORDRING.... DET HASTER

Hej Lars

Brug venligst Amino freelancer til at finde egnet leverandør, her vil du med det samme ramme flere tusinde designere der sidder klar med et tilbud til dig, og det er gratis.


Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Jeg vil gerne give dig et par råd til hvad du skal tænke over med din nye hjemmeside, prisen på den mm. I stedet for at skrive en roman, kan du læse mit blogindlæg omkring priser og råd til en hjemmeside her.

Når jeg kigger på dit site, er designet meget ofte set værre. I mine øjne er det i langt højere grad ting som konverteringsoptimering, søgemaskineoptimering og hastighedsoptimering som burde kigges på. Derfor vil mit bedste råd til dig være, at finde en leverandør der har forstand på alle delene, da de alle påvirker hinanden og da det er klart billigst at få styr på det hele fra starten af.

Hvis du er interesseret i at få en langsigtet løsning der tager højde for mere end bare designet og som er godt optimeret, så er det en opgave jeg gerne vil hjælpe dig med. Hvis det haster meget, så håber jeg at du vil tage mine råd med dig, og finde en leverandør som har forstand på det hele - eller har de rette samarbejdspartnere som kan skabe resultater, både på design fronten og søgemaskineoptimerings fronten.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)