Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krænket ophavshaver - Godtgørelse 10.000,-

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil meget meget gerne høre omkring dem som givet minus , at der er nye regler der ikke beskytter de er svageste i samfundet og der aldrig kommer op i indtægt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor jeg har kendskab loven da jeg selv har førtidspension så har været gennem møllen min grund til førtidspension er ingen uddannelsen især mange fyringer så jeg så jeg ved del om dette emme derved er minus karakter givet på et forkert grundlagde 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg så lige, at kravet var 10.000 kr i godtgørelse. Det kan du helt sikkert presse ned, for sådan et krav er urealistisk i dit tilfælde :)

Har du intet kravet i vederlag?

det kan især presse ned hvis er økonomiske hårdt stillede , hvis har en stærk økonomi er det svære at presse prisen ned

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Fashion-Seller:

Jeg så lige, at kravet var 10.000 kr i godtgørelse. Det kan du helt sikkert presse ned, for sådan et krav er urealistisk i dit tilfælde :)

Har du intet kravet i vederlag?

det kan især presse ned hvis er økonomiske hårdt stillede , hvis har en stærk økonomi er det svære at presse prisen ned

Undskyld mig, men om personen er rig eller fattig er vel ligegyldigt. Alle i Danmark kan betale en "bøde" på 10.000 kr. Nogle kan betale den med det samme, andre må låne dem i banken eller betale den som afdrag, hvis det da er muligt med sådan en form for betaling.

Har man brudt loven må man betale hvad det nu en gang koster. Du får heller ikke rabat for at køre en rocker eller et bandemedlem med.

Det er fair nok at forhandle lidt om det endelige beløb, men så må der altså andre argumenter end at man ikke har råd på bordet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Mikael christiansen:

Fashion-Seller:

Jeg så lige, at kravet var 10.000 kr i godtgørelse. Det kan du helt sikkert presse ned, for sådan et krav er urealistisk i dit tilfælde :)

Har du intet kravet i vederlag?

det kan især presse ned hvis er økonomiske hårdt stillede , hvis har en stærk økonomi er det svære at presse prisen ned

Undskyld mig, men om personen er rig eller fattig er vel ligegyldigt. Alle i Danmark kan betale en "bøde" på 10.000 kr. Nogle kan betale den med det samme, andre må låne dem i banken eller betale den som afdrag, hvis det da er muligt med sådan en form for betaling.

Har man brudt loven må man betale hvad det nu en gang koster. Du får heller ikke rabat for at køre en rocker eller et bandemedlem med.

Det er fair nok at forhandle lidt om det endelige beløb, men så må der altså andre argumenter end at man ikke har råd på bordet.

først der skal kreditor deles om hvem skal have kroner efter de 6000 kroner som er regler du mindste skal have , ifølge dansk lov , dette ved jeg fordi jeg har søgt gældesanering 

De kan sagtens holde på beløbet men man kan jo ikke klippe en skraldet person , sådan er det bare , hvis man aldrig får over dette rådighedsbeløb i dit liv ligesom mig som er på førtidspension 

der findes personer som mig som aldrig må låne i banker og der aldrig vil have råd betale 10.000 kroner ,

læs dog indlægget og derved ved du  , jeg nævner dem som aldrig kommer over rådighed beløbet i sit liv og det er ikke mange der er som mig 

jeg kan forstå du ikke forstår der er mennesker der lever DK sådan men sådan er det med førtidspension og nogle med flex job og nogle med beskytte arbejde , især hvis i forvejen har en del gæld , de andre kreditor skat.dk skal jo først have penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Mikael,

Jeg har fuld respekt for at du forsøger at forsørge dig selv trods dine udfordringer, men det er ekstremt få amino-brugere, der deler disse.

Dine svar, hvor du tager udgangpunkt i kronisk manglende evne til betale, er derfor meget malplaceret og med 99,99% sikkerhed urelevant for trådstarter.

Det er fint at du vil hjælpe og deltage i debatten, men du hjælper langt bedre, når du ikke blander dine egne personlige udfordringer ind i svaret.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup:

Kære Mikael,

Jeg har fuld respekt for at du forsøger at forsørge dig selv trods dine udfordringer, men det er ekstremt få amino-brugere, der deler disse.

Dine svar, hvor du tager udgangpunkt i kronisk manglende evne til betale, er derfor meget malplaceret og med 99,99% sikkerhed urelevant for trådstarter.

Det er fint at du vil hjælpe og deltage i debatten, men du hjælper langt bedre, når du ikke blander dine egne personlige udfordringer ind i svaret.

jeg skrev nok eneste måde var som mig og det er jo også skrevet første side at det er nærmeste lige 0 procent så jeg anbefalet han betaler , jeg tror ikke han har førtidspension men man skal bevislige have en lav indkomst vedvarende for livstid og når det er sådan de fleste mennesker får over 6000 kroner efter husleje og el betalte på et tidspunkt i livet 

jeg skrev at det var eneste mulighed , jeg skriver hvor langt skal man være for du ikke har betalingsevnen  

vi er jo enig kan jeg forstå i dit indlæg at det usandsyndelige at han er som mig , men det er jo også skrevet i indlægget hvor langt nede man skal være nede 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Karsten Sønderup:

Kære Mikael,

Jeg har fuld respekt for at du forsøger at forsørge dig selv trods dine udfordringer, men det er ekstremt få amino-brugere, der deler disse.

Dine svar, hvor du tager udgangpunkt i kronisk manglende evne til betale, er derfor meget malplaceret og med 99,99% sikkerhed urelevant for trådstarter.

Det er fint at du vil hjælpe og deltage i debatten, men du hjælper langt bedre, når du ikke blander dine egne personlige udfordringer ind i svaret.

jeg skrev nok eneste måde var som mig og det er jo også skrevet første side at det er nærmeste lige 0 procent så jeg anbefalet han betaler , jeg tror ikke han har førtidspension men man skal bevislige have en lav indkomst vedvarende for livstid og når det er sådan de fleste mennesker får over 6000 kroner efter husleje og el betalte på et tidspunkt i livet 

jeg skrev at det var eneste mulighed , jeg skriver hvor langt skal man være for du ikke har betalingsevnen  

jo nu skrev indlægget sådan det var eneste mulighed var som mig gik det minus mig på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Instagram og Facebook og andre hjemmesider er samme medium!! i min klare optik.

Forskellige medier er: internetreklame, tv, biograf, hjemmeside, osv. 

Hvad siger licensen "konkret", - kan du lavet et copy paste?

Jeg har selv anvendt billeder ofte,  abonnerer pt. på adobe Stock,  og jeg har altid alene set disse billedarkiver lave en skelnen mellem

internet, tv, biograf, lydbog, ebog, trykt bog osv... altså må man bruge fotos på ligeså mange hjemmesider man har lyst til, så din licens er virkelig usædvanlig

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:

Hey, 

Instagram og Facebook og andre hjemmesider er samme medium!! i min klare optik.

Forskellige medier er: internetreklame, tv, biograf, hjemmeside, osv. 

Hvad siger licensen "konkret", - kan du lavet et copy paste?

Jeg har selv anvendt billeder ofte,  abonnerer pt. på adobe Stock,  og jeg har altid alene set disse billedarkiver lave en skelnen mellem

internet, tv, biograf, lydbog, ebog, trykt bog osv... altså må man bruge fotos på ligeså mange hjemmesider man har lyst til, så din licens er virkelig usædvanlig

Selvfølgelig er Instagram og Facebook ikke samme medie. Der er tale om to konkurrerende firmaer.

Du giver trådstarter nogle falske forhåbninger. Han må betale beløbet og/eller forsøge at få det forhandlet lidt ned.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)