Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alkohol-raadgivningen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Ville høre om nogle af jer har nogle kommentarer eller gode råd til vores nye hjemmeside.

Mvh Alkoholraadgivningen.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Når jeg går ind på siden får jeg bare en side der siger hosted af dandomain uden noget indhold :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed side. Jeg er vild med det tema, hvor man trykker ´læs mere´ og så ryger man videre - det ser godt ud!

Èn ting, som jeg tænker, er, at jeg synes, at den mængde tekst virker ret rå og voldsom. Kan man ikke gøre det mere interessant for læseren at kigge på og dermed nemmere og sjovere at læse? Indsætte billede? Sætte det pænere op rent lay-out-mæssigt?

Held og lykke med siden :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Generelt er fint design, som også er rigtig brugervenligt. Så godt arbejde!

Dog synes jeg at du skal bruge nogle flere billeder generelt. Eksempelvis på forsiden i de tre kasser "Er du afhængig", "Er du pårørende" og "Behandling og priser". Disse tre bokse bør i min optik have det eget billede, som visualisere essens af disse. Dette giver et helt eget blikfang, og øger brugeroplevelsen på sitet. 

Endvidere synes jeg er logoet er lidt grumset? Hvis du har fået en prof eller lignende til at lave det, så bør du kunne finde det i et mere skarpt format tænker jeg. 

Men som sagt, rigtig fint side. Håber du får succes øget henvendelser herfra.

God weekend :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

designet er flot nok Smile

tekst mangler forsiden læs mere giv de interne links titler og alle links siden så kommer antal ord opad på det optimale på 500 ord forsiden 

Giv titler og tags billederne 

Lave 4-6 linjer sammensat tekst forsiden mere behøves der ikke 

links går videre til sider der ikke er indhold på http://alkohol-raadgivningen.dk/er-du-afhaengig/ der siger den 404 fejl og det er forside links , det er ikke godt for bruger og slet ikke google 

ideel er 60 tegn i titlen og aldrig over 68 tegn meta er ideel imellem 120-160 ord om jer siden er der blandt andet kun 23 tegn i titlen lav den mindst 40 tegn 

facebook kan jeg ikke se siden få et plug in del og likes til jeres siden altså både til jeres firma fanside og en del knap facebook open graph 

google plus betyder meget i seo få der både en til din google side og del knap til google plus 

nu er det jo wordpress så få en nyheds blog på siden med løbende nyt indhold , det betyder meget i seo og det giver også nyt indhold brugerne der besøger siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)