Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I? - konstruktiv feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Klemme Design Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg kunne rigtig godt bruge noget konstruktivt feedback på min hjemmeside - www.klemmedesign.dk

På forhånd tak til de af jer der gider bruge jeres tid på det.

Rigtig god dag til jer alle.

/Per

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Umiddelbart så er det første jeg bemærker, at banneret på forsiden ikke ser helt rigtigt ud? Jeg tænker at det måske ville se bedre ud, hvis det gik fra kant til kant? Lige nu er der knap en cm luft i begge sider? :)


Hilsen,
Caspar

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Som udgangspunkt ganske brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Der er dog to punkter der strider lidt i min øjne. 

1) Forsideslideren: Billederne variere i størrelse og format. Her synes jeg du skal udvælge dine billeder med større omhu, således at de passer til det samme format. Eventuelt fuld bredde. Lige pt. giver det ikke den lækre dynamiske effekt som du ellers sikkert har tiltænkt. Når vi nu snakke slider, så synes jeg du skal bruge denne salgsfremmende, altså indsætte nogle call to action tekster, eller deeplinks til specifikke produkter eller produktgrupper. Dette giver langt mere mening i det nuværende tilfælde. 

2) Din menu ligger meget småt helt i toppen. Tilgengæld vælger du at promovere din søgebar meget centralt - Forstår ikke denne disponering, måske er der noget jeg overser? :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes okay side

dog ville jeg få mere tekst på om jer side så der er 500 ord der enkle få det når laver et par enkle overskrifter siden der behøver ikke vildt mange flere ord for at det fordobbelt hvad søgemaskiner ser de ser nemmelig overskrifter og underskrifter h1 h2 h3 h4 

jeg kan ikke se i din kilde teksten en google xxl site det er også fordel 

titler på siden de er meget korte og forsiden er langt under ideelt på 60 tegn derved får du ikke den organiske trafik på siden som du ellers ville få

flere billeder mangler mange titler og tags og flere andre er dårligt optimeret står et ord og det er samme alle billederne lav dem forskellige og unikke og gerne med ordret hvad er på billedet som folk søger på i organiske søgning 

favebook open grap fortæl hvilken indhold den skal vises derved udnyttes den bedre på facebook 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Klemme Design Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres bemærkninger.

Ifht billederne kan jeg kun være enig - jeg har bedre produktbilleder i produktion, så det skulle gerne ændre sig snart.

De øvrige bemærkninger vil jeg arbejde videre med i de kommende dage.

Igen mange tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)