Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe hinanden med Facebook synlighed ( gratis)

Side 4 ud af 9 (83 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Fra  korrektur.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke, det var ment som et forsøg på at skabe en "like-maskine". Det skulle mere være et netværk for erfaringsudveksling ift. synlighed (give bud på at lave bedre opslag mv. samt feedback til medlemmernes facebookside).

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:

Fint nok at "like" hinandens sider, men når det bare er for en gensidig vennetjeneste, tror jeg næppe det kommer til at batte. 

Tværtimod kan det i ekstremerne gøre det modsatte.

Et stort antal følgere, der ikke gider at "like" eller generelt interagere med det man deler ser jo mærkeligt ud.

Derfor indførte Facebook på et tidspunkt det, der bliver kaldt "reach".

Det går kort og godt ud på at hvis folk ikke "liker" eller interagerer med ens posteringer - ja, så stopper de med at vise posteringerne til folk.

Jeg tror såmænd ikke jeres idé skader - ligesom det ville gøre hvis I kunne finde et større antal fake likes på Fiverr. 

Men det batter heller ikke :-)

Måske har jeg misforstået noget, men øges rækkevidden på facebook ikke via interaktion. Dvs at interagerer ingen med dit opslag, så når du kun en mindre rækkevidde, mens interaktion øger denne rækkevidde.

Jeg tror ikke at formålet var kun at like siderne, men at interagere med opslag

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Højgaard:
eg tror ikke, det var ment som et forsøg på at skabe en "like-maskine". Det skulle mere være et netværk for erfaringsudveksling ift. synlighed (give bud på at lave bedre opslag mv. samt feedback til medlemmernes facebookside).

Yes

StarStarStarStarStar

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Gita Street:

Fint nok at "like" hinandens sider, men når det bare er for en gensidig vennetjeneste, tror jeg næppe det kommer til at batte. 

Tværtimod kan det i ekstremerne gøre det modsatte.

Et stort antal følgere, der ikke gider at "like" eller generelt interagere med det man deler ser jo mærkeligt ud.

Derfor indførte Facebook på et tidspunkt det, der bliver kaldt "reach".

Det går kort og godt ud på at hvis folk ikke "liker" eller interagerer med ens posteringer - ja, så stopper de med at vise posteringerne til folk.

Jeg tror såmænd ikke jeres idé skader - ligesom det ville gøre hvis I kunne finde et større antal fake likes på Fiverr. 

Men det batter heller ikke :-)

Måske har jeg misforstået noget, men øges rækkevidden på facebook ikke via interaktion. Dvs at interagerer ingen med dit opslag, så når du kun en mindre rækkevidde, mens interaktion øger denne rækkevidde.

Jeg tror ikke at formålet var kun at like siderne, men at interagere med opslag

Yes

StarStarStarStarStar

Wink Og hvem mon skulle kunne finde ud af, om der er tale om gensidige likes m.m. ???

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige komme med et input også:

Dejligt at se at Jespers gode initiativ kører derudaf Yes

Når vi liker hinandens sider, og man har notifikationer slået til, så får man de opslag direkte,
og kan så selv afgøre om man mener der er noget af interesse, i sit personlige eller erhvervsmæssige netværk,
og her skal man slet ikke tage fejl.

Fordi at der sidder en f.eks. på Sjælland og én i Jylland, kan det sagtens ske, at man netop via NETVÆRK, deling
og ikke mindst anbefalinger fra dette, kan være et bindeled på én eller anden måde, der gør at de kan lave forretninger sammen,
så jo, det er gratis likes, man får opdateringer, og kan følge med, og ikke mindst vi kan dele hvor vi finder det hensigtsmæssigt.

Derudover så kan vi hjælpe hinanden med spørgsmål, tips, tricks osv. osv.

Gruppen vokser og som Jesper skriver er alle interesserede, velkomne til at søge gruppen.
Gruppens id# kan man finde i tråden.

De bedste hilsner 
Per Eckert

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

arguins:

Gita Street:

Fint nok at "like" hinandens sider, men når det bare er for en gensidig vennetjeneste, tror jeg næppe det kommer til at batte. 

Tværtimod kan det i ekstremerne gøre det modsatte.

Et stort antal følgere, der ikke gider at "like" eller generelt interagere med det man deler ser jo mærkeligt ud.

Derfor indførte Facebook på et tidspunkt det, der bliver kaldt "reach".

Det går kort og godt ud på at hvis folk ikke "liker" eller interagerer med ens posteringer - ja, så stopper de med at vise posteringerne til folk.

Jeg tror såmænd ikke jeres idé skader - ligesom det ville gøre hvis I kunne finde et større antal fake likes på Fiverr. 

Men det batter heller ikke :-)

Måske har jeg misforstået noget, men øges rækkevidden på facebook ikke via interaktion. Dvs at interagerer ingen med dit opslag, så når du kun en mindre rækkevidde, mens interaktion øger denne rækkevidde.

Jeg tror ikke at formålet var kun at like siderne, men at interagere med opslag

Yes

StarStarStarStarStar

Wink Og hvem mon skulle kunne finde ud af, om der er tale om gensidige likes m.m. ???

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Eckert:

Fordi at der sidder en f.eks. på Sjælland og én i Jylland, kan det sagtens ske, at man netop via NETVÆRK, deling
og ikke mindst anbefalinger fra dette, kan være et bindeled på én eller anden måde, der gør at de kan lave forretninger sammen,
så jo, det er gratis likes, man får opdateringer, og kan følge med, og ikke mindst vi kan dele hvor vi finder det hensigtsmæssigt.

Derudover så kan vi hjælpe hinanden med spørgsmål, tips, tricks osv. osv.

Yes

Thats the point 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Højgaard:
Jeg tror ikke, det var ment som et forsøg på at skabe en "like-maskine". Det skulle mere være et netværk for erfaringsudveksling ift. synlighed (give bud på at lave bedre opslag mv. samt feedback til medlemmernes facebookside).


Hensigten kan selvfølgelig kun være baseret på tro :-)

Min erfaring er at metoden mht Facebook bare ikke virker.

Medmindre I er meget heldige, 

Hvis det er for erfaringsudveksling skulle det da være at skabe en Facebook-gruppe hvor I sparrer. 

At "like" hinandens Facebook-sider kommer aldrig til at trække tænder ud. 

Det er ikke for at male Fanden på væggen. Blot er det i bedste fald spild af tid. 

Det er jeres målgruppe eller jeres målgruppes problemstillinger I skal have fat i.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Al held og lykke med jeres gensidige sparring og Facebook-markedsføring :-)

Ville blot give mit input i en af de typiske fælder folk hopper i herinde. 

Med realisme er det dog et fantastisk sted, hvis det matcher din målgruppe. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Al held og lykke med jeres gensidige sparring og Facebook-markedsføring :-)

Ville blot give mit input i en af de typiske fælder folk hopper i herinde. 

Med realisme er det dog et fantastisk sted, hvis det matcher din målgruppe. 

Jeg er ikke på hjemmebane her, men er det du siger at facebook algoritmen ikke påvirkes af interaktion?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Gita Street:

Fint nok at "like" hinandens sider, men når det bare er for en gensidig vennetjeneste, tror jeg næppe det kommer til at batte. 

Tværtimod kan det i ekstremerne gøre det modsatte.

Et stort antal følgere, der ikke gider at "like" eller generelt interagere med det man deler ser jo mærkeligt ud.

Derfor indførte Facebook på et tidspunkt det, der bliver kaldt "reach".

Det går kort og godt ud på at hvis folk ikke "liker" eller interagerer med ens posteringer - ja, så stopper de med at vise posteringerne til folk.

Jeg tror såmænd ikke jeres idé skader - ligesom det ville gøre hvis I kunne finde et større antal fake likes på Fiverr. 

Men det batter heller ikke :-)

Måske har jeg misforstået noget, men øges rækkevidden på facebook ikke via interaktion. Dvs at interagerer ingen med dit opslag, så når du kun en mindre rækkevidde, mens interaktion øger denne rækkevidde.

Jeg tror ikke at formålet var kun at like siderne, men at interagere med opslag




Jamen hvis interaktion bliver bedre - så gør det da. 

Læs mit indlæg igen.

Det er blot gammelkendt erfaring herfra at hvis den eneste grund til at man liker en side er at være venner, så kommer der bare ingen likes og interaktion på sigt.

Det var ikke for at genere jer. 

Det er for at I kan fokusere på at gøre det anderledes.

Det er dog et frit land - et lille stykke tid endnu :-)


Sparetips på Sparefeber.dk

Side 4 ud af 9 (83 indlæg)