Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop system - ønskes et mere solidt shop system

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket under ydelser at du f,eks ikke har slået cache fra ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er absolut en af de bedre shared hosting udbydere, men det er stadig shared hosting.
Du vil sikkert kunne mærke en markant forskel ved at investere i en VPS og få den optimeret til dit behov.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

analyze:

Har du tjekket under ydelser at du f,eks ikke har slået cache fra ?

den er slået til og alt er optimeret , 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har VPS Bronze fra unoeuro ..... 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at deaktiveredit facebook modul , clear cache , kør et par test på hastigheden

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Prestashop synes jeg bestemt om, den køre bare langsomt efterhånden, og nogen gange kan jeg ikke få frem moduler når jeg klikker på den fane nogen gange fryser bagshoppen og giver fejl 500 , og jeg har ikke installeret en masse ekstra ting til shoppen.

og ja det er et standart theme jeg har brugt, det er bare tilpasset med danske tekster ....

De fejl 500 du får, er det på de samme sider i backend hver gang, eller kommer de på tilfældige sider?

Derudover vil jeg også anbefale at købe et theme til prestashop frem for at skifte system. Jeg har købt et par themes nu, og man får jo en hel del mere funktionalitet med som regel når man køber et theme. Der følger som regel moduler med fra dem der har lavet themet. Det sidste theme jeg købte var fra leothemes, og der kan man virkelig skrædersy sin shop. De har lavet et helt drag and drop system, så du nemt kan bygge din forside op. (det tager dog lige lidt tid at sætte sig ind i)

Men som regel står der i beskrivelsen på temaer hvad der følger med, og som regel har du mulighed for at ændre designet og opsætningen en del.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hænder på forskellige. Men mest på når man klikker på moduler samt på gem varen og nogen gange er sgoppen pludselig ikke til at komme i kontakt med i op til 5min når det sker med 500 fejlen.

Men jeg prøver at se på themes har også allerede fundet nogen stykker

Fra Aalborg Ø
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Jubolight.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er lige skiftet fra Prestashop, og over til woocom... er super positiv over hvad man kan i woocom.

Vi havde et firma til at sætte det hele op.

kontakt mig gerne pb for mere info hvis det er.

mvh. Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

så faldt valget på et Leotheme , når man nu har lagt temaet ind i shoppen er det så at trykke anvend team efter man har installet de moduler som var med også køre det.

derefter retter man så de små fejl der er ????? også er det det eller er der noget at tage højde for

Steen 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu at tage fuld backup, især hvis du arbejder på et live system Wink

Jeg ville nu også bruge noget tid på at undersøge hvorfor det ikke kører ordentligt. Et nyt theme løser ikke nødvendigvis problemet.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)