Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe gik der inden jeres webshop begyndte at sælge ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nystartet webshopejer sidder alle sikkert spændte og venter på at det første salg registreres. Sådan har jeg det i hvert tilfælde selv. Men hvor lang tid skal man egentlig vente?

Her spørger jeg jer med små webshops uden det store reklamebudget. Hvor lang tid gik der inden det første salg gik igennem?

Jeg har på fornemmelsen at der i begyndelsen godt kan være meget langt mellem snapsene, og det handler vel her om ikke at miste modet.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis!
Regn med 2-3 år før du når et niveau som du selv havde forventet.
Hvis du er startet helt fra bunden og gør det hele selv.

Det første mål må være at gå efter 1 salg om dagen i gennemsnit.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt 3-4 år på at opbygge. De først 1½ var uden reklamebudget, derefter fulgte et år med et dårlig valg af SEO sammenarbejde, før jeg endte ved mit nuværende SEO aftale, hvor jeg nu nærmere mit et reklamebudget langt over det niveau, jeg selv havde turde at drømme om :)

Så det handler meget om at holde ud og holde sig til. Prøv nogle forskellige ting - Noget virker, andet virker ikke :)

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede en webshop med bikinier sidste år. Der gik nok en måned før jeg solgte første gang :)

Siden har jeg lavet i gennemsnit 1 salg om dagen dog står der næsten helt stille når der er koldt i dk

Instagram og facebook har hjulpet mig meget

Mvh

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Maggi123:
Instagram og facebook har hjulpet mig meget

Spændende læsning. Det er dette nye projekt www.erecept.dk jeg prøver at få op at køre.

Må jeg spørge hvordan helt præcist instagram og facebook hjælper dig? har du dine gene eller køber du annoncering hos andre?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke præcist sige hvor lang tid der gik - men det var nok omkring en uge og så havde jeg mit første salg vha. Facebook (ikke sponsoreret).

En anden god pointe er, at være bevidst om hvorfor der er så langt mellem snapsene.. får du ingen trafik til din hjemmeside, så burde du undersøge SEO.

hvis du har lavet dit SEO godt (eller fået andre til at lave det), så burde du kunne se en tilgang af trafik til din hjemmeside. Hvis der stadig ikke er salg trods mange besøgende på din hjemmeside, så skal du begynde at kigge på, hvorfor din hjemmeside ikke konverterer - dårlige beskrivelser, høje priser, uprofessionelle priser, 5-siders betalingsmodul eller sågar den forkerte farve på knappen "køb". 

jeg benyttede mig efterhånden af reklame på facebook, men det gav ikke nok. Jeg har efterfølgende lukket min webshop for at koncentrere mig om markedsføring på de sociale medier - især Instagram. Hvis du har nogle gode produktbilleder, så vil jeg anbefale dig at gå på disse. Du kommer hurtigt ud til potentielle kunder, og det koster dig ikke en øre medmindre at du vil promovere :) Jeg har lavet en guide til, hvordan du tjener penge vha. instagram som du kan prøve at undersøge :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige med dit produkt hjælper instagram måske ikke så meget. Men du kan lave en firmaside på facebook og så derefter lave nogle gode opslag som du booster (ellers er der ingen der ser det). Vær opmærksom på at sætte nogle relevante filtre op. Eksempelvis hvis det er et opslag med recept mod hårtab så gå efter danske mellem 30-50

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan ikke rigtig bruge andres salgstal til noget. For selv med et beskedent budget, kan du allerede skaffe salg fra dag et via Adwords.

Er du lidt smart, og vil du have billige salg, så benytter du affiliate tidligt i processen.

Dertil kommer alt det, som du selv kan gøre for at skabe mere salg...

Da jeg startede Cosmos Co for 2½ år siden, kom de første salg allerede fra dag 1, uden bruge af hverken affiliate marketing eller adwords, men ene og alene fordi, jeg havde skabt trafik kilder på forhånd via content marketing.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

går efter 1 salg om dagen og så præv at læse op på SEO ! det gør en stor forsket om du er på side 1 på google eller 2 ! 

så jeg kan kun anbefale at du prøver at sætte ok focus på SEO

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko:

går efter 1 salg om dagen og så præv at læse op på SEO ! det gør en stor forsket om du er på side 1 på google eller 2 ! 

så jeg kan kun anbefale at du prøver at sætte ok focus på SEO

sætte ALT fokus på SEO - i princippet koster det ikke noget, og du skal alligevel skrive nogle tekster til din side :) Facebook er god til salg her og nu - man skal være god før man får stor succes på Facebook :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)